Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Zvyseni vykonnu https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=14&t=15478 |
Stránka 1 z 3 |
Autor: | blbecek69 [ 8.2.09, 18:56 ] |
Předmět příspěvku: | Zvyseni vykonnu |
1,je neake rozumne vysvetlenie preco sa dava na favo motor karbec zo 130? 2,potrebujem poradit ako zvysit vykon motoru ale mam na mysli hlavne upravy ktore sa daju ked tak vratit do normalu a neako zvlast nezvysia spotrebu.Teraz mam doma motor favo so 130 zapalovanim aj karbecom ale uz mam origo karbec z favorita aj zo zapalovanim lenze ked bol ten karburator nahodeni na predchadzajucom motore tak to hodne zralo neviete co to moze robit? 3,je na nom automaticky sytic da sa neako prerobit na rucny abo je to takto lepsie? 4,prave koli tomu karburatoru by som potreboval neake fotky ako to ma bit spravne pozapojovane |
Autor: | ventYl [ 8.2.09, 19:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
1) ak davas favomotor dozadu, tak 130tkovy karburator sa tam dava preto, lebo favosanie nepasuje bez uprav / doplnkov do motoroveho priestoru 120tky / rapida a favokarburator zasa nepasuje na 120tkove sanie. 2) zvysit vykon pri zachovani spotreby dokazes len zvysenim ucinnosti motora, co bude bud nakladne, alebo neuskutocnitelne. v malom rozsahu a malej miere si relativne lacno mozes drobulilinko v niektorych rezimoch zlepsit priebeh vykonu. zaklad je mat vsetko v cajchu, nevylagrovany rozdelovac, rovny karburator, ktory neprisava vzduch. ak ti 130tkovy karburator moc zral, nebol dobre nastaveny zrejme, alebo si mal tazku nohu na plyne. 3) 130tkovy karburator nema automaticky sytic. 4) foto nemam. |
Autor: | Kachnis [ 8.2.09, 19:24 ] |
Předmět příspěvku: | |
jediny co nezvysi spotrebu je snizeni hlavy na rozumnou hodnotu (kp do 10:1) a slicovani kanalu a potrubi.. |
Autor: | blbecek69 [ 8.2.09, 19:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
som to blbo napisal ta velka spotreba a automaticky sytic je prave na tom favo karburatore ktory mam este v garazi No a ked bol favo karbec este na starom motore tak spotreba bola ok az casom dost stupla sofer a stil jazdy boli rovnake keby som vymenil trysky v favo karburatore a dal tam origo zapalovanie plus sportovu vlozku pomohlo by to? zlicovanie a lestenie zpociva v com? |
Autor: | ventYl [ 8.2.09, 19:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
sportova vlozka z gold tuningu pomoze ho**o ) ak to zacalo nehorazne zrat, je dost mozne, ze sa posral sytic (sprievodny jav zvyseny volnobeh). zlicovanie spociva v zlicovani... odliatok hlavy a odliatok sacich a vyfukovych zvodov nie je uplne presny, v niektorych pripadoch je nepresnost odliatku aj 5 mm. ak diery zlicujes, dosiahnes lepsieho plnenia.... |
Autor: | Kachnis [ 8.2.09, 19:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
jj slicovani nestoji penize, jen cas a pomaha..jde o to,ze treba na litinovy hlave muzes zvetsit prumer kanalu z 27mm na 32 mm, k tomu upravis saci potrubi aby bylo taky 32mm a je to hotovy... sportovni filtr ti toho sam o sobe moc neprinese..mam ho doma,ale musim dodelat filtrbox,aby nebyl videt |
Autor: | blbecek69 [ 8.2.09, 19:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
sportova vlozka tam neni az tak koli vykonu ale ze tam nevleze favo karbec s origo filtrom a krytom takze ked to chcem zlicovat teoreticky staci zobrat brusku a brusit zvody az budu khlave presne doliehat? bude poznat zvetsenie tich kanalkou na vykone?favo ma ale hlinikovu hlavu abo to neva?popripade zvysi to moc spotrebu? ide mi hlavne o to ze skodovku pouzivam ako pracovne auto a auto na vyblaznenie |
Autor: | Ondras83 [ 8.2.09, 21:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
kachnisi, hoď mu sem link na ten tvůj web, ať ví, co má dělat... |
Autor: | blbecek69 [ 9.2.09, 18:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
teraz mam len jednu hlavu na motore tu chcem nechat bez zmien ale chcem zohnat z vrakaca koplet hlavu aj zo zvodamy na to zvysovanie vykonu ,takze v pripade nezdaru nazad stara hlava a je to zas seriovka:D Zlicovanie neviem ci som dobre pochopel maju sa zlicovat dosedacie plochy abo otvory?Zvetsovanie otvoru bud som to zle meral abo ty myslis iny tip hlavy bo ja mam otvory na nasavacom potruby 25mm Keby som nechaval znizovat hlavu treba aj nieco ine menit abo ju staci dat na brusku o 0,5mm dolu? Cital som tu niekde: o lesteny zvodou to staci zobrat modelarsku brusku s ocelovim kartacikom a brusit vnutra zvodou aby tam bolo co najmenej hrbolou a hlavne pomoze to motoru? pretriskovani karbecu a zmene vacky,ake su na to vase nazory plusy minusi atd Este ma caka vymena aj rozvodaku bo je uz vytahany to sa meni iba rozvodak s ozubenimi kolami plus tesnenie pod vanu a na bloku motora netreba uz nic menit? |
Autor: | Jarda S. [ 9.2.09, 18:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
já bych měnil i olej stejně bude muset ven a to slícování spočívá v tom že musíš mít v hlavě i v sání stejně velkou díru |
Autor: | blbecek69 [ 9.2.09, 18:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
samo olej (10W-40) budem menit to je iste a za chvilu bude uz aj jeho cas otvor asi radsej zvetsovat na hlave ,abo na zvodoch do stracena tak 2-3cm? |
Autor: | Kachnis [ 13.2.09, 21:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
http://www.greendevil.wz.cz/new/clanky_uprava_hlavy.php ted nafotim jeste co delam na Gargyho, na 10M a na Pepcu II . to co mam ted je slabej odvarek a v tydnu hodim fotky |
Autor: | blbecek69 [ 14.2.09, 10:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
pozeram tvoje stranky,klidne hod dalsie fotky ja zatial rozoberam nahadnu zadnu napravu,len neviem ako zistim ci niesu ohnute ramena nepoznate neaky rozumny navod? plus stiahol som si sportove upravy na skodovky toz uvazujem o vystuzeni naprav a podobnych veciach |
Autor: | blbecek69 [ 14.2.09, 10:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
malem sem zapomnel mam mensi problem s prevodovkou jednak mi pri zabere vyskakuje spiatocka ale hlavne mam problem s dvojkou z 1do 2 max 4500 otaciek inak zuby a pri podradeny do 2 musim ist max 20-25km/h inak to ide zas cez zuby je KO prevodovka abo to moze bit aj nieco ine? |
Autor: | Ondras83 [ 14.2.09, 11:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
blbecek69 píše: malem sem zapomnel mam mensi problem s prevodovkou jednak mi pri zabere vyskakuje spiatocka ale hlavne mam problem s dvojkou z 1do 2 max 4500 otaciek inak zuby a pri podradeny do 2 musim ist max 20-25km/h inak to ide zas cez zuby je KO prevodovka abo to moze bit aj nieco ine? nauč se řadit a podřazovat s meziplynem....2jka je problém od 105tky po fačko a feldu ...já sem se naučil s meziplynem už ve 12 letech a pohoda |
Stránka 1 z 3 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |