Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

ŠKODA 125L vs. 120L
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=14&t=2038
Stránka 1 z 2

Autor:  Matthes [ 4.10.06, 15:38 ]
Předmět příspěvku:  ŠKODA 125L vs. 120L

Mnoho z vas pise ze 125L a 120L se lisi pouze prevodovkou, ja sem jineho nazoru, doufam ze me nebudete kamenovat. Osobne muzu srovnat oba vozy a lisi se krom prevodovky i mnoha detaily. Podotykam ze sou od sebe ani ne 4 roky.
Napr.: material palubky, plastovy kryt pod volantem, predni maska, trochu jine odvzdusneni nadrze, operky hlavy vpredu, jine pasy atd ....

Kamos ma 120L a je tam uz z vyroby 5q, nechapu proc by vyrabeli dve auta ktera by se lisila jen stitkem na zadnim celu :shock:

Nemate k tomu nekdo vice informaci :?:

Autor:  Jarda S. [ 4.10.06, 15:51 ]
Předmět příspěvku: 

ten 5q e nej rozdíl

Autor:  hans [ 4.10.06, 16:48 ]
Předmět příspěvku: 

No já osobně si myslím, že motor je ve 120 i 125 úplně stejnej, 125 má sériově pětikvalt. Jenže ke konci výroby se objevovaly i stodvácy s pětikvaltem... Jedině jestli není třeba rozdíl v nápravě, že by 125 měla vlečku?! Nebo aspoň jinej stálej převod? Ale taky si tím nejsem vůbec jistej...
Každopádně by ale 125 L být v podstatě to samý co 120 LX, která se vyráběla dřív.

Autor:  Matthes [ 4.10.06, 16:54 ]
Předmět příspěvku: 

Ja mam na obou autech kyvku :cry: , no zas na druhou stranu je to jednodussi na opravy nez vlecka :wink:
Prevod rozvodovky sem zatim nezjistoval.
Este sem si vzpomel ze 120L ma zrcatko jen vlevo :)

Autor:  Jarda S. [ 4.10.06, 16:59 ]
Předmět příspěvku: 

Matthes píše:
Este sem si vzpomel ze 120L ma zrcatko jen vlevo :)


dneska už to maji všichni dodělaný

Autor:  Matthes [ 4.10.06, 17:00 ]
Předmět příspěvku: 

Sadra17 píše:
dneska už to maji všichni dodělaný


Nene, ja se k tomu este nedostal :D

Autor:  Jarda S. [ 4.10.06, 18:18 ]
Předmět příspěvku: 

Matthes píše:
Sadra17 píše:
dneska už to maji všichni dodělaný


Nene, ja se k tomu este nedostal :D


ale uděláš to a to je hlavní

Autor:  septim [ 5.10.06, 06:36 ]
Předmět příspěvku: 

125L bolo nieco ako akciovy model koncom vyroby. Bola to 120L s 5q standardne. A do 12O bolo mozne kupit za doplatik 5q. Takze niektore maju odnovoty, bo si to 1 majitel zaplatil... Tie rozdiely co pises su dane rozdielnym rokom vyroby. Kazdy rok sa robili zmeny, niekedy aj pocas roka. Takze kazda skoda ja pomaly original. Naprava- mokre poloosi, prevod 4,22 u oboch.
120LX bolo niečo ine, bol to špecialny model a je ich malo - Všetko ako 130L(napravy....) ale motor 120LS a prevod 4,22
A este bol kratko vyrabany zaujimavy model 120LE čili 120L s prev 3,9, ine trysky v karb- akože ekonomik
A 105SP Special akoze "pikup", mal 2 sedadla zadok oddeleny stenou a vzadu nammiesto sedadiel ulozny priestor a skrinku so suplikami. Afto pre firmy...
A boli aj ine zaujimave skody ale to su uz prototypy... ale ved to pozna kazdy no nie? :roll:

Autor:  Viky [ 5.10.06, 07:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: ŠKODA 125L vs. 120L

Matthes píše:
Mnoho z vas pise ze 125L a 120L se lisi pouze prevodovkou, ja sem jineho nazoru, doufam ze me nebudete kamenovat. Osobne muzu srovnat oba vozy a lisi se krom prevodovky i mnoha detaily. Podotykam ze sou od sebe ani ne 4 roky.
Napr.: material palubky, plastovy kryt pod volantem, predni maska, trochu jine odvzdusneni nadrze, operky hlavy vpredu, jine pasy atd ....

Kamos ma 120L a je tam uz z vyroby 5q, nechapu proc by vyrabeli dve auta ktera by se lisila jen stitkem na zadnim celu :shock:

Nemate k tomu nekdo vice informaci :?:

Vice informaci:
V prubehu roku 1987 probehla "harmonizace" vyroby, ktera mimo jine prinesla nekolik zmen v motoru, prirube prevodovky a dalsich veci.
Tebou srovnavane vozy jsou pred a po harmonizaci.
S modelovym rokem 1988 byla ukoncena vyroba S130 a S105 a dale se vyrabely pouze vozy 120 a 125 (135/6 nepocitam, tech se tohle netyka).
S125 muzes tedy povazovat za "marketingovy tah" - dva typy jsme zrusili, jeden novy zacali vyrabet.
Krome toho se S125 staly zejme jakymsi "vyprodejem" soucastek pred uvedenim S Favorit.

