Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
startování za studena 120L https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=14&t=1864 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Peťa [ 13.9.06, 15:36 ] |
Předmět příspěvku: | startování za studena 120L |
už sem z toho docela špatnej cca půl roku mam takovou krizi.většinou jezdím tak po 3-4 dení přestávce.příde na startování a většinou skoro vymlátim baterii.6-8 pokus a to je teď 10-13 stupňu 6,7hodina raní...až padne zima raději nemyslet. a to je i zaplej sitič.už sem zkusil skoro vše...přetěsnění karbu nové dráty nové víčko rozdělu i s palcem nová hadička do karbu.a benzín tam je.takže hladina neklesá.nějaké tipy???prosím a i děkuji. |
Autor: | Matthes [ 13.9.06, 16:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
Zkontrolovat predstih, zkontrolovat kompresi ve valcich. Ikdyz si myslis ze hladina neklesa, zkus napumpovat nejdriv rucne Me obe auta chytaj bez problemu, kdyz je to studeny, tak cca 4-5x seslapnout plyn a pak startovat, hned to chytne, pokud je zima tak se syticem Jakou mas jiskru? baterku? |
Autor: | Peťa [ 13.9.06, 17:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
jiskru bych velmi rád zjistil jenže na loňský kontrole a následně stk mi ty svíčky tak zatáhly že já sám nemam šanci.leda ohnu tyčku¨(stalo se.)napadlo mne gola jenže ta zas je moc široká. musim někoho splašit.a předstih i s chytrou knihou nevim jak.to záleží na něm joo???pumpu zkoušim většinou a je tam.baterka no cca 2 roky.ale dost ji dávám-neúmyslně. |
Autor: | Peter50kw [ 13.9.06, 18:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
Peťa píše: jiskru bych velmi rád zjistil jenže na loňský kontrole a následně stk mi ty svíčky tak zatáhly že já sám nemam šanci.leda ohnu tyčku¨(stalo se.)napadlo mne gola jenže ta zas je moc široká. musim někoho splašit.a předstih i s chytrou knihou nevim jak.to záleží na něm joo???pumpu zkoušim většinou a je tam.baterka no cca 2 roky.ale dost ji dávám-neúmyslně. Na trubkovy kluc nasad golu nebo prstenec a ides. Podla toho co pises, vzhlad sviecok by bol velmi dolezity indikator. Ak su elektrody pokryte ciernym hubovitym marastom, motor je zrely na GO. Aku mas spotrebu oleja? Ako vyzera vola ventilov? Aka je kompresia? |
Autor: | elegant [ 13.9.06, 18:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
Keď mi dlhšie stojí auto, tak zvyknem manuálne naťahať AC pumpu. Vtedy mi chytí vždy na prvý krát. Je to lepšie, ako vymlátiť baterku. Možno aj u teba stačí ju naťahať. |
Autor: | Peťa [ 13.9.06, 20:39 ] |
Předmět příspěvku: | |
olej sem dolejval tak 2 měsíce zpátky cca 2L.a před tejdnem tak půl litr.a koukal sem že tam někde vytýkal z boku.byli 4 matky a všechny povolené.dotáh sem.a ventily a komprese vůbec netušim.to je na mne už moc náročný.hlavně ty svíčky.zejtra zkusim někoho sehnat aby to povolil.já na to mam takovej nástroj trubkovej s držátkem-tčkou ale na to nic nenasadim.jestli to vůbec někdo ještě povolí. leda pak koupit ten trubkovej klíč. |
Autor: | Lukas [ 13.9.06, 21:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
Peťa píše: o ventily a komprese vůbec netušim.to je na mne už moc náročný. ty ventily neni nic sloziteho. sundas vzduch. filtr (povolis 2matky a 1sroub kterym to je pritahnute ke karbcu) a pak odsroubujes 2 matky ventiloveho vika a viko sundas. Pak uz jen sparovou merkou zmeris vuli mezi vahadlem a drikem ventilu. Az to budes davat dohromady, tak dej radeji pod to ventilove viko nove tesneni |
Autor: | Nepér [ 13.9.06, 21:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
Zase tak jednoduchý to není, musíš vědět co a kdy seřizovat, na to se mi osvědčilo sundat rozdělovač a koukat, kam ukazuje palec. Vůli seřizuješ na tom válci, kam ukazuje. Válec naproti při tom musí střídat (jeho vahadla zrovna půjdou proti sobě a musíš to zastavit ve stejné výšce). Válce pálí v pořadí 1-3-4-2, takže když palec ukazuje na kabel od prvního válce, čtvrtý válec střídá a první seřizuješ. Když ukazuje na třetí, střídá druhý (vždy je to ten naproti). |
Autor: | Lukas [ 13.9.06, 21:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
no tak jasne. mel sem za to, ze kdyz uvidi, ze na valci je nektery ventil otevreny, tak ten valec nebude merit pac by toho aspon na tom jednom ventilu moc nenameril... ale pro uplnost: 1. strida - serizuje/meri 4. 2. strida - serizuje/meri 3. 3. strida - serizuje/meri 2. 4. strida - serizuje/meri 1. a valec strida, kdyz se zavira vyfukovy ventil a zacne se otvirat saci saci a vyfukovy ventil poznas podle potrubi a nebo si to odpocita - V - S - S - V - V - S - S - V |
Autor: | Peťa [ 14.9.06, 15:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
tak sem sehnal od pána montovadlo na svíčky a vypadají tak nějak snad funkčně.nějak bych vám poslal obrázek ale nevim jak na to.a jak je na svíčce to kulatý co jde dovnitř tak je to takový černý a něco je na tom jako by napálený. |
Autor: | Matthes [ 14.9.06, 15:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
Podle popisu uz maj po sezone http://img335.imageshack.us/ - sem uploadnes obrazek kterej tu chces mit a pak ti to oznami adresu obrazku. Tady pro vlozeni obrazku zmacknes tlacitko IMG, pak das tu adresu a znova zmacknes IMG |
Autor: | Peťa [ 14.9.06, 16:43 ] |
Předmět příspěvku: | |
tak snad to půjde |
Autor: | Matthes [ 14.9.06, 16:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
No, nevypadaj ze sou uplne v dezolatu ale uz maj hodne za sebou. Jak sou tam dlouho (kolik km)? Vymena neuskodi ale problem to asi nevyresi, no ikdyz zkusit to muzes |
Autor: | Peťa [ 14.9.06, 17:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
cca rok a 3měsíce.najeto tak 11000km |
Autor: | Matthes [ 14.9.06, 17:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
No tak to je dost kilometru, kup novy obyc. Brisk |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |