Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

vložky 135 a písty 136B
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=14&t=22261
Stránka 1 z 1

Autor:  Ondras83 [ 6.5.10, 17:43 ]
Předmět příspěvku:  vložky 135 a písty 136B

mám doma celej spodek motoru (klika, písty, ojnice) ze 136B, ale vložka byla prasklá díky bouračce, tak sem to všechno vyházel (nebo nevim proč sem to vyhodil)...

teĎ nám na dvoře stojí zadřenej karburátorovej forman 135, je zadřenej na klice, ty mám na půdě 3 nebo 4, ale vložky ani jedny...vlastně jeden tubus, ale ten má asi 200tis a z toho jinej motor stavět nebudu...

co když použiju ty písty 136B a dám je do 135vložek?...samozřejmě nový kroužky co vy na to? blbost?

Autor:  gokralik [ 6.5.10, 18:00 ]
Předmět příspěvku: 

Vložky jsou (aspoň podle katalogu ND) stejné.

Autor:  Ondras83 [ 6.5.10, 18:03 ]
Předmět příspěvku: 

jo, sou stejný, o to mi nejde...jde mě o to, že to je každý jinak zajetý a aby to pak mělo vůbec nějaký tlaky...

jestli sem to nenapsal, tak písty maj asi 120 tis a vložky nevim...pujdu se podivat

Autor:  Matthes [ 6.5.10, 18:06 ]
Předmět příspěvku: 

Vono to pojede... Ja mam fungl novy pisty Kolbensmidt 136 ve starejch vlozkach 135 :-)

Autor:  Ondras83 [ 6.5.10, 18:14 ]
Předmět příspěvku: 

tak ty vložky maj 147 tis :roll: ...ale pamatuju si, když sme toho formana prodávali, tak měl ještě čárový kody na ramenech a vypadl jak novej, pak ho měl fízl a tne v tom vozil psy a teď ho má naše příbuzná, je to učitelka tak uvidíme :lol: ...já to zkusim a bude to :)

Autor:  varok [ 6.5.10, 18:15 ]
Předmět příspěvku: 

Podle netu a literatury by měli být vložky válců stejné pro 135ky i 136ky. Jen písty se liší. 135 měli na horní straně pístu vybrání a 136ky jsou plné písty. Když použiješ jeté vložky válců, ale kroužky chceš dávat nové, tak by to nemělo vadit, ne? Záleží kolik ty vložky ještě vydrží, kolik mají nalítané.

Autor:  Ondras83 [ 6.5.10, 18:17 ]
Předmět příspěvku: 

neřešim, jestli ty vložky sou stejný...já vim, že jsou, řešim, když do jetejch vložek frknu uplně jiný jetý písty, ale nový kruhy, jestli to bude mit vůbec nějaký tlaky...dám tam GCčka, ty to udržej :)

Autor:  varok [ 6.5.10, 18:37 ]
Předmět příspěvku: 

Však jsem ti psal, že by to nemělo vadit. Někdo třeba dává nové kruhy, ale nechává staré písty i vložky a taky to šlape. Já se v motorech moc nevyznám, ale vložky 147 000 se mi zdá už docela dost. Sáhl bych po nějakých, které mají do 100 000 km. Ale musí ti poradit motoráři. Třeba Kristensen nebo Tuner 2. Ti se mi zdají na motory šikovní.

Autor:  Jarda S. [ 6.5.10, 18:49 ]
Předmět příspěvku: 

nejde o kilometry ... vložky by se měli přeměřit dutinovým úchylkoměrem a písty třmenovým mikrometrem ze změřených dat bys měl vědět vůli :wink:

Autor:  Ondras83 [ 6.5.10, 18:50 ]
Předmět příspěvku: 

houby, tohle sou hezky zajetý vložky, když sem dělal svůj motor, tak měl přes 200 tis a bylo krásně vidět honování a nahoře na vložce hranka nebyla...

já to do sebe spasuju, možná nechám přebrousit kliku a zaúhlovat ojnice...

kdybych měl shánět něco do 100 tis, tak radši koupim novej tubus, ale já se to snažim řešit z věcí, který doma mám zadarmo :)

Autor:  Veteranista [ 6.5.10, 20:57 ]
Předmět příspěvku: 

Abych zbytečně nezakládal nový téma, tak se zeptám tedy, je to v podstatě k věci.

Máte někdo zkušenosti s těmito vložkama:
http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/0 ... licia.html

Nebo raději sehnat jetý?

Autor:  michalkatka [ 6.5.10, 21:04 ]
Předmět příspěvku: 

kľudne to poskladaj, bude to v pohode, aj krúžky pokiaľ sú v tolerancii nemeň, ja som tak jazdil pomerne dlho, ono by to aj vydržalo len mi ruplo to tesnenie a dával som celú MPi sadu...

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/