Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Jaké LPG
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=14&t=146
Stránka 1 z 3

Autor:  J.T. [ 7.2.06, 13:44 ]
Předmět příspěvku:  Jaké LPG

Chci se zeptat jestli je na felicii 1,3 BMM lepší systém LPG BRC nebo LOVTEC, napište vaše zkušenosti, doporučení. Děkuji

Autor:  mišo [ 9.2.06, 05:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jaké LPG

ja osobne by som ti odporúčal to BRG to je vlastná značka, LOVTEC je vyrábany v licencii Lovato myslím v čechách, ja mam Fa 94 karburátor plyn Lovtec a nie som spokojný, veľa papá, a motor nemá dobrý priebeh, vymenil som mixer za iný a motor ide o poznanie lepšie, ešte uvidím čo to spraví zo spotrebou, menil som to ani nie pred týždňom.

Autor:  kdoasi [ 9.2.06, 10:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jaké LPG

mišo píše:
ja osobne by som ti odporúčal to BRG to je vlastná značka, LOVTEC je vyrábany v licencii Lovato myslím v čechách, ja mam Fa 94 karburátor plyn Lovtec a nie som spokojný, veľa papá, a motor nemá dobrý priebeh, vymenil som mixer za iný a motor ide o poznanie lepšie, ešte uvidím čo to spraví zo spotrebou, menil som to ani nie pred týždňom.


Spíš jsi měl na mysli BRC :)

Autor:  Návštěvník [ 10.2.06, 15:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: Jaké LPG

ano, ano myslel som BRC, a ten LOVTEC je šmejd, už nikdy sa neulakomím na lacnejčie veci, poradte mi niekto čo s tým mám robiť aby to toľko nežralo. ak ten škrtič viac povolím, auto ide dobre, ale žere 11-12l, ak to priškrtím dostanem sa niečo pod 10, ale to auto nechce ísť... aj tak sa mi to zdá veľa na to že jazdím do roboty trasu asi 30km, čiže nie na krátke trasy.

Autor:  Jiří Čech [ 11.2.06, 10:37 ]
Předmět příspěvku: 

Na takovou vzdálenost bys měl být při normální jízdě (do 100 km/h) se spotřebou někde na 8 l. Pokud nejsi, je někde chyba, chce to zkusit zvětšit předstih atd. Ale na Lovato se dost nadává, Lovtec se jeho tuzemská zprasenina. Takže jak vidět, na benzín bys jezdil levněji...

Normální je spotřeba vyšší asi o 20-25% proti benzínu. A počítej s tím, že na LPG je auto takové tupé, chybí tam akcelerační zátah, jaký znáš z benzínu.

Autor:  mišo [ 11.2.06, 13:57 ]
Předmět příspěvku: 

dakujem za radu, predzápal mám nastavený na 10°, na benzín to trocha klepe, ale že to je normálne, rozvody mám nové cca 2000km, pri kontrole stroboskopom sa riska na remenici kľukovky ani nepohla, ako to býva u vyťahaných rozvodoch. ešte mi napadá či nie je niečo s karburátorom, na bezín nemám spotrebu olitrovanú. kúpil som do benzínu aditíva STP, skúsim s tým trocha pojazdiť a ak to nepomôže, neostáva mi nič iné ako spraviť rozborku a zborku karburátora, dôkladné vyčistenie a nastavenie, ale potom nastaviť to niekde na sonde. skúsite mi niekto niečo poradiť bez tej rozborky?

Autor:  Jiří Čech [ 11.2.06, 14:03 ]
Předmět příspěvku: 

mišo píše:
dakujem za radu, predzápal mám nastavený na 10°, na benzín to trocha klepe, ale že to je normálne, rozvody mám nové cca 2000km, pri kontrole stroboskopom sa riska na remenici kľukovky ani nepohla, ako to býva u vyťahaných rozvodoch. ešte mi napadá či nie je niečo s karburátorom, na bezín nemám spotrebu olitrovanú. kúpil som do benzínu aditíva STP, skúsim s tým trocha pojazdiť a ak to nepomôže, neostáva mi nič iné ako spraviť rozborku a zborku karburátora, dôkladné vyčistenie a nastavenie, ale potom nastaviť to niekde na sonde. skúsite mi niekto niečo poradiť bez tej rozborky?


Co to znamená "olitrovanú"? A jak se motor na benzín chová?

Autor:  Návštěvník [ 11.2.06, 14:13 ]
Předmět příspěvku: 

Jiří Čech píše:
mišo píše:
dakujem za radu, predzápal mám nastavený na 10°, na benzín to trocha klepe, ale že to je normálne, rozvody mám nové cca 2000km, pri kontrole stroboskopom sa riska na remenici kľukovky ani nepohla, ako to býva u vyťahaných rozvodoch. ešte mi napadá či nie je niečo s karburátorom, na bezín nemám spotrebu olitrovanú. kúpil som do benzínu aditíva STP, skúsim s tým trocha pojazdiť a ak to nepomôže, neostáva mi nič iné ako spraviť rozborku a zborku karburátora, dôkladné vyčistenie a nastavenie, ale potom nastaviť to niekde na sonde. skúsite mi niekto niečo poradiť bez tej rozborky?


