Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Klimatizace felicia
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=14&t=22172
Stránka 1 z 3

Autor:  Billy Bob Bean [ 28.4.10, 20:15 ]
Předmět příspěvku:  Klimatizace felicia

Zdravim chlapi, povedlo se mě sehnat klimakompresor z fabie, co je ještě potřeba krom kondenzátoru(chladiče) a výparníku v topení? Nějaký hadice a elektrika.

Autor:  Jarda S. [ 28.4.10, 20:24 ]
Předmět příspěvku: 

vysouseč :wink: a tlakový spínače

Autor:  kwiko [ 29.4.10, 05:53 ]
Předmět příspěvku: 

Obrázek



Prijde na to, ze kompresor je ta najjednoduchšia vec, a k spojazdneniu je treba este mnoho úsilia a dielcov...

Autor:  michalkatka [ 29.4.10, 07:49 ]
Předmět příspěvku: 

ešte toho potrebuješ veľa a daj si na tom záležať, ono aj tá náplň nieje najlacnejšia...

najťažšie bolo zohnať dobrý chladič, origo nový stál 12tis skk :shock:

ešte budeš potrbovať trubky, chladič, vysúšač slúži ako filter a zásobník média a sú na ňom spínače vysokého a nízkeho tlaku, ďalej výparník ktorý musíš nejako zapracovať do kúrenia ak nebude origo musíš ešte vyriešiť odvod kondenzu, zapracovať to na okruch chladenie ( ventilátor, možno aj väčší chladič+ventilátor ), zrepasovať prípadne výkonnejší alternátor a kopec iných drobností...

Autor:  Billy Bob Bean [ 29.4.10, 20:57 ]
Předmět příspěvku: 

Výparník bych dal do středovýho panelu - pokud se tam vleze, netuším jak je velkej. Ještě budu muset obejít vrakáče apodívat se po dílech na netu toho je jak šafránu. Z fabií by tam mohly jít někaterý díly snad bez úprav, aspoň kondenzátor (chladič), vysoušeč. Alternátor mám jen 55A a chci alespoň 70A. Ještě nevím jak uchytit kmpresor, budu se muset podívat jak to maj fóbie se škodováckým motorem pořešený. Kdyby tam nemusela být tan napínací kladka, tak by to bylo v pohodě, jenomže by to asi klouzalo. Neměl by tam být ještě řemen se 6 drážkama?

Autor:  Jarda S. [ 30.4.10, 06:36 ]
Předmět příspěvku: 

měl :wink: kdybys chtěl tak mam vodní pumpu na 1.3 se šesti drážkama :P

Autor:  Billy Bob Bean [ 1.5.10, 23:49 ]
Předmět příspěvku: 

Sadra: Co za to? A neměl bys aji řemenici na klikovku a alternátor?

Byla by aji nějaká fotka jak je udělanej držák alternátoru + kompresoru aji s tou napínací kladkou?

Autor:  Jarda S. [ 2.5.10, 06:30 ]
Předmět příspěvku: 

ne mam jenom tu vodní pumpu :D byla na motoru na díly

Autor:  michalkatka [ 2.5.10, 07:20 ]
Předmět příspěvku: 

dokáže to naháňať aj 4 drážkový remeň, ale samozrejme na to je 6drážkový lepší, ale to musíš meniť všetky remenice a pri takej dĺžke remeňa musí mať napínaciu kladku, ja to mám riešené 2x kliňák kede sú oba remene kratšie takže ich stačí iba nastaviť.

výparník so stredového panelu sa dá, ale potom budeš mať klímu iba na vnútornú cirkuláciu, musíš riešiť odvod kondenzu, je beľmi zložité vyviesť to do výduchov kúrenia, ono ja to veľmi využívam na odrosenie okien.

Autor:  shrekzv [ 2.5.10, 13:01 ]
Předmět příspěvku: 

ku klime sa dava 90A alternator koly 2 stupnovemu ventilatoru.....aby si nebol prekvapeny ked nenastartujes

a unas v skodovke remenica kluky 6 drazkova 20e a na vodnu pumpu 13e....v cz to teda asi tiez nebude dake drahe...minimalne na kluku by som kupil novu...lebo nevies aku vydratu zozenies ak vobec zozenies

Autor:  Billy Bob Bean [ 12.5.10, 05:36 ]
Předmět příspěvku: 

Tak už mám kompresor z fobie. Celkem mě překvapilo, že tam není žádná spojka a hned jak se točí řemenice už to fouká.

Autor:  shrekzv [ 12.5.10, 20:02 ]
Předmět příspěvku: 

zaujimave ale neprakticke....zbytocne to stale ide a zatazuje motor...ked 1.3ku nalozis a pojde stale kompresor tak sa bude veselo predbiehat....inac mam na predaj aj kompresor aj chladic z feldy 1.6 ak by si mal zaujem..posta do cz kurierom

Autor:  kwiko [ 12.5.10, 21:24 ]
Předmět příspěvku: 

ma to pokazene 8)

Autor:  michalkatka [ 14.5.10, 07:21 ]
Předmět příspěvku: 

každý kompresor musí mať spojku, to je zákon klimatizácie, fúkať môže, ale to je okruh na médium s olejom...

ak by kompresor išiel stále tak sa z výparníku spraví guča ľadu a žiaden vzduch by neprefúkol, prečo si každý myslí že kompresor beží stále :?: :evil:

kompresor riadi hlavne termostat, alebo čidlo riadené elektronikou ktorý sleduje teplotu výparníku aby nezamrzol, udržiava ho na teplote 0-5°C takže kompresor spína podľa otáčok motora čím väčšie tým skôr vypne, a záleží aj na rýchlosti ventilátora kúrenia, podľa stupňa ventilácie sa odovzdáva teplo ( rsp. chlad ) prúdiacemu vzduchu, takže čím rýchlejšie ho ohreje tým skôr zasa zopne... on pri zapnutej klíme kompresor beží cca 50% chodu. ďalej kompresor riadi ( ale to je už skôr bezpečnostný prvok ) spinač nízkeho tlaku ( ak unikne médium s olejom ) tak kompresor nezopne, alebo spínač vysokého tlaku, ak tlak medzi kompresorom a chladičom prekročí hranicu tak sa kompresor vypína aby ten tlak neroztrhol chladič, alebo nejaká hadica...

Autor:  Billy Bob Bean [ 14.5.10, 22:22 ]
Předmět příspěvku: 

Mě je naprosto jasné jak by to mělo fungovat, jen mě trochu zarazilo že tohle spojku buď nemá nebo je jakási posratá trvale spojená či co. Z kompresoru vedou sice 2 dráty, ale končí to v něčem hodně podobnýmu čidlu teploty na BMM, jak je na domku termostatu, možná neměli průchodku. Zatím jsem to moc nezkoumal. Pracovní vytížení je velice vysoké.

Zatím mi dělá starost kde seženu komplet klimatopení... Asi budu muset objet vrakáče.
A pak to jebá*í to tam dostat.

Stránka 1 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/