Jinak by se dalo rict, ze S120 a S125 ze stejne doby (rok 1989) se skutecne lisily jenom tou prevodovkou.

Neboli - podobne rozdily, jako nachazis mezi tvymi vzorky, najdes i mezi S120/1987 a S120/1989.

Autor:  Bukaj [ 5.10.06, 10:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: ŠKODA 125L vs. 120L

Viky píše:
Matthes píše:
Mnoho z vas pise ze 125L a 120L se lisi pouze prevodovkou, ja sem jineho nazoru, doufam ze me nebudete kamenovat. Osobne muzu srovnat oba vozy a lisi se krom prevodovky i mnoha detaily. Podotykam ze sou od sebe ani ne 4 roky.
Napr.: material palubky, plastovy kryt pod volantem, predni maska, trochu jine odvzdusneni nadrze, operky hlavy vpredu, jine pasy atd ....

Kamos ma 120L a je tam uz z vyroby 5q, nechapu proc by vyrabeli dve auta ktera by se lisila jen stitkem na zadnim celu :shock:

Nemate k tomu nekdo vice informaci :?:

Vice informaci:
V prubehu roku 1987 probehla "harmonizace" vyroby, ktera mimo jine prinesla nekolik zmen v motoru, prirube prevodovky a dalsich veci.
Tebou srovnavane vozy jsou pred a po harmonizaci.
S modelovym rokem 1988 byla ukoncena vyroba S130 a S105 a dale se vyrabely pouze vozy 120 a 125 (135/6 nepocitam, tech se tohle netyka).
S125 muzes tedy povazovat za "marketingovy tah" - dva typy jsme zrusili, jeden novy zacali vyrabet.
Krome toho se S125 staly zejme jakymsi "vyprodejem" soucastek pred uvedenim S Favorit.

Jinak by se dalo rict, ze S120 a S125 ze stejne doby (rok 1989) se skutecne lisily jenom tou prevodovkou.

Neboli - podobne rozdily, jako nachazis mezi tvymi vzorky, najdes i mezi S120/1987 a S120/1989.



Přesně jak píše Viky, až na to, kolik modelů zrušili a zavedli...

...např. š130 byla nahrazena š135/136; apod. - prostě, co auto, to originál...
...ale to ostatně platí stále a platit bude vždy a u všech aut... :wink:

Autor:  Thor7 [ 5.10.06, 10:41 ]
Předmět příspěvku: 

Matthes píše:
Este sem si vzpomel ze 120L ma zrcatko jen vlevo :)


Já mám 120L a už z výroby mám obě zrcátka :shock:

Autor:  Thor7 [ 5.10.06, 10:48 ]
Předmět příspěvku: 

Tak teď jsem teprve dočetl až do konce - s těmi zrcátka to bude asi důsledek „harmonizace“, o které psal Viky :lol:
Mám totiž rok výroby 1987, takže už se tam asi něco z toho projevilo :D

Autor:  Bukaj [ 5.10.06, 10:55 ]
Předmět příspěvku: 

Thor7 píše:
Tak teď jsem teprve dočetl až do konce - s těmi zrcátka to bude asi důsledek „harmonizace“, o které psal Viky :lol:
Mám totiž rok výroby 1987, takže už se tam asi něco z toho projevilo :D


Já mám š 130 r.v. 86 a zrcátka jsou od výroby obě...
...holt luxusní auto s plnou výbavou. 8)
A když jsme u té výbavy - mám š 130 L, ale výbava odpovídá GL... :roll:

Autor:  Matthes [ 5.10.06, 13:25 ]
Předmět příspěvku: 

Aha, tak ta moje 120L byla asi jedna z poslednich vyrobenejch pred tou harmonizaci :) Tak dekuji za objasneni :)

Autor:  ferrari [ 5.10.06, 20:53 ]
Předmět příspěvku: 

septim píše:
125L bolo nieco ako akciovy model koncom vyroby. Bola to 120L s 5q standardne. A do 12O bolo mozne kupit za doplatik 5q. Takze niektore maju odnovoty, bo si to 1 majitel zaplatil... Tie rozdiely co pises su dane rozdielnym rokom vyroby. Kazdy rok sa robili zmeny, niekedy aj pocas roka. Takze kazda skoda ja pomaly original. Naprava- mokre poloosi, prevod 4,22 u oboch.
120LX bolo niečo ine, bol to špecialny model a je ich malo - Všetko ako 130L(napravy....) ale motor 120LS a prevod 4,22
A este bol kratko vyrabany zaujimavy model 120LE čili 120L s prev 3,9, ine trysky v karb- akože ekonomik
A 105SP Special akoze "pikup", mal 2 sedadla zadok oddeleny stenou a vzadu nammiesto sedadiel ulozny priestor a skrinku so suplikami. Afto pre firmy...
A boli aj ine zaujimave skody ale to su uz prototypy... ale ved to pozna kazdy no nie? :roll:


Presný a detailný a správny popis...hezky Septim!

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/