Autor |
Zpráva |
Návštěvník
|
svicky
jakou zivotnost maji zapalovaci svicky? Mam je v aute uz asi 20 000km. Odtrh maji tak 0,7mm. a jake tam patri. mam 130-tku
|
15.9.06, 23:34 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
já používám brisk N15Y
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
16.9.06, 07:11 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Do 130 patří třeba BRISK N14Y. Životnost mají 10000 - 15000km, já je ale mním po 10 000km, tahle hodnota kilometrů se mi zdá nejoptimálnější
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
16.9.06, 08:02 |
|
|
elegant
Příspěvky: 1954 Bydliště: Bratislava
|
Ja som dal do š120 N14Y BRISK a spotreba sa mi vyšvihla na 20.5 l/Km. Treba na takéto veci dávať pozor
_________________ R.I.P. Škoda 120L, r.v. 1979; eMko so srdcom užovky (motor a napravy) R.I.P. BMW e39 530i r.v. 2000 Just because I'm paranoid doesn't mean they aren't out to get me! viewtopic.php?t=18421
|
16.9.06, 08:19 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
elegant píše: Ja som dal do š120 N14Y BRISK a spotreba sa mi vyšvihla na 20.5 l/Km. Treba na takéto veci dávať pozor
Není mi jasné jak se mohla spotřeba takto zvýšit po použití o trochu jiných svíček
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
16.9.06, 08:53 |
|
|
Mike.M
Příspěvky: 188 Bydliště: Třinec
|
Ja mam ve svem Favoritu svicky asi 30tis km a nepocituju nic co by na nich bylo zle. Spotreba porad stejna, vykon v poradku, zadne skubani. Kdyz sem je odkroutil mebylo na nich temer zadne cerne jen na 1. valci to bylo tmavsi, tak sem to ocistil a dal zpet. a porad jezdi. Jsout to Brisk 17TY ci tak nejak ty obycejne.
_________________ Skoda favorit 91 karburator
|
16.9.06, 09:47 |
|
|
elegant
Příspěvky: 1954 Bydliště: Bratislava
|
Šemik píše: elegant píše: Ja som dal do š120 N14Y BRISK a spotreba sa mi vyšvihla na 20.5 l/Km. Treba na takéto veci dávať pozor Není mi jasné jak se mohla spotřeba takto zvýšit po použití o trochu jiných svíček
Som to ešte raz skontroloval vtedajšie údaje a spotreba bola 15 l/Km. Sorry za blbé info. Ale aj 15l/Km neni zrovna málo.
_________________ R.I.P. Škoda 120L, r.v. 1979; eMko so srdcom užovky (motor a napravy) R.I.P. BMW e39 530i r.v. 2000 Just because I'm paranoid doesn't mean they aren't out to get me! viewtopic.php?t=18421
|
16.9.06, 13:23 |
|
|
Lukas
Příspěvky: 1471 Bydliště: Karviná / přes týden Zábřeh na Moravě
|
nejak mi to jeste nedocvaklo... jak muzou ty svicky ovlivnit spotrebu? Myslim pripad co popisuje Elegant.
Ja tam mam tusim prave ty N14Y... Jake tam teda maji byt?
_________________ Škoda 110R r.v. 1972, rallye červená / - šlo do světa
Škoda RAPID 130 r.v. 1987 - rallye červená, Apolla /
Coupé club TW
|
16.9.06, 13:27 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Šemik píše: Do 130 patří třeba BRISK N14Y. Životnost mají 10000 - 15000km, já je ale mním po 10 000km, tahle hodnota kilometrů se mi zdá nejoptimálnější
já je měnil naposledy po 25 000
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
16.9.06, 18:31 |
|
|
elegant
Příspěvky: 1954 Bydliště: Bratislava
|
Ja som mal pôvodne N15Y, ale otec kúpil N14Y. Možno to je súhrn náhod, no auto mi v tom obdoby furt strácalo výkon.
_________________ R.I.P. Škoda 120L, r.v. 1979; eMko so srdcom užovky (motor a napravy) R.I.P. BMW e39 530i r.v. 2000 Just because I'm paranoid doesn't mean they aren't out to get me! viewtopic.php?t=18421
|
16.9.06, 18:42 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
elegant píše: Ja som mal pôvodne N15Y, ale otec kúpil N14Y. Možno to je súhrn náhod, no auto mi v tom obdoby furt strácalo výkon.
pokud se nepletu tak ty 14 sou kratší a háže to jiskru o kousek vejš než má a tudíš se palivo špatně spaluje
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
16.9.06, 18:44 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Sadra17 píše: elegant píše: Ja som mal pôvodne N15Y, ale otec kúpil N14Y. Možno to je súhrn náhod, no auto mi v tom obdoby furt strácalo výkon. pokud se nepletu tak ty 14 sou kratší a háže to jiskru o kousek vejš než má a tudíš se palivo špatně spaluje
Ty jsi tedy "odborník" čoveče Ty čísla 14 a 15 jsou tepelné hodnoty svíček, ne délka svíček
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
16.9.06, 19:21 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Délka se svíčky pozná podle písmene, např. N15Y jsou ty s krátkým závitem a L15Y jsou ty s dlouhým závitem
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
16.9.06, 20:02 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
http://www.brisk.cz/index.php?page=kata ... serie.html
Ja tam dávam N15YC, podľa mojich skúseností v dobrom motore (bez veľkej spotreby oleja resp. vody...) vydržia bez problémov 20000 km, potom ich mením...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
17.9.06, 12:08 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Teď nevím, jestli nebudu kecat, ale mám pocit, že do š105, 110, 120, 130 a tak, patřej do každý jiný svíčky, takže je třeba na to dávat pozor. Rozhodně neplatí, že když někdo má ve škodovce ty a ty svíčky, že budou patřit i do mojí škodovky. Myslím že i Favorit 135 a 136 má každej jiný svíčky.
To jen tak pro pořádek...
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
17.9.06, 16:36 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|