Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Fáčko netáhne, netopí, chrastí, a hlučný motor https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=14&t=2024 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | purgi [ 3.10.06, 17:15 ] |
Předmět příspěvku: | Fáčko netáhne, netopí, chrastí, a hlučný motor |
Zdravim vsechny mam par mensich dotazu. Mam FA vyroba 93 karbec 42kW nerizeny katan + prestavba na LPG, ale nejak mi to auto nechce tahnout. Maximalku to dalo tak 120. Nekde jsem cetl ze facka ze sebe dostanou i 170 coz jsem ziral. Menil jsem svicky nechal procistit karbec a nevic co je potreba jeste vymenit. ad2.: facko mi zejmena v zime netopi menil jsem tam typickou bolest favoritu topny ventil dokonce jsem i odvzdusnil ale zel bez vysledku. navic se mi prehriva motor a to i za studeneho pocasi ad3.: kdyz klesnou otacky pod tech cca 800 zacne vsechno vibrovat a chrastit a nejvice kapota a palubka ad4.: jeste bych potreboval poradit jak ztisit motor myslim ted soucastky ale i odhlucnovaci material. Nekdo rikal ze pry pomuze vymena starych a opotrebovanych lozisek altasu a pry velka vule rozdelovace pry dokaze udelat v aute taky pekny cirkus. diky za odpovedi.... Dejv |
Autor: | Matthes [ 3.10.06, 17:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
2) mozna spatny termostat, nebo vzduch v okruhu 3) ty jezdis na mensi otacky nez 800? tak se nediv ze to rachoti nebo to dela i na vyssich tockach? 4) muzes vymenit silentbloky co drzej agregat, taky se prodavaj hotovy odhlucnovaci sady, takovy oblozeni kterym prikrejes plechy u motoru (naka latka nebo tak neco) |
Autor: | kwiko [ 3.10.06, 18:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mas skoro iste vadny termostat Tiez doporucujem vymenu silentblokov (ber len originalne zo salonu) K tej maximalke, moja je 150km/h na tachaci = 135 realne (40kw forman ) Inak nastavenie rozdelovaca, vymena rozvodovej retaze (skutocne ta to tak trapi?) Je to viac nez 13 rokov co jazdi, co tak vymenit cele auto :@))) inak tie silentboloky ti usetria za sadu, o ktoru mozes ozbijat novsiu feliciu na vrakaci... |
Autor: | elegant [ 3.10.06, 18:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
To auto vypadá, že by potrebovalo generálku . K tomu výkonu: skús vymeniť vzduchový filter a tuším by mal byť aj filter na palivo. Píšeš, že tam máš LPG. Rozhodne LPG má nižší výkon ako keď ideš na benzín. Inak mne sa fakt zdvihol o trošičku výkon, keď som vymenil plynové lanko (mne je jasné, že sa nezdvihol výkon motora, ale viem pridať viac plynu ). Checkni aj olej. |
Autor: | Peter50kw [ 3.10.06, 18:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
170 ide facko 47 kw a to iba dole kopcom s vetrom v chrbte. Daj si do poriadku rozdelovac, vymen rozvody, filter vzduchu, sviecky, nastav ventily, prepni na benzin a pripadne skontroluj, ci nemas upchaty katalyzator. Vibracie mozu byt sposobene vadnym ulozenim motora, pripadne vadnym rozdelovacom. Altik je v tom nevinne. |
Autor: | Nepér [ 3.10.06, 19:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
Peter50kw píše: 170 ide facko 47 kw a to iba dole kopcom s vetrom v chrbte. Nerad se tím chlubím, ale mohu potvrdit, že ručička ukazovala vodorovně doprava... to je asi tak 150, no... |
Autor: | Jarda S. [ 3.10.06, 19:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
taky se nechci chlubit ale z mírnýho kopečka ta moje taky udělala 150 podle tacha jinak po rovině 140 neni problém |
Autor: | Lukas [ 3.10.06, 19:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
tak ja se taky nerad pochlubim... ze svojeho Rapida sem v lete na rovince dostal 150 (podle tacho), dal sem uz na to nemel odvahu... |
Autor: | jizíček [ 3.10.06, 19:37 ] |
Předmět příspěvku: | |
to je pravda, ze oni ty fava zas tak spatne nejezdi... mas sice skudku ale mam tam motor z formana a zatim jsem s tim jel 140 a jeste v poho mohla ... nebyla silnice... kamos od koho ji mam tak rikal ze da 160 ... |
Autor: | Matthes [ 3.10.06, 19:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
Se 125L je nas rekord (ne muj osobni) cca 145kmph (real, ne na tachaci ... ), no musi tam bejt jen ridic, zadnej naklad a musi se to na rovine rvat na plnej kotel |
Autor: | ferrari [ 3.10.06, 19:50 ] |
Předmět příspěvku: | |
By ma len zaujímalo, ako beriete tú maximálku - či maximálku pri jazde 5 km na plný kotol, alebo maximálku, kt. dosiahne auto v pohode. Ja som takúto v pohode nikdy na mojej Š125 nedosiahol ani 130 km/h...nasilu som ju nikdy neťahal...načo aj? otcova š120 rovnako...ale teraz je už otcova za zenitom, tak viac ako 110 ani neskúšam... ...jedine kamarátova 105ka s motorom 130 mi relatívne v pohode vybehla na 150 km/h (ale tachometrických, mierny -ózaj mierny - dole kopec, vybehaný 130 motor)... na tom istom mieste som s plne obsadenou Š110LS (5 ľudí) išiel 140 km/h...tá 110 išla v pohode tak 120 a pri troche snahy 130...ale tak som na nej počas 5 rokov išiel tak 3x. |
Autor: | Matthes [ 3.10.06, 19:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
De ji dosahnout bez problemu, ale vic bych radsi nezkousel To zas se to nemusi rozjizdet 5km nez se teto rychlosti dosahne Podle papiru je stejne maximalni dovolena rychlost 125L 140kmph |
Autor: | Jarda S. [ 3.10.06, 19:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
já mam podle papírů 130 |
Autor: | slovacek.milos [ 3.10.06, 20:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
k tomu chlazení že se ti to přehřívá jmenuje se to přetlakové oběžné chlazení a na expansce máš přetlakový ventil a ten ti musí držet tlak jsou tam dva ventily, tak do nich foukni nerží tlak tak nový, termostat musíš mít v pořádku, co vodní čerpadlo neteče, co buliny a těsnění pod hlavou, co se týče topení, pokud ti jsou bubliny do vody tak topit nebudeš, je tam taky jedna klapka, kterou pustíš vzduch mimo radiátor a jeho ovládání rádo vyskakuje,tuším je to vlevo v motoru z pozice řidiče,někdo mohl měnit radiátor a nedal tam ten molitan, nejlépe vytáhnout celé topení celkem v pohodě přes motor a odpojit ovládání na palubce, tu rychlost jsme řešili několikrát, celá nová zapalovací soustava, palec,víčko,VN kabely, super svíčky, cívka, filtry, předstih šel přesně ověřeno stroboskopem a max 115 km, kat jsme odpojovali, nový výfuk a nic, koupili jsme český rozdělovač a 150 km/h není problém a taky to bylo na LPG tak stím něco dělej nebo ten motor vytřepeš miloš |
Autor: | Warman [ 4.10.06, 20:34 ] |
Předmět příspěvku: | |
Původně jsem chtěl napsat, abys zkontroloval těleso topení, jestli je správně namontovaný a jestli není nějak nechutně zanesený... docela častá závada, kdy auto netopí, nebo netopí dost...ale někdo už mě předběhl... tak se aspoň přidám k diskuzi o rychlostech... Z mého Fa 136 46kW se dá pohodlně dostat 150. A to i ve dvou lidech a s plným kufrem, ač to chtělo trochu z kopečka, ale podařilo se ) Jinak bez problémů se dostane na 130 a pak je to jen o tom, jak moc šlápnu na pedál.Myslím, že by se dalo na rovině dostat i přes těch 150 a kousek, ale nějak se mi do tohohle testu mnoho nechce...Jinak, co já vím, tak v techničáku je maximálka vedená na 150, nebo 151, teď si nejsem jistej... Se 120 otec bez problémů jezdil 140-150. A to podotýkám i ve třech lidech... |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |