Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Emise s plynem?
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=14&t=13693
Stránka 1 z 1

Autor:  v.kalandra [ 26.10.08, 11:52 ]
Předmět příspěvku:  Emise s plynem?

Ahoj, jen tak teoreticky premyslel jsem na prestavbu plynu do BMM. Kdyz by se s tim jelo na emise, jakym zpusobem to měří? měří emise jen pro benzin,nebo jen na plyn? a nebo delaji oboje? Ja jenom jestli jsou na to dvojí tabulky na LPG a BA, nebo jestli je to jedno, že bych tam prijel s vyndanym katem a zmerili by mi to jen na plyn a řekli je to dobry :lol:

Autor:  michalkatka [ 26.10.08, 12:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: Emise s plynem?

áno, mali by merať oboje, ale prax býva iná...

Autor:  v.kalandra [ 26.10.08, 12:59 ]
Předmět příspěvku:  Re: Emise s plynem?

michalkatka píše:
áno, mali by merať oboje, ale prax býva iná...

Jo a jak je to s tim přezkušováním nebo co? To dělají taky tam? nebo jak to chodí?Ja ted nevim jestli jednou za 5 let se to musi nejak repasovat nebo co... Ja jen premyslim jestli by se mi to vyplatilo predelat si to na LPG, tak abych nedal spoustu peněz za ty zkoušky a tak

Autor:  gokralik [ 26.10.08, 13:09 ]
Předmět příspěvku: 

Určitě se to vyplatí. S benzínem těžko doženeš 130kč/100km. Repasovat se to nemusí, ale můžeš, bomba se mění co 10 let. Na emisích by měli měřit oba paliva. Každoročně bys měl jít na revizi plynového zařízení. Ale pořád se to svinsky oplatí.

Autor:  michalkatka [ 26.10.08, 13:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: Emise s plynem?

v.kalandra píše:
michalkatka píše:
áno, mali by merať oboje, ale prax býva iná...

Jo a jak je to s tim přezkušováním nebo co? To dělají taky tam? nebo jak to chodí?Ja ted nevim jestli jednou za 5 let se to musi nejak repasovat nebo co... Ja jen premyslim jestli by se mi to vyplatilo predelat si to na LPG, tak abych nedal spoustu peněz za ty zkoušky a tak


v Česku je to podobné, jediná podmienka je raz za rok kontrola tesnosti (cca 300skk) , a bomba má platnosť 10 rokov...
emiska je o čosi drahšia a aj STK (nie každá stanica to robí)... inak je to bez problémov...

membrány (revízia reduktora) si môžeš meniť ako chceš, nikto to nepredpisuje, ale spravidla vydržia 50-60tis...

Autor:  v.kalandra [ 26.10.08, 13:13 ]
Předmět příspěvku: 

gokralik píše:
Určitě se to vyplatí. S benzínem těžko doženeš 130kč/100km. Repasovat se to nemusí, ale můžeš, bomba se mění co 10 let. Na emisích by měli měřit oba paliva. Každoročně bys měl jít na revizi plynového zařízení. Ale pořád se to svinsky oplatí.

Jasny no, jen ta počáteční investice no. Ja si to pocital nekde na internetu a ta investice by se mi vratila po 2 letech :D No uvidime jestli budu mit po novym roce jeste praci,pak bych do toho šel. Docela se mi líbí Tartarini systém. Ale ten se mi líbí jen opticky :lol: nějaký zkušenosti?
Jinak ale nevim jak se tamdává ta bomba do kufru. Oni ji nejak privrtaji k podlaze nebo jak?? Protoze mi jde o to ze kdyz mam obyč favo tak aby se mi tam s tou bombou vešel alespon ten subáček co tam mam:-) Muze mit prumer tak 30cm. tak jen aby se mi to tam veslo. jinak kufr nepotrebuju,jen na nářadí a povinou vybavu

Autor:  Jarda S. [ 26.10.08, 13:14 ]
Předmět příspěvku: 

podle mě se to nevyplatí nechávat předělat :wink: když už tak s plynem koupit :wink:

Autor:  v.kalandra [ 26.10.08, 13:16 ]
Předmět příspěvku: 

Sadra17 píše:
podle mě se to nevyplatí nechávat předělat :wink: když už tak s plynem koupit :wink:

jasny, to je to o čem mluvim no, ze nevim jestli to ma cenu jeste. Ale svoje auto nedám a nevymněnim :wink:

Autor:  spartra [ 26.10.08, 20:31 ]
Předmět příspěvku: 

revize stačí 1 za 2 roky jinak neudělaj stk, vypaltí se to, zadělš plyn auto naednou víc jezdí

Autor:  v.kalandra [ 26.10.08, 20:38 ]
Předmět příspěvku: 

spartra píše:
revize stačí 1 za 2 roky jinak neudělaj stk, vypaltí se to, zadělš plyn auto naednou víc jezdí

Jak to myslis vic jezdí? že za stejny prachy vic ujedu, to jo. ale ze jede rychleji?? nebo jak si to myslel? protoze co jsem cetl tak vykon spis klesne

Autor:  spartra [ 26.10.08, 20:42 ]
Předmět příspěvku: 

kilometrovej průběh.
na závodění by jsi musel mít jiný auto :lol:

Autor:  mazhor [ 29.10.08, 11:13 ]
Předmět příspěvku: 

v.kalandra píše:
gokralik píše:
Určitě se to vyplatí. S benzínem těžko doženeš 130kč/100km. Repasovat se to nemusí, ale můžeš, bomba se mění co 10 let. Na emisích by měli měřit oba paliva. Každoročně bys měl jít na revizi plynového zařízení. Ale pořád se to svinsky oplatí.

Jasny no, jen ta počáteční investice no. Ja si to pocital nekde na internetu a ta investice by se mi vratila po 2 letech :D No uvidime jestli budu mit po novym roce jeste praci,pak bych do toho šel. Docela se mi líbí Tartarini systém. Ale ten se mi líbí jen opticky :lol: nějaký zkušenosti?
Jinak ale nevim jak se tamdává ta bomba do kufru. Oni ji nejak privrtaji k podlaze nebo jak?? Protoze mi jde o to ze kdyz mam obyč favo tak aby se mi tam s tou bombou vešel alespon ten subáček co tam mam:-) Muze mit prumer tak 30cm. tak jen aby se mi to tam veslo. jinak kufr nepotrebuju,jen na nářadí a povinou vybavu


Jestli najedes kolem 10 tis rocne, tak se to vyplati, navratnost cca 2 roky, jestli najedes neco kolem 5 tis, tak bych se na to vyprd - navratnost 4 roky - to uz ti fazol shnije :-) Jinak ja mam karbec, v nem podtlakovej system od Tartarini a spokojenej moc nejsu, osobne bych sel do BRC, mam ho ve skoduli a spokojenost. I plynar, ke kterymu jezdim rika, ze BRC je nejlepsi. Bohuzel ja fazola s tartarini uz koupil

Autor:  v.kalandra [ 29.10.08, 12:15 ]
Předmět příspěvku: 

A muzes mi napsat nejaky konkretni problemy? Ja jenom ze ty systemy se od sebe cenama moc neliší právě,tak nevimkterej vybrat, U toho YTartariny se mi uz na prvni pohled zamlouvalo, ze to ma "měřák" na palivo. ostatni tam maji jen jednu dvě diody a to se mi nelibi. Jinak co jsem procital fora, tak je vicemene kazdy spokojeny se všim :lol:

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/