Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Koupit Felícii Mpi-50kW, nebo Fábii Mpi – 50kW ? https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=14&t=19721 |
Stránka 1 z 3 |
Autor: | bosator [ 8.11.09, 16:08 ] |
Předmět příspěvku: | Koupit Felícii Mpi-50kW, nebo Fábii Mpi – 50kW ? |
Zdravím Vás. Protože mi dosloužila moje Škoda 130 na LPG, vybírám, nebo spíš aktivně hledám už cca 2 měsíce pěknou felícii s novou tváří, 1.3Mpi – 50 kW s poctivými kilometry do 100tis.Několik aut cca 12-15 jsem již osobně prohlídl, z toho cca 5 aut bylo dle předběžných informací prodávajícího ve stavu nového vozu, většinou byly shnilé zaretušované, nebo bourané a často stočené, nic ve stavu ani podobném popisovanému. Původně jsem si myslel, když jsem ochoten obětovat do felície, ve výborném stavu, v dnešní době, až 65 tis kč, že nebude problém sehnat. Jestli někdo víte o nějaké pěkné na prodej, dejte mi, prosím vědět. Začínám zvažovat 2. možnost, ale do té se mi moc nechce a to auto mi nikdy nebylo moc sympatické: pořídit fábii 1.4Mpi 50kW z roku 2000-2001. Jako nespornou výhodu v ní vidím pouze pozinkovanou karoserii, která nehnije, jinak jsem se o toto auto nikdy moc nezajímal a mám trochu strach, že na rozdíl od felície u fábie již nesvedu všechny opravy svépomocí, navíc díly jsou určitě dražší. Do fábie jsem ochoten obětovat max.90tis k. Do auta chci dát určitě podtlakové LPG a plánuji ho mít min. 8-10 let. Potřebuji znát dostatek názorů, jestli koupit raději fábii a jak je to s případnými opravami tohohle staršího modelu se skoro stejným motorem. Dále jak je možné pomocí kabelu a Vagu poznat u této fábie stočené km, nějaký postup? Díky moc za vaše názory a rady. Petr |
Autor: | Marousek [ 8.11.09, 16:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jako první bych chtěl říct že pokud opravdu chceš mít auto na tak dlouhou dobu tak být tebou tak investuju do Fábie. Oproti Felícii je to nebe a dudy ve všech směrech. Auto jako takové není o mnoho náročnější na opravy než zmíněna Felície, tudíš lze 90% oprav zvládnout svépomocí. Je pravda že cena dílů je o něco vyšší, ale myslím že to vyvažujé klady které nesporně má proti Felicii. Co se týče kotroly najetých km podle Vagu tak myslím že to nějak jde, ale nejsem schopen říci jak. Každopádně pokud bude mít auto servisní knížku lze dohledat v autorizovaném servisu přesnou historii auta a to včetně dílů co byli měněny atd. |
Autor: | Drak [ 8.11.09, 16:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
Stočené km na prvním modelu nepoznáš a ani na druhým to nejde na všech. A Vag-Comem jedině od verze 8. Stočený ale budou, nikdo ti dnes neprodá auto s reálným stavem, takových je málo. Co se týče oprav, není na tom zas nic tak složitějšího, než na felicii. Je to v podstatě ten samej motor podobně řízenej. Co se týče koupě, sám, ač mi je fóbije nesympatycká, bych šel do ní. Musíš si ale zvážit, na co to auto bude sloužit, pohodlně se v tom svezou jenom dva, čtyři už trpí a pět je katastrofa. Ale ve fildě toho místa o moc víc není. Každopádně je fobie dospělejší na všech frontách, jedinej nedostatek, co se řeší co půl roku jsou kosti stabilizátoru na PN, dál bych se při koupi zaměřil na hlavní svazek v mot prostoru, jestli je na originálním místě, nebo rozmotanej zavěšenej na háčkách a kdy byla tato úprava provedena. Je to konstrukční chyba, svazek ležel ve vodě a hnil. Jakmile prohnije, tak potom je s elektrikou konec a domluví jí jedině výměna svazku. Jinak na tom závažnější muchy není. |
Autor: | Ondras83 [ 8.11.09, 17:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
když už 90 tis, co se takhle náhodou mrknout po oktávce?...je hezčí než fábie mě se fábie nelíbí, felda jde sehnat hezká, ale chce to jezdit a koukat, nejlíp od lidí a ne z bazaru edit: http://www.sauto.cz/detail-inzeratu/oso ... ia/7638013 |
Autor: | Ondras83 [ 8.11.09, 17:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
tuhle bych bral já http://www.sauto.cz/detail-inzeratu/oso ... ia/7671041 servisujem jednu 1,6SR s plynem, jezdí to jako kráva a když chceš, tak za málo, cca 8-9 litrů plynu ...motor držák, auto taky máme oktu TDI, 2003, když sme jí kupovali, tak měla cca 170 tis a pořád v pohodě, akorát se dělali brzdy, jinak všechno v cajku, na tyhle auta to moc není...kolem těch 180 km odcházej přední ložiska a je to 100krát hezčí a využitelnější než fábie 1,8 s plynem taky servisujem, osobně sme jí měli taky, chorvatsko za 6,2 litrů (benzín) podle palubáku, když s tim jezdi táta, tak v pohodě do 8mi litrů na plyn se do těch 9ti litrů taky vejdeš krásně a letí to taky parádně a takový ty keci, že ty 1,8čky žerou...jo, žerou, protože byl každej zvyklej ze 120tky to drtit, aby to vůbec udrželo rychlost, pak si chlap koupil oktávku, zezačátku byli 1,8mičky a drtil to furt stejně a tak jezdil za 10 litrů...z vlastní zkušenosti vim, že to do 8mi jde krásně a jde to jezdit i míň a provoz nezdržuješ |
Autor: | Ondras83 [ 8.11.09, 17:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
další http://www.sauto.cz/detail-inzeratu/oso ... ia/7645311 1,8 se serviskou http://www.sauto.cz/detail-inzeratu/oso ... ia/7603093 celkem pěkná , akorát ji umejt http://www.sauto.cz/detail-inzeratu/oso ... ia/7536805 |
Autor: | Jarda S. [ 8.11.09, 19:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
za mě felda MPI stará tvář |
Autor: | slovacek.milos [ 8.11.09, 21:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
Marousek píše: Jako první bych chtěl říct že pokud opravdu chceš mít auto na tak dlouhou dobu tak být tebou tak investuju do Fábie. Oproti Felícii je to nebe a dudy ve všech směrech. Auto jako takové není o mnoho náročnější na opravy než zmíněna Felície, tudíš lze 90% oprav zvládnout svépomocí. Je pravda že cena dílů je o něco vyšší, ale myslím že to vyvažujé klady které nesporně má proti Felicii. Co se týče kotroly najetých km podle Vagu tak myslím že to nějak jde, ale nejsem schopen říci jak. Každopádně pokud bude mít auto servisní knížku lze dohledat v autorizovaném servisu přesnou historii auta a to včetně dílů co byli měněny atd. fábie fakt není náročnější na opravy cena je jen o něco vyšší spojka felda luk 1300 fábia 5.800 ložisko do kola 280 fábia 2.300 altík 2300 fábia 8000 výfuk 550 fábia 2500 alektroservo 9000 90% zvládneš svépomoci chtěl bych tě vidět svémocí jen přelisovat zadní uložení ramene, taky přední, vytáhnout pravé rameno, spojku, opravy komfortu, stahovačky, výměna zámku, přelepení čelního skla, opravy schnilé elektroinstalace, zámků, maro časem možná poznáš o čem mluvíš promin fábie s felicií nemá nic společného felda je skopčený golf a fábie je audi II miloš |
Autor: | ferrari [ 8.11.09, 21:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
Drak píše: Stočené km na prvním modelu nepoznáš a ani na druhým to nejde na všech. A Vag-Comem jedině od verze 8. Stočený ale budou, nikdo ti dnes neprodá auto s reálným stavem, takových je málo. Co se týče oprav, není na tom zas nic tak složitějšího, než na felicii. Je to v podstatě ten samej motor podobně řízenej. Co se týče koupě, sám, ač mi je fóbije nesympatycká, bych šel do ní. Musíš si ale zvážit, na co to auto bude sloužit, pohodlně se v tom svezou jenom dva, čtyři už trpí a pět je katastrofa. Ale ve fildě toho místa o moc víc není. Každopádně je fobie dospělejší na všech frontách, jedinej nedostatek, co se řeší co půl roku jsou kosti stabilizátoru na PN, dál bych se při koupi zaměřil na hlavní svazek v mot prostoru, jestli je na originálním místě, nebo rozmotanej zavěšenej na háčkách a kdy byla tato úprava provedena. Je to konstrukční chyba, svazek ležel ve vodě a hnil. Jakmile prohnije, tak potom je s elektrikou konec a domluví jí jedině výměna svazku. Jinak na tom závažnější muchy není. |
Autor: | Petr105 [ 9.11.09, 16:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
Drak píše: dál bych se při koupi zaměřil na hlavní svazek v mot prostoru, jestli je na originálním místě, nebo rozmotanej zavěšenej na háčkách a kdy byla tato úprava provedena. Je to konstrukční chyba, svazek ležel ve vodě a hnil. Jakmile prohnije, tak potom je s elektrikou konec To mě moc zajímá, kde konkrétně? Koukal jsem dnes pod kapotu a nepřišlo mi, že by někde ležel ve vodě... Nebo voda zůstává v tom husím krku? Dík |
Autor: | slovacek.milos [ 9.11.09, 19:06 ] |
Předmět příspěvku: | |
Petr105 píše: Drak píše: dál bych se při koupi zaměřil na hlavní svazek v mot prostoru, jestli je na originálním místě, nebo rozmotanej zavěšenej na háčkách a kdy byla tato úprava provedena. Je to konstrukční chyba, svazek ležel ve vodě a hnil. Jakmile prohnije, tak potom je s elektrikou konec draku já mám SDi 2001 a ty husí krky kde jsou svazky mám prořízlé na půl taže nic nehnije zatím jsem plná krk a hnití neviděl je na forech miloš |
Autor: | Ondras83 [ 9.11.09, 20:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
já viděl...problikávala přístrojovka, vyndat filtr, vyndat baterku, kastlik, rozřízli sme ten husí krk a vytejkala voda...vysušit fénem, zavěsit na očka, složit a tradá, jezdí bez problému |
Autor: | Jarda S. [ 9.11.09, 20:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
sakra nám poblikávaji světla to budu muset taky udělat |
Autor: | Drak [ 9.11.09, 21:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
Když sem byl ještě na servise, tak asi u třech byl tento problém, u dvou to vyřešilo vymotání svazku a u jedné se musel komplet předělat, jak byl zhnilej. Už se hádala elektrika, kontrolky od všeho si svítily podle nálady, párkrát nešla ani nastartovat. |
Autor: | Josef.Radocha [ 10.11.09, 00:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
O hnití kabeláže slyším poprvé... To bvy se muselo konstrukčně řešit ihned a byla by určitě svolávačka.... |
Stránka 1 z 3 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |