Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Kolik dokáže brodit stodváca?
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=14&t=13782
Stránka 1 z 2

Autor:  atahualpa117 [ 30.10.08, 22:02 ]
Předmět příspěvku:  Kolik dokáže brodit stodváca?

Zdravim,
máte někdo zkušenosti s broděním ve Š120? Nevíte kolik cm zvládne brodit nebo na co je si dát největší pozor? Dík

Autor:  Šemik [ 30.10.08, 22:16 ]
Předmět příspěvku: 

No, 120ka není obojživelná, ale do výšky prahů by měla jet bez problémů.

Autor:  Veteranista [ 30.10.08, 22:21 ]
Předmět příspěvku: 

Největší pozor si dej ať neprorazíš nádrž, převodovku či vanu, ale to je asi jasné :oops:

Autor:  atahualpa117 [ 30.10.08, 22:28 ]
Předmět příspěvku: 

No rád bych zkusil co dokáže,ale nechci jí oddělat. Pokusil jsem se číst knížku "Nemaluj trola na zeď"- psal jí kluk co s ní jezdil po Islandu přes všechny ty brody a tak, jenže píše tak šíleně nezajímavym a nudnym stylem, že se to prostě nedá číst

Autor:  Šemik [ 30.10.08, 22:30 ]
Předmět příspěvku: 

Do výšky prahů je to relativně v pohodě, pak už to je takové pofidérní.. může natéct přes dveře dovnitř, a pokud se zaplaví zapalovací cívka vodou tak je po jízdě :(

Autor:  gokralik [ 30.10.08, 22:51 ]
Předmět příspěvku: 

Zjisti si místo, kde leží nejníže položená elektrická součást motoru (pravděpodobně altík) a to je maximální hodnota brodu.

Autor:  kwiko [ 30.10.08, 23:20 ]
Předmět příspěvku: 

gokralik píše:
Zjisti si místo, kde leží nejníže položená elektrická součást motoru (pravděpodobně altík) a to je maximální hodnota brodu.


Ja ti neviem. My sme brodili tiez len do urovne prahov.
Obavam sa trocha vody ktora natecie do vyfuku. Aby to neskapalo na volnobehu. a este dalsia vec moze byt ze sa ti dostane voda do olejovej vani cez olejomierku. A tiez si zaplavis spojku :!: Ale to su len sekundarne dosledky degradujuce zivotnost skodovky. :roll:

Autor:  Josef.Radocha [ 31.10.08, 00:45 ]
Předmět příspěvku: 

brodil sem kdysi do výšky prahů s rapidem a vše ok. Nikde nic se nestalo vše dojelo jak mělo.

Autor:  ferrari [ 31.10.08, 07:23 ]
Předmět příspěvku: 

Kamarát brodil (chtiac-nechtiac) vyše prahov...a prešiel...lenže, je tiež otázka, či máš krycie plechy pod motorom - tie sú, myslím, veľmi dôležité...najnižším bodom zapaľovania je indukčka, takže pozor...tiež regulátor nabíjanie je veľmi nízko...ale každopádne to chce jednotku, vysoké otáčky (aby tlak plynov z výfuku pretlačil vodu), ale ísť pomaličky...

Autor:  Viky [ 31.10.08, 12:57 ]
Předmět příspěvku: 

Po prahy v pohode, diry v podlaze se nedoporucuje mit. Ackoliv kdys si naberes vodu, aspon to tolik nenadnasi :-)

Mit vzadu VSECHNY susplechy, vcetne malych k zadnimu celu je naprosto nezbytne. A samozrejme podrazeno za jedna a pod parou, aby to nezdechlo.

Jinak s rozebehem jsem udelal parkrat i po predni naraznik (jenom potok - tzn. prulet), ale to sem znal dno.
Staci stat na plynu a podrzet jednicku aby nevypadla.... ;-)

Autor:  bosator [ 3.11.08, 11:58 ]
Předmět příspěvku: 

Po prahy v pohodě, ale ikdyž není děravá podlaha, tak tam nejvic nateče špatně utěsněnou dírou pro volantovou tyč a pak taky tam neteče prahama u uchycení bezpečnost. pásů. ale pokud ti nevadí voda v kabině tak. cca 10 cm nad prahy při kratkým průjezdu, zkoušeno cca. 5m š. potok, dobře rozjeté auto taky zvládne.

Autor:  fatal [ 3.11.08, 12:02 ]
Předmět příspěvku: 

Podlaha má přece otvory od výroby, takže by to tam nateklo i bez prorezavělých "otvorů", nebo se mýlím?

Autor:  kwiko [ 3.11.08, 12:53 ]
Předmět příspěvku: 

fatal píše:
Podlaha má přece otvory od výroby, takže by to tam nateklo i bez prorezavělých "otvorů", nebo se mýlím?

Tie od vyroby maju zatky. Inak ako pise bosator. Otvory su v prahoch. Ale to su relativne male otvory. Ked budes chciet zo 120ky lod, mozes sa inspirovat... http://www.youtube.com/watch?v=KzxuEOxYSLE

Autor:  Kristensen [ 3.11.08, 21:39 ]
Předmět příspěvku: 

Může ti jít klidně voda přes kapotu, důležité je mít uzavřený přívod vzduchu z venku do topení a bacha na indukční cívku, je lepší ji umístit někam vejš. Na brodění jsem expert, v rapidu 5cm vody na podlaze a vlna dokonce přes střechu a furt to jelo, hlavně nejlépe na jedničku a plyn až na podlaze, na dvojku to neutlačí vlnu, pokud chceš ve vodě zastavit tak nejlépe před vjezdem do vody zatáhnout sitič s prošlápnutím pedálu aby si to pořád drželo těch 2000 otáček a víc, jo a nezapomeň se nadechnout až ti pujde vlna na kapotu a čelní sklo jako já :lol: :lol: :lol:

Autor:  Viky [ 4.11.08, 08:11 ]
Předmět příspěvku: 

Kristensen píše:
Může ti jít klidně voda přes kapotu

Tyjo... Machr! :-) Mne sla voda pres kapotu jednou, ale to bych se tu neodvazil nikomu doporucit, aby mne pak netloukl. :-D

Jinak samozrejme 100% souhlas.

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/