Autor |
Zpráva |
Aderon
|
Co za benzín Škoda 130L
Chtěl bych se zeptat co dáváte za benzín do Škodovky. Já mám ŠKoda 130L a dávám jí Natural 95 s aditivem (olovem?). Teď jsem jí měl v servisu a řekli mi abych spíš dal Speciál. Bojím se že to nebudu jezdit dobře protože byla zvyklá na Super 96 a speciál má oktanové číslo 91 a to je velký rozdíl. Děkuji za podněty.
|
19.7.06, 20:28 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Davej tam dal klidne natural 95 s aditivem, tim se nic nezkazi. Ja bych prave chtel u 125L prejit ze specialu na natural 95
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
19.7.06, 20:54 |
|
|
Aderon
Příspěvky: 14
|
To je taky můj názor a navíc to mám potvrzený z dřívějška od bráchy kterej je automechanik i když tuhle práci nedělá.
_________________ Škoda 130L,r.v. 1987
|
19.7.06, 21:00 |
|
|
hans
von GLEXR
Příspěvky: 1246 Bydliště: Písek, v Plzni bylo krásně
|
Jezdím taky na Natural 95 s aditivem. Jednou jsem spíš ze zvědavosti natankoval Speciál a opravdu to není ono - motor dost klepal, ani se mu nechtělo do otáček. Podle výrobce byl doporučenej Super 96, dneska ho teda nahradí Natural...
_________________ 1) Fiat Doblo 263 Maxi Combi 1,6 JTD 2) Sarah - Škoda 105 S 3) Fiat Ducato 2,0 JTD - Arbeitwerk
Škoda 742 Forever Team
|
19.7.06, 21:33 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Přesně tak, do 130 dávej Natural 95 s aditivem. Já ho tam leju taky. Special je vhodný pro 105 a 120L.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
20.7.06, 07:50 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Něco podobného se tu už myslim nedávno řešilo, to taky někomu bylo doporučováno lít do Š120LS special. Je to tadyhle: http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=1301[url
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
20.7.06, 08:10 |
|
|
Peter50kw
Příspěvky: 1467 Bydliště: Košice
|
Pouzivanie benzinu s nizsim OC vedie k poklesu vykonu a k skorej destrukcii motora (detonacne horenie). Trocha sa to da v absolutnej nudzi kompenzovat nastavenim nizsieho predstihu. Ale pri vseobecnej dostupnosti BA95 naozaj nieje dovod na taketo experimenty. S110R, 110LS, 120LS, 130 su robene na BA95. Ostatne motory ako S100, S110, S105, S120, S120L, S125L vystacia paradne s BA91. Existuju povery, ze vyssie OC nez pozadovane moze viest k podpaleniu ventilov. Pouzivanie vyssieho OC nedava ziadnu vyhodu, ale motoru aspon neskodia.
|
20.7.06, 08:54 |
|
|
Lukas
Příspěvky: 1471 Bydliště: Karviná / přes týden Zábřeh na Moravě
|
souhlas. Jezdi dal na Natural 95 + aditivum. Ja na to jezdim taky a v poho.
_________________ Škoda 110R r.v. 1972, rallye červená / - šlo do světa
Škoda RAPID 130 r.v. 1987 - rallye červená, Apolla /
Coupé club TW
|
20.7.06, 09:37 |
|
|
Aderon
Příspěvky: 14
|
Poslední dobou mi klepou ventily. Nechal jsem si seřídit motor a dotyčný automechanik mi řekl že to je vše nastaveno jak má , ale ventily klapou dál. Mohl by se třeba jednat i o kvalitu benzínu podle toho odkud ho kupuju???Nebo by to mohla vyřešit nějaká úprava motoru? Díky všem co mi napsali.
_________________ Škoda 130L,r.v. 1987
|
21.7.06, 21:32 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Aderon píše: Poslední dobou mi klepou ventily. Nechal jsem si seřídit motor a dotyčný automechanik mi řekl že to je vše nastaveno jak má , ale ventily klapou dál. Mohl by se třeba jednat i o kvalitu benzínu podle toho odkud ho kupuju???Nebo by to mohla vyřešit nějaká úprava motoru? Díky všem co mi napsali.
Normalne klepou dyz moc zatizis motor. Treba dyz jedes do kopce na moc vysokej prev. stupen.
Qalita benzinu, to je otazka no, zalezi kde ho kupujes, tady u nas do nej ty prasata jeden cas pridavali naftu, pak jim prisla kontrola a museli platit pokutu
ted uz to nedelaj.
Jinak jestli mas vse spravne serizeny tak nevim co jinyho.
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
21.7.06, 21:49 |
|
|
Peter50kw
Příspěvky: 1467 Bydliště: Košice
|
Aderon píše: Poslední dobou mi klepou ventily. Nechal jsem si seřídit motor a dotyčný automechanik mi řekl že to je vše nastaveno jak má , ale ventily klapou dál. Mohl by se třeba jednat i o kvalitu benzínu podle toho odkud ho kupuju???Nebo by to mohla vyřešit nějaká úprava motoru? Díky všem co mi napsali.
Mas nastaveny prilis velky predstih alebo je vymlateny rozdelovac
|
21.7.06, 22:19 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Peter50kw píše: Aderon píše: Poslední dobou mi klepou ventily. Nechal jsem si seřídit motor a dotyčný automechanik mi řekl že to je vše nastaveno jak má , ale ventily klapou dál. Mohl by se třeba jednat i o kvalitu benzínu podle toho odkud ho kupuju???Nebo by to mohla vyřešit nějaká úprava motoru? Díky všem co mi napsali. Mas nastaveny prilis velky predstih alebo je vymlateny rozdelovac
To by ten automechanik nebyl moc dobrej kdyby na tohle neprisel
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
22.7.06, 10:06 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Nemohli by být třeba ohnuté zdvihací tyčky? Když ten mechanik nastavil vůli ventilů tak jak má bejt, je možné, že se během jízdy ty tyčky nějak pootočily a tím se změnila ventilová vůle
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
22.7.06, 12:42 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
servisakovi rekni ze je vypatlanej idiot 130 jezdily na super 96 a novodova nahrada je N95+aditiv, takze to tam lejes dobre...
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
22.7.06, 18:10 |
|
|
Aderon
Příspěvky: 14
|
Jó kluci máte pravdu. Mluvil taky o rozdělovači, ale jedu na dovolku a každá pětka dobrá tak ten rozdělovač nechám až po dovolený. Nechám ho ale vyměnit a uvidím. Můžu teď autu nějak uškodit když jsem tam nechal zatím ten starej rozdělovač??
Díky.
_________________ Škoda 130L,r.v. 1987
|
23.7.06, 13:46 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|