Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
ŠKODA 125L vs. 120L https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=14&t=2038 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Matthes [ 4.10.06, 15:38 ] |
Předmět příspěvku: | ŠKODA 125L vs. 120L |
Mnoho z vas pise ze 125L a 120L se lisi pouze prevodovkou, ja sem jineho nazoru, doufam ze me nebudete kamenovat. Osobne muzu srovnat oba vozy a lisi se krom prevodovky i mnoha detaily. Podotykam ze sou od sebe ani ne 4 roky. Napr.: material palubky, plastovy kryt pod volantem, predni maska, trochu jine odvzdusneni nadrze, operky hlavy vpredu, jine pasy atd .... Kamos ma 120L a je tam uz z vyroby 5q, nechapu proc by vyrabeli dve auta ktera by se lisila jen stitkem na zadnim celu Nemate k tomu nekdo vice informaci |
Autor: | Jarda S. [ 4.10.06, 15:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
ten 5q e nej rozdíl |
Autor: | hans [ 4.10.06, 16:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
No já osobně si myslím, že motor je ve 120 i 125 úplně stejnej, 125 má sériově pětikvalt. Jenže ke konci výroby se objevovaly i stodvácy s pětikvaltem... Jedině jestli není třeba rozdíl v nápravě, že by 125 měla vlečku?! Nebo aspoň jinej stálej převod? Ale taky si tím nejsem vůbec jistej... Každopádně by ale 125 L být v podstatě to samý co 120 LX, která se vyráběla dřív. |
Autor: | Matthes [ 4.10.06, 16:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ja mam na obou autech kyvku , no zas na druhou stranu je to jednodussi na opravy nez vlecka Prevod rozvodovky sem zatim nezjistoval. Este sem si vzpomel ze 120L ma zrcatko jen vlevo |
Autor: | Jarda S. [ 4.10.06, 16:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
Matthes píše: Este sem si vzpomel ze 120L ma zrcatko jen vlevo dneska už to maji všichni dodělaný |
Autor: | Matthes [ 4.10.06, 17:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
Sadra17 píše: dneska už to maji všichni dodělaný Nene, ja se k tomu este nedostal |
Autor: | Jarda S. [ 4.10.06, 18:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
Matthes píše: Sadra17 píše: dneska už to maji všichni dodělaný Nene, ja se k tomu este nedostal ale uděláš to a to je hlavní |
Autor: | septim [ 5.10.06, 06:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
125L bolo nieco ako akciovy model koncom vyroby. Bola to 120L s 5q standardne. A do 12O bolo mozne kupit za doplatik 5q. Takze niektore maju odnovoty, bo si to 1 majitel zaplatil... Tie rozdiely co pises su dane rozdielnym rokom vyroby. Kazdy rok sa robili zmeny, niekedy aj pocas roka. Takze kazda skoda ja pomaly original. Naprava- mokre poloosi, prevod 4,22 u oboch. 120LX bolo niečo ine, bol to špecialny model a je ich malo - Všetko ako 130L(napravy....) ale motor 120LS a prevod 4,22 A este bol kratko vyrabany zaujimavy model 120LE čili 120L s prev 3,9, ine trysky v karb- akože ekonomik A 105SP Special akoze "pikup", mal 2 sedadla zadok oddeleny stenou a vzadu nammiesto sedadiel ulozny priestor a skrinku so suplikami. Afto pre firmy... A boli aj ine zaujimave skody ale to su uz prototypy... ale ved to pozna kazdy no nie? |
Autor: | Viky [ 5.10.06, 07:12 ] |
Předmět příspěvku: | Re: ŠKODA 125L vs. 120L |
Matthes píše: Mnoho z vas pise ze 125L a 120L se lisi pouze prevodovkou, ja sem jineho nazoru, doufam ze me nebudete kamenovat. Osobne muzu srovnat oba vozy a lisi se krom prevodovky i mnoha detaily. Podotykam ze sou od sebe ani ne 4 roky. Napr.: material palubky, plastovy kryt pod volantem, predni maska, trochu jine odvzdusneni nadrze, operky hlavy vpredu, jine pasy atd .... Kamos ma 120L a je tam uz z vyroby 5q, nechapu proc by vyrabeli dve auta ktera by se lisila jen stitkem na zadnim celu Nemate k tomu nekdo vice informaci Vice informaci: V prubehu roku 1987 probehla "harmonizace" vyroby, ktera mimo jine prinesla nekolik zmen v motoru, prirube prevodovky a dalsich veci. Tebou srovnavane vozy jsou pred a po harmonizaci. S modelovym rokem 1988 byla ukoncena vyroba S130 a S105 a dale se vyrabely pouze vozy 120 a 125 (135/6 nepocitam, tech se tohle netyka). S125 muzes tedy povazovat za "marketingovy tah" - dva typy jsme zrusili, jeden novy zacali vyrabet. Krome toho se S125 staly zejme jakymsi "vyprodejem" soucastek pred uvedenim S Favorit. Jinak by se dalo rict, ze S120 a S125 ze stejne doby (rok 1989) se skutecne lisily jenom tou prevodovkou. Neboli - podobne rozdily, jako nachazis mezi tvymi vzorky, najdes i mezi S120/1987 a S120/1989. |
Autor: | Bukaj [ 5.10.06, 10:07 ] |
Předmět příspěvku: | Re: ŠKODA 125L vs. 120L |
Viky píše: Matthes píše: Mnoho z vas pise ze 125L a 120L se lisi pouze prevodovkou, ja sem jineho nazoru, doufam ze me nebudete kamenovat. Osobne muzu srovnat oba vozy a lisi se krom prevodovky i mnoha detaily. Podotykam ze sou od sebe ani ne 4 roky. Napr.: material palubky, plastovy kryt pod volantem, predni maska, trochu jine odvzdusneni nadrze, operky hlavy vpredu, jine pasy atd .... Kamos ma 120L a je tam uz z vyroby 5q, nechapu proc by vyrabeli dve auta ktera by se lisila jen stitkem na zadnim celu Nemate k tomu nekdo vice informaci Vice informaci: V prubehu roku 1987 probehla "harmonizace" vyroby, ktera mimo jine prinesla nekolik zmen v motoru, prirube prevodovky a dalsich veci. Tebou srovnavane vozy jsou pred a po harmonizaci. S modelovym rokem 1988 byla ukoncena vyroba S130 a S105 a dale se vyrabely pouze vozy 120 a 125 (135/6 nepocitam, tech se tohle netyka). S125 muzes tedy povazovat za "marketingovy tah" - dva typy jsme zrusili, jeden novy zacali vyrabet. Krome toho se S125 staly zejme jakymsi "vyprodejem" soucastek pred uvedenim S Favorit. Jinak by se dalo rict, ze S120 a S125 ze stejne doby (rok 1989) se skutecne lisily jenom tou prevodovkou. Neboli - podobne rozdily, jako nachazis mezi tvymi vzorky, najdes i mezi S120/1987 a S120/1989. Přesně jak píše Viky, až na to, kolik modelů zrušili a zavedli... ...např. š130 byla nahrazena š135/136; apod. - prostě, co auto, to originál... ...ale to ostatně platí stále a platit bude vždy a u všech aut... |
Autor: | Thor7 [ 5.10.06, 10:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
Matthes píše: Este sem si vzpomel ze 120L ma zrcatko jen vlevo Já mám 120L a už z výroby mám obě zrcátka |
Autor: | Thor7 [ 5.10.06, 10:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak teď jsem teprve dočetl až do konce - s těmi zrcátka to bude asi důsledek „harmonizace“, o které psal Viky Mám totiž rok výroby 1987, takže už se tam asi něco z toho projevilo |
Autor: | Bukaj [ 5.10.06, 10:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
Thor7 píše: Tak teď jsem teprve dočetl až do konce - s těmi zrcátka to bude asi důsledek „harmonizace“, o které psal Viky Mám totiž rok výroby 1987, takže už se tam asi něco z toho projevilo Já mám š 130 r.v. 86 a zrcátka jsou od výroby obě... ...holt luxusní auto s plnou výbavou. A když jsme u té výbavy - mám š 130 L, ale výbava odpovídá GL... |
Autor: | Matthes [ 5.10.06, 13:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
Aha, tak ta moje 120L byla asi jedna z poslednich vyrobenejch pred tou harmonizaci Tak dekuji za objasneni |
Autor: | ferrari [ 5.10.06, 20:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
septim píše: 125L bolo nieco ako akciovy model koncom vyroby. Bola to 120L s 5q standardne. A do 12O bolo mozne kupit za doplatik 5q. Takze niektore maju odnovoty, bo si to 1 majitel zaplatil... Tie rozdiely co pises su dane rozdielnym rokom vyroby. Kazdy rok sa robili zmeny, niekedy aj pocas roka. Takze kazda skoda ja pomaly original. Naprava- mokre poloosi, prevod 4,22 u oboch. 120LX bolo niečo ine, bol to špecialny model a je ich malo - Všetko ako 130L(napravy....) ale motor 120LS a prevod 4,22 A este bol kratko vyrabany zaujimavy model 120LE čili 120L s prev 3,9, ine trysky v karb- akože ekonomik A 105SP Special akoze "pikup", mal 2 sedadla zadok oddeleny stenou a vzadu nammiesto sedadiel ulozny priestor a skrinku so suplikami. Afto pre firmy... A boli aj ine zaujimave skody ale to su uz prototypy... ale ved to pozna kazdy no nie? Presný a detailný a správny popis...hezky Septim! |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |