Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
PROTI ZAMRZNUTI https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=14&t=21 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | skodovkar [ 18.1.06, 16:48 ] |
Předmět příspěvku: | Proti zamrznutiu? |
Ufff,tak takyto sialeny napad by ma nenapadol ani po 3,5 promile v krvi Ak sa ti viackrat po sebe ohreje motor na pracovnu teplotu<cca. 75-80 stupnov> tak sa ti lieh s okeny jednoducho vypari,pretoze nieje chemicky naviazany a na ziadnu chemikaliu branaciu odparovaniu liehu.Navyse ak sa ti tesnenie pod hlavou a ine sucasti nerozpadnu,tak ich minimalne 100 krat rychlejsie opotrebujes <okena isto obsahuje nejake rozpustadla na spinu a tenzity,pripadne ine pochutky> Tak na to tak rychlo zabudni ako si na to prisiel!!!! |
Autor: | Luboš [ 19.1.06, 01:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
No tak v nouzi se dá použít i horká voda, ale pořád nechápu, jaký to má smysl? |
Autor: | Jiří Čech [ 19.1.06, 21:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
Zkusil jsi někdy tu horkou vodu? Asi ne... |
Autor: | Luboš [ 19.1.06, 23:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
Co bych to zkoušel, já mám motory chlazené vzduchem nebo téměr trvalou náplní ještě od výrobce. Ale třeba v 50. letech minulého století se to ještě u škodovek občas používalo. Fridex nebyl, líh se musel doplňovat a horká voda byla přeci zadarmo! Akorát jedna malá nevýhoda, chladič bylo nutné po jízdě vždy vypustit nebo parkovat jen ve stále vytápěných prostorech... |
Autor: | Jiří Čech [ 20.1.06, 07:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
pokud je tam jenom voda, musí se vyhodit termostat a jet se studeným motorem, stačí totiž, aby se na chvíli termostat zavřel a v ten moment je chladič zamrzlý... V padesátých letech měly motory před chladiči žaluzie, nebo rolety, aby se omezil průchod vzduchu pes něj, jinak se s tím nedalo jet... |
Autor: | Luboš [ 20.1.06, 21:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
No tak určitě to není zdaleka ideální způsob ani pro nouzové dojetí, pro stodvacítku s chladičem vepředu už vůbec ne. Ale pokud by se před chladič hodil nějaký karton nebo dečka, zamrznout by to asi normálně nemělo. U stovky bych se toho nebál... |
Autor: | Jiří Čech [ 20.1.06, 22:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
U každého auta... ten větrák, který tam stovka má, je totéž, jako když máš chladič vpředu... A skutečně nevím, co zde řešíme. Máš na benzín, na hospodu, na cigarety? Tak musíš mít i na fridex... |
Autor: | Šemik [ 21.1.06, 19:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
Lít tam okenu nemá smysl, neb při pracovní teplotě se okena odpaří a zbyde ti tam zase akorát voda. |
Autor: | 1maty1 [ 27.1.06, 21:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
to vypousteni se jeste pouziva u nakldaku (apon tatikuv sef tahle denne vypousti starou liazkuaa dve avie) ale nevim jak je to s tim termostatem (asi neni) |
Autor: | Jiří Čech [ 29.1.06, 11:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
Denní vypouštění vody z chladícího systému je největší nesmysl, který můžete udělat. V době fridexů to považuji za výplod skutečně chorého mozku... |
Autor: | Oldřich Starý [ 6.2.06, 12:03 ] |
Předmět příspěvku: | Přesně tak |
Jiří Čech píše: Denní vypouštění vody z chladícího systému je největší nesmysl, který můžete udělat. V době fridexů to považuji za výplod skutečně chorého mozku... Z vody se tam usazuje vodní kámen, a to při každé výměně. Litr Fridexu či něčeho podobného se dá sehnat okolo 60 Kč a vydrží to několik let (pokud to vypouštění neprobíhá přirozenou cestou nezávisle na vůli řidiče - pak je finančně přijatelnější lít tam denně vodu ) |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |