Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
LPG https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=14&t=11272 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | jacobsz1 [ 3.6.08, 06:36 ] |
Předmět příspěvku: | LPG |
Zdar,nevíte kde se u BRC nachází odkalovač?? Dík za odp... |
Autor: | Martin [ 3.6.08, 06:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
Takovej šroub v nejnižší části reduktoru. |
Autor: | jacobsz1 [ 3.6.08, 09:45 ] |
Předmět příspěvku: | BRC |
Martin píše: Takovej šroub v nejnižší části reduktoru. Jestli myslíš tohle http://img217.imageshack.us/my.php?image=brcrg6.jpg .. tak jsem to zkoušel povolit,ale unikal z toho ještě asi zbytek plynu.(auto už na to nejede ale asi tam něco ještě zůstalo). jak na to?? |
Autor: | FerdikF [ 3.6.08, 09:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
To na tý fotce není reduktor, to je myslím elektromagnetickej ventil, co uzavírá přívod paliva. Reduktor vypadá takto http://images.google.cz/imgres?imgurl=h ... s%26sa%3DG Jestli nevíš, jak vypadá reduktor, raději se v tom nehrab a někam s tím zajeď. |
Autor: | jacobsz1 [ 3.6.08, 09:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
[quote="FerdikF"]To na tý fotce není reduktor, to je myslím elektromagnetickej ventil, co uzavírá přívod paliva. Reduktor vypadá takto http://images.google.cz/imgres?imgurl=h ... s%26sa%3DG Jestli nevíš, jak vypadá reduktor, raději se v tom nehrab a někam s tím zajeď.[/qu Na tom co ukazuješ je dole takovej velkej zlatej šroub..ale s tím nemůžů pohnout...Kdyby mi to tolik nežralo tak je mi to putna... |
Autor: | jacobsz1 [ 3.6.08, 09:57 ] |
Předmět příspěvku: | |
to je on.. http://img233.imageshack.us/my.php?imag ... 019mo9.jpg |
Autor: | FerdikF [ 3.6.08, 10:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
Myslíš, že ta spotřeba bude tímhle. Já to ještě nikdy neodkaloval a spotřeba je v pohodě. Dej si dokupy elektriku, předstih, vůle ventilů, vzduchovej filtr a trochu si pohraj se šroubem bohatosti plynu. |
Autor: | jacobsz1 [ 3.6.08, 11:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
filtr a předstih mám ok,před chvílí sem povolil tady ten šroub ( http://img233.imageshack.us/my.php?imag ... 019mo9.jpg ) a bylo v tom aspoň pul decky takový mazlavý sračky a na dně nějakej černej bordel,zejtra natankuju a uvidíme co to provede.. |
Autor: | Martin [ 3.6.08, 15:39 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jo, ten mosaznej šroub je na odkalování. Spotřeba se ti tím ale nezmenší, to budeš muset trochu utáhnout šroub na hadici co ti vede do karburátoru. |
Autor: | jacobsz1 [ 3.6.08, 17:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
Martin píše: Jo, ten mosaznej šroub je na odkalování. Spotřeba se ti tím ale nezmenší, to budeš muset trochu utáhnout šroub na hadici co ti vede do karburátoru. Spotřebu možná ne..ale určitě to nebude tak cukat a starty se taky zlepší |
Autor: | spartra [ 7.6.08, 07:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
tak v podstatě to nemá význam, akorát to smrdí, vesmě je to tam jen když je pajcovanej lpg |
Autor: | gokralik [ 17.10.08, 14:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jak startujete auto na LPG? Mám systém lovato a na přepínači se nachází červené tlačítko. Měl by to být sytič. Kdy (jak) ho mám používat aby auto chytlo co možná nejrychleji? |
Autor: | Ladin [ 17.10.08, 17:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
Já nevím, jestli člověk trošku víc jezdí,tak se myslím jednou ročně vyplatí si to nechat seřídit v odborném servisu.Já za to dám kolem pětikila a jezdím s plně obsazeným autem do 8 litrů a to nejsem žádnej louda provozu |
Autor: | gokralik [ 17.10.08, 17:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ladin píše: Já nevím, jestli člověk trošku víc jezdí,tak se myslím jednou ročně vyplatí si to nechat seřídit v odborném servisu.Já za to dám kolem pětikila a jezdím s plně obsazeným autem do 8 litrů a to nejsem žádnej louda provozu No ono je to seřízené dobře. Ale prostě jsem zapomněl, jak se s tím sytičem zachází jestli ho mám držet před startem, nebo párkrát pomačkat před startem, nebo jej držet při startování...nějak mi to teď blbne a jednou je to tak a podruhé zase tak. |
Autor: | FerdikF [ 18.10.08, 07:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
gokralik píše: Ladin píše: Já nevím, jestli člověk trošku víc jezdí,tak se myslím jednou ročně vyplatí si to nechat seřídit v odborném servisu.Já za to dám kolem pětikila a jezdím s plně obsazeným autem do 8 litrů a to nejsem žádnej louda provozu No ono je to seřízené dobře. Ale prostě jsem zapomněl, jak se s tím sytičem zachází jestli ho mám držet před startem, nebo párkrát pomačkat před startem, nebo jej držet při startování...nějak mi to teď blbne a jednou je to tak a podruhé zase tak. To lovato je na tohle hrozná potvora. Prej to má slabej elektromagnet a ten sytič funguje málo. Mě se třeba přilepoval ten čudl co je uprostřed reduktoru, ten vlastně při zmáčkutí cucáku zaleze, takže jsem ho očistil a je to lepší. Taky jestli máš karbec je to většinou se startem na lpg laborování v každým počasí to funguje jinak. Jinak ten cucák by se měl držet před startem asi tak 2vteřiny, ale musíš mít zapnutý zapalování. |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |