Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Úvaha o vstřiku https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=14&t=14579 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | MichalW [ 16.12.08, 16:58 ] |
Předmět příspěvku: | Úvaha o vstřiku |
Napadla mě taková šílenost tak prosím nemlátit do hlavy!Čistě teoreticky kdyby se vzal ten celej vstřikovací modul z BMM,oddělil se z něho vstřik i stim regulátorem a umístil by se na nějakou dodělanou přírubu tak aby stříkal přímo do sání pod pravym úhlem a klapka by se umístila někam před to.Tím by se zvýšil průtok vzduchu zkrz klapku a zároveň by to vstřikovalo do sání a ne na tu klapku,tak by to mohlo přinést nějaké zlepšení neboje to úplná blbost? |
Autor: | MichalW [ 16.12.08, 17:19 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nějak tak: |
Autor: | slovacek.milos [ 16.12.08, 17:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
kup si MPi tam to už někdo vyřešil za tebe miloš |
Autor: | patrik-hp [ 17.12.08, 13:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jj Míla to přesně vystihl |
Autor: | MichalW [ 17.12.08, 17:19 ] |
Předmět příspěvku: | |
No byl to dotaz z nudy,takže už to nemá cenu řešit,ale máte s výměnou BMM-Mpi někdo zkušenost?Co vše by bylo potřeba vyměnit?Určitě sání se vstřikama,ŘJa doplnit nějaký ty čidla?Pal. čerpadlo? |
Autor: | michalkatka [ 17.12.08, 17:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
MichalW píše: No byl to dotaz z nudy,takže už to nemá cenu řešit,ale máte s výměnou BMM-Mpi někdo zkušenost?Co vše by bylo potřeba vyměnit?Určitě sání se vstřikama,ŘJa doplnit nějaký ty čidla?Pal. čerpadlo? čerpadlo môže ostať, ale zotrvák je iný |
Autor: | MichalW [ 17.12.08, 18:06 ] |
Předmět příspěvku: | |
A co ten kontakt řídící jednotky,stejnej asi nebude co?To se musí celý přetahat asi co? |
Autor: | kwiko [ 17.12.08, 18:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
MichalW píše: A co ten kontakt řídící jednotky,stejnej asi nebude co?To se musí celý přetahat asi co? |
Autor: | michalkatka [ 17.12.08, 21:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
kwiko píše: MichalW píše: A co ten kontakt řídící jednotky,stejnej asi nebude co?To se musí celý přetahat asi co? BMM a MPi je úplne iná elektrika, to by sa musel meniť celý predný zväzok... |
Autor: | Ondras83 [ 17.12.08, 22:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
michalkatka píše: kwiko píše: MichalW píše: A co ten kontakt řídící jednotky,stejnej asi nebude co?To se musí celý přetahat asi co? BMM a MPi je úplne iná elektrika, to by sa musel meniť celý predný zväzok... přesně...kvůli tomu jsem od toho upustil hlava, písty, vačka(možná), parohy, klapka, vstřikovací lišta, vyhodit rozdělovač, zapal. lišta, celej svazek, airbox, řj, čidlo klepání ser na to, radši přestavět na karbec, to by bylo lepčejší na domácí ladění výkonů |
Autor: | zokot [ 17.12.08, 23:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
zase téma o ničem |
Autor: | Kristensen [ 18.12.08, 09:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
A není jednodušší koupit celej motor MPi i s se svazkem a přehodit to komplet než se pokoušet přestrojit BMM motor? Ostatně komplet motor se dá sehnat za málo ale když pujde na vrakec a řekne že chce sací potrubí s klapkou, vstřikama, jednotku, zapalovací lištu atd atd, tak zněj za všechno vypadne 7000-10 000 a když se člověk jukne jestli někdo někde nerozprodává bouchlý MPi tak si myslím že by do 5ti tis. mohl pořídit komplet agregát. |
Autor: | kwiko [ 18.12.08, 11:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
michalkatka píše: BMM a MPi je úplne iná elektrika, to by sa musel meniť celý predný zväzok... Teda mal som na mysli zvysok elekriky co ide do palubky atd. Motorova cast je snad jasna Kristensenova strategia je asi najjednoduchsia (aj ja som ju pouzil) kvoli casovaniu vacky, senzoru klepania a nezabudat na jednotku ima aj s chipom z klucika |
Autor: | trady [ 18.12.08, 11:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
Me taky napadlo prestaveni motoru ze škody 742 na MPI a cim dal vice me o chyta I na 5ti kanalu by to mozna slo |
Autor: | Kristensen [ 18.12.08, 20:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
Už jste někdo přišel na to jak vyrušit imobilizer? |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |