Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Prosim o radu ,,Ekotronic,,.
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=14&t=1968
Stránka 1 z 2

Autor:  Vitezslav [ 26.9.06, 19:11 ]
Předmět příspěvku:  Prosim o radu ,,Ekotronic,,.

Mam takovy problem,začala mi u Ekotronica svitit na přistrojovce kontrolka ,,TEST".Nevite nahodou nekdo co to znamena.Dřiv svitila jen při otočeni kličku před startem,ale ted sviti pořad.Diky za radu.

Autor:  slovacek.milos [ 27.9.06, 20:13 ]
Předmět příspěvku: 

moje zkušenosti jsou, že je to začátek konce, nijak to neřeeš a jezdi, časem ti odejde volnoběh, začne to blbnout a skončí to u klasického karburátoru s rozdělovačem slyšel jsem o pár opravářích, ale žádného neznám, kdo byl měl diagnostiku na tuto polostříkačku čau miloš

Autor:  Thor7 [ 28.9.06, 16:32 ]
Předmět příspěvku: 

Tady je odkaz na dílenské příručky - je tam i ecotronic. Zkus se na to podívat, snad Ti to pomůže :-)

http://www.kirri.faann.net/%8akoda%20Fa ... y/Favorit/

Autor:  Vitezslav [ 28.9.06, 17:35 ]
Předmět příspěvku: 

Dekuju za radu,začina mi to zlobit.Chystam se to nechat předelat na normalni karburator,ale jsem zvedavej jak to bude nakladny.

Autor:  jarda11 [ 28.9.06, 21:10 ]
Předmět příspěvku: 

O té kontrolce jsem se dočetl, že slouží k seřizování karburátoru v diagnostickém režimu, ala také se mi zatím nepodařilo zjistit, co by to mělo signalizovat, když svítí za jízdy. Také se mi to někdy stává, takže bych to také rád věděl.

Autor:  Vitezslav [ 28.9.06, 21:21 ]
Předmět příspěvku: 

Když mi ta kontrolka svitila,tak mi zaroven zlobili volnobežny otačky.

Autor:  Vitezslav [ 29.9.06, 15:35 ]
Předmět příspěvku: 

Ješte mi při otočeni kličkem (před startem) docela hlasite vrči karburator.Je to normalni?

Autor:  slovacek.milos [ 1.10.06, 09:21 ]
Předmět příspěvku: 

ano je to normální tak to jde u všech stejně, přesně tak to pomalu odchází, nevím přesně co je to za součástka, na tom karbecu, tuším nějaký váleček, ale vyměnil jsem ji a vrčelo to pořád, jde tam nějaký vadný pokyn z řídící jednotky, za baterkou je řídící jednotka, tam byl vřelý jeden polovodič, tak jsem ho nechal vyměnit a za týden to bylo to samé, nakonec to dopadne tak, že to nejde nastartovat, jeden známý co to měl stejné, tak že to zaveze někam do čech, že to někdo opravuje auto jsem ale viděl na místím vrakecu takže tě karbec s rozdělovačem asi nemine miloš

Autor:  Vitezslav [ 1.10.06, 09:58 ]
Předmět příspěvku: 

Nevite nekdo jestli je na nejakych strankach zmapovanej postup,co všechno a jak.... když bych to předelaval na normalni karbec?Diky všem za rady.

Autor:  slovacek.milos [ 1.10.06, 12:29 ]
Předmět příspěvku: 

já jsem to kdysi hledal a nic, dělal jsem to tak, že jsem jsem si nastavil palec rozdělovače na první válec a rysku na řemenici u kliky na nula stupnů, odpojil jsem kabely od karbecu a vymontoval ho, v sání jsem opatrně majzlem rozbil ohřívání a vysál vysavačem, nasadil normální karbec, tuším že v té původní kabeláži je i kábklík 12 V ten dáš na kabeláž karbecu, aby ti šel, tu kabeláž jsem tam nechal, aby to vypadalo jako původní, vyhodil jsem rozdělovač a dal normální zase ti musí ukazovat na první válec, je tam tečka, pak jsem namontoval tu ovládací křínku a připojil jak na fáčku, k rozdělovači to nepřehodíš a ty dva krajní piny máš popsané jedna a patnáct, propojíš s cívkou z cívky odpojuješ jen jedničku co dávala impuls z řídící jednoty, vyšroubuješ baterku vymontuješ řídící jednotku, jsou tam i pojistky a ty vyhodíš, pak nastartuješ a seřídíš předstih, potřebuješ na vrakecu karbec,rozdělovač,ovládací skřínku a dva káblíky z cívky na skřínku, na STK sám nejezdi, svěř to lidem co v tom umí chodit mnoho štěstí miloš

Autor:  Vitezslav [ 1.10.06, 14:00 ]
Předmět příspěvku: 

Moc diky za radu,karbec už mam (snad bude funkčni),ale slyšel jsem že to sani se musi vymenit celi.A co si prosim te udelal s katalizatorem?Nechal jsi tam celej ten dil nebo si ho vymenil za normalni.

Autor:  Jarda S. [ 1.10.06, 15:13 ]
Předmět příspěvku: 

Vitezslav píše:
Moc diky za radu,karbec už mam (snad bude funkčni),ale slyšel jsem že to sani se musi vymenit celi.A co si prosim te udelal s katalizatorem?Nechal jsi tam celej ten dil nebo si ho vymenil za normalni.


kat vyrvy a dej místo něj trubku akorát to ubírá výkon :lol:

Autor:  Vitezslav [ 1.10.06, 17:38 ]
Předmět příspěvku: 

Jakej je vlastne rozdil mezi sanim (to na čem sedi karburator) u Ekotronika a u klasickyho karburatoru?

Autor:  slovacek.milos [ 3.10.06, 13:51 ]
Předmět příspěvku: 

v to sání na ekotroniku máš navíc to vyhřívaní, jinak tvarově je to to samé

Autor:  kwiko [ 3.10.06, 18:15 ]
Předmět příspěvku: 

A nejake tie.... ...cidla teploty :twisted:

Nechybaju tam hadicky na vyhrievanie sytica? E-cko bude mat odlisne uchytenie, minimalne dlhsie skrutky.
Zozen si aj nove sanie. :idea:

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/