Co to znamená "olitrovanú"? A jak se motor na benzín chová?


myslel som že nemám zmeranú spotrebu, ale na benzín auto ide dobre 43kW Favorit 135, len sa mi zdá že pedál akcelerátora ( plyn ) ide akosi ťažšie stlačiť oproti plynu. Jazdím systémom že vyjazdím celú nadrž plynu a trocha ( po najbližšie tankovanie ) na benzín. a sviečky som menil pred dvoma týždňami.

Autor:  Jiří Čech [ 11.2.06, 14:25 ]
Předmět příspěvku: 

To se Ti jenom zdá.

Autor:  michalkatka [ 11.2.06, 14:30 ]
Předmět příspěvku: 

Jiří Čech píše:
To se Ti jenom zdá.


som sa registroval, neviem či sa mi to zdá, možno áno, ale nie je možné že je v karburátore miečo ucpané, na plyn by to nevadilo a pri stlačení plynu na benzín to ťažsie pretláča cez nejakú dýzu?

Autor:  Jiří Čech [ 11.2.06, 14:47 ]
Předmět příspěvku: 

Škrtící klapka je tam jenom jedna jak pro LPG, tak pro benzín, takže nevím, z jakého důvodu by měla jít šlapat obtížněji.

Autor:  michalkatka [ 11.2.06, 15:21 ]
Předmět příspěvku: 

v karburátore sa moc nevyznám, ale všimol som si že pri pridaní plynu sa do hlavnej komory sa cez trysku ( tenká trubka ktorá vyúsťuje do hl. komory ) strekne trocha paliva, je to pekne vidieť, keď je kryt filtra odmontovaný.

Autor:  Kybergreg [ 13.2.06, 10:34 ]
Předmět příspěvku: 

michalkatka píše:
v karburátore sa moc nevyznám, ale všimol som si že pri pridaní plynu sa do hlavnej komory sa cez trysku ( tenká trubka ktorá vyúsťuje do hl. komory ) strekne trocha paliva, je to pekne vidieť, keď je kryt filtra odmontovaný.

To dělá akcelerační pumpička, aby ti motor nezdechl na chudou směs při rychlém přidání plynu. Každopádně ta funguje i na plyn - s tím rozdílem, že nestříká benzín, protože v karboši žádnej není.
Když jsme byli ještě študáci a neměli moc peněz, tak kamarád tehdy vlastnící Fiat 127 (motor 903ccm) si odpojil akcelerační pumpičku, aby mu to míň žralo. Musel se s tím člověk naučit jezdit, pedál plynu stlačovat relativně pomalu a plynule, ale jezdit se s tim dalo a spotřeba klesla na 4,5 litru a to včetně jízd po městě. :-)

Autor:  michalkatka [ 13.2.06, 20:42 ]
Předmět příspěvku: 

Kybergreg píše:
michalkatka píše:
v karburátore sa moc nevyznám, ale všimol som si že pri pridaní plynu sa do hlavnej komory sa cez trysku ( tenká trubka ktorá vyúsťuje do hl. komory ) strekne trocha paliva, je to pekne vidieť, keď je kryt filtra odmontovaný.

To dělá akcelerační pumpička, aby ti motor nezdechl na chudou směs při rychlém přidání plynu. Každopádně ta funguje i na plyn - s tím rozdílem, že nestříká benzín, protože v karboši žádnej není.
Když jsme byli ještě študáci a neměli moc peněz, tak kamarád tehdy vlastnící Fiat 127 (motor 903ccm) si odpojil akcelerační pumpičku, aby mu to míň žralo. Musel se s tím člověk naučit jezdit, pedál plynu stlačovat relativně pomalu a plynule, ale jezdit se s tim dalo a spotřeba klesla na 4,5 litru a to včetně jízd po městě. :-)

pekná spotreba, skúsim ešte ten katburátor rozobrať vyčistiť, a musím vymeniť tesnenie medzi filtrom a karburátorom, je poškodené. možno to bude robiť aj to.

Autor:  Jiří Čech [ 13.2.06, 20:49 ]
Předmět příspěvku: 

Kybergreg píše:
michalkatka píše:
v karburátore sa moc nevyznám, ale všimol som si že pri pridaní plynu sa do hlavnej komory sa cez trysku ( tenká trubka ktorá vyúsťuje do hl. komory ) strekne trocha paliva, je to pekne vidieť, keď je kryt filtra odmontovaný.

To dělá akcelerační pumpička, aby ti motor nezdechl na chudou směs při rychlém přidání plynu. Každopádně ta funguje i na plyn - s tím rozdílem, že nestříká benzín, protože v karboši žádnej není.
Když jsme byli ještě študáci a neměli moc peněz, tak kamarád tehdy vlastnící Fiat 127 (motor 903ccm) si odpojil akcelerační pumpičku, aby mu to míň žralo. Musel se s tím člověk naučit jezdit, pedál plynu stlačovat relativně pomalu a plynule, ale jezdit se s tim dalo a spotřeba klesla na 4,5 litru a to včetně jízd po městě. :-)


4,5 litru ve městě se stosedmadvacítkou? :-) Jo, když Tě potáhnou na laně... A navíc překážíš provozu, protože rozjet se bez akcelerační pumpičky je fakt zážitek...:-)

Stránka 1 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/