Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Redukovaný startér 742 https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=14&t=13172 |
Stránka 1 z 3 |
Autor: | Šemik [ 24.9.08, 18:31 ] |
Předmět příspěvku: | Redukovaný startér 742 |
Redukované startéry na 742 prý mají silové vývody stykače pouze M8 místo M10, je to skutečně pravda? |
Autor: | Radic [ 24.9.08, 18:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
sory za OT ale nejak nevím jestli je to tak moc důležité vědět mě osobně by to bylo uplně jedno kdybych to kupoval jo a klidně to smaž jestli chceš |
Autor: | Vít [ 24.9.08, 18:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
nejsou vývody M8 moc tenké ? |
Autor: | Šemik [ 24.9.08, 18:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mě to vadí, pokud je to jen M8 tak to nekoupím Už proto že se mi nechce měnit všechny kabely od startéru za nové s okem M8 Kdybych tam někdy vracel originální startér muselo by se to znovu přetahat |
Autor: | Šemik [ 24.9.08, 19:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak je to v ...., viz http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=154 |
Autor: | škodař [ 24.9.08, 19:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
Šemik píše: Tak je to v ...., viz http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=154 |
Autor: | Šemik [ 24.9.08, 19:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
Každý spoj je přechodový odpor Trvám na M10 |
Autor: | škodař [ 24.9.08, 20:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
Šemik píše: Každý spoj je přechodový odpor Trvám na M10 |
Autor: | Autogen [ 24.9.08, 20:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
Já jsem s ním teda maximálně spokojen a kabely jsem neměnil Oproti origo 120kovému starteru je to parada |
Autor: | Martin [ 24.9.08, 20:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
Šemo, zas to tak neřeš, ty očka stejně "vedou" na té ploše a ne na hraně, takže když seženeš/uděláš podložku z mědi či mosazi s dírou 8mm tak to bude víc než dobré. Ještě můžeš dát nějakou trubičku na závit (nebo kousek stočeného plechu 1mm), aby se nemohly očka smeknout do strany. |
Autor: | Šemik [ 24.9.08, 21:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mě se to prostě pořád nelíbí Koukám na obrázky toho reduktoru, přijde mi že by výměna kontaktů stykače z kterých jdou ty svorníčky M8 za kontakty se svorníky M10 z klasického škodováckého startéru nebyla náročná, nevíte někdo jak to tam je v reálu? Abych nevymýšlel něco co je stejně nemožné |
Autor: | Kachnis [ 25.9.08, 06:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
ach jo ty ses fakt uchyl |
Autor: | Majlanky [ 25.9.08, 09:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
Menit nejdou. Celej ten spoustec je zapouzdrenej a hotovo. Prasknul mi ten kryt u tech kontaktu tak sem ho chtel vymenit a zjistil ze to nejde. Leda ten kryt rozbit a ty M10 tam pak pripevnit nejak jinak ale to teda bude jeste horsi nez nechat M8. Udelej redukci z trubky jak jsme se bavili a mas hotovo... |
Autor: | Matthes [ 25.9.08, 09:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ha uz sem to vymyslel, coz takhle z Cu vysoustruzit zavitovou vlozku? |
Autor: | Majlanky [ 25.9.08, 10:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
Matthes píše: Ha uz sem to vymyslel, coz takhle z Cu vysoustruzit zavitovou vlozku? Dyt vo tom mluvim sme vcera icqovali se Semikem a navrhoval jsem mu ze udelat z trubky redukni tj. vnitrni zavit M8 a vnejsi zavit M10 PS: Semika to napadlo driv nez me ale pry to nejak zavrhnu ze to taky neni arijske reseni |
Stránka 1 z 3 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |