Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Rozdiely Favo karbec a BMM https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=14&t=22318 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | michalkatka [ 10.5.10, 14:46 ] |
Předmět příspěvku: | Rozdiely Favo karbec a BMM |
takže začnem : zotrvačník nádrž s čerpadlom sanie klapka/karbec kabeláž ( to najako pripojím bez výmeny ) aktívne uhlie + trubka až do nádrže na odvetranie remenice ( tie meniť nebudem ) filterbox ( to meniť nebudem tiež ) čidlo teploty pre RJ hall ( k tomu musí byť prevodovka s dierou na snímač ) rozdeľovač VN modul + káble samotná RJ aj s poistkami kabeláž BMM pri BMM je na alternátore odrušovací kondík otáčkomer ( ale vraj BMM na karbeci fungujú, tak by to mohlo byť aj naopak ) ak niekoho niečo napadne tak to pripíšem... píšte |
Autor: | Petr105 [ 10.5.10, 15:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
S tou převodovkou - měnili jsme jí v BMM a dali jsme tam tu starou z jednoho z prvních Favoritů. A díra na hall v ní byla, ale nejspíš tedy pouze zaslepená... |
Autor: | michalkatka [ 10.5.10, 16:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
Petr105 píše: S tou převodovkou - měnili jsme jí v BMM a dali jsme tam tu starou z jednoho z prvních Favoritů. A díra na hall v ní byla, ale nejspíš tedy pouze zaslepená... neviem možno tie diery majú všetky, ja mám aj pre ekotronik tam je diera pre hall inde... |
Autor: | varok [ 10.5.10, 17:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
Michale: díval jsem se a některé starší fáčka mají taky tu díru, ale mají tam plastový špunt(záslepku). Tak nevím, podle čeho to dělali. |
Autor: | Ondras83 [ 10.5.10, 20:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
některý (nebo možná všechny) maj 2 díry na hall...nebo aspoň to tak vypadá, že i ta druhá je na hall |
Autor: | michalkatka [ 10.5.10, 21:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
áno tá zadnejšia diera ( čoje naopak ) je pre hall na ekotronik.... |
Autor: | darklord [ 10.5.10, 21:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
otackomer zapojis uplne normalne, na zapalovacom module su pod krytkou kontakty 1 a 15 |
Autor: | michalkatka [ 10.5.10, 21:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
najprv skúsim do toho poslať inteligentný signál s RJ potom sa uvidí... napadá niekoho ešte niečo čo som pozabudol |
Autor: | varok [ 11.5.10, 17:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
Měl by být palivový filtr u nádrže, ale to bereš asi jako celek nádrže. Potom vzduchový filtr je trošičku větší pro BMM. Jestli to ale bude mít vliv, