Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

prosím o POMOC-Audi90 r.v.88
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=14&t=1119
Stránka 1 z 1

Autor:  rakyroky [ 14.6.06, 10:38 ]
Předmět příspěvku:  prosím o POMOC-Audi90 r.v.88

Vím že audi se sem do tohoto fóra nehodí,ale už jsem úplně zoufalý.Provozuji kromě š-favorit také audi 90 r.v.88 s mechanickým vstřikováním(asi PSI) 5ti válec,obsah 2.0 E
Mám takový problém:
auto ráno v pohodě naskočí a jezdí.Potom stojí celý den na slunci a odpoledne na zpáteční cestě mě to vždy někde nechá.Změní se zvuk benzinového čerpadla(jakoby zvýší otáčky) a auto chcípne.Hned po tom lze nastartovat,ale motor běží tak 10 vteřin a vše se opakuje.Když to pak nechám úplně vychladnout,tak to tak čtvrtl hodiny jede a pak zase to samé.Jak říkám,ráno je to ok.Teplotní čidla by měla být ok,čerpadlo snad také.Žádný mechanik s tím nic nechce mít,protože vždy když tam přijedu,auto šlape jak hodinky.
Budu moc vděčný za každou radu.Jistě je tu mezi vámi někdo,kdo tyhle auta také zná.Prosím pomozte.

Autor:  Roman [ 14.6.06, 11:09 ]
Předmět příspěvku: 

no tohle audi uz by se melo dat napichnout na diagnostiku ne? Takhle se hrozne blbe radi, ale asi by to ze zacatku bylo uplne nejlepsi, abys vyloucil pripadne zavady cidel. Muze to byt spatne nastavena skrtici klapka, spatny vsrikovaci veltil, nekde nejakej bordel, teplotni cidla, chtelo by to vsechno zkontrolovat - dej to na VAG nejprve

Autor:  Peter50kw [ 14.6.06, 11:21 ]
Předmět příspěvku: 

Tipujem, ze sa ti zavzdusnuje palivovy system. Skontrolovat hadice a neporusenost cerpadla, palivovy filter. Audinu nepoznam, tak len to zvysenie otacok cerpadla indikuje, ze prepravuje vzduch miesto benzinu.

Autor:  rakyroky [ 14.6.06, 11:33 ]
Předmět příspěvku: 

Diky za rady.S tou diagnitikou je to problem.Nikde nemaji cas a to auto musi zas jezdit.Vetsinou to tam chteji nechat nekolik dni,ze ted to neudelaji.K tomu zavzdusnovani:Proc by to delalo jen odpoledne?

Autor:  Roman [ 14.6.06, 11:45 ]
Předmět příspěvku: 

to sou pitomci - diagnostika jim zabere maximalne 20 minut prace - jen kouknou a reknou jestli je neco spatne a popripade co - nemusej to opravovat, staci aby nalezli vadne cidlo a podobne

Autor:  rakyroky [ 14.6.06, 12:16 ]
Předmět příspěvku: 

Nejhorsi je,ze to asi vsechno bude pri ty diagnostice v poradku.Protoze za dnesek se mi ta zavada jete neprojevila a to to auto ted bezi skoro porad.Moc ty diagnostice sanci nedavam.

Autor:  ferrari [ 19.6.06, 19:49 ]
Předmět příspěvku: 

Tiež by som tipol na problémy s čerpadlom...ale neviem,ako je to konkrétne riešené...kde je čerpadlo umiestnené...možno sa vplyvom vyššej teploty "uhne" tesnenie. Ak je čerpadlo v nádrži, tak možno stačí teplota benzínu vyššia o 20 stupňov...

Autor:  rakyroky [ 21.6.06, 04:22 ]
Předmět příspěvku: 

opět děkuji za všechny typy a rady.Jeste k té diagnostice.Nemá to podle všeho paměť chyb.Ukazuje to pouze momentální zavadu.Takze nic nezjistěno

Čerpadlo paliva to má pod podlahou před pr.zadním kolem(membránové a děsně hlučné)
-podle všeho těsní ok a elektrika také do něj jde jak má

Teď jsem možná objevil závadu:
Na rozdělovaci je hallův snímač do kterého vedl takový pochybný konektor(jazýčky-nože X vidličky-přes ty jzýčky)Jeden z těch jyzýčků byl tročku vysunutý.Konektor jsem opravil a auto dojelo domů.(už nechtělo ani naskočit) uvidíme jak to pojede do budoucna.Nedokáži si ale vysvětlit stále to,že to ráno jelo a odpoledne ne.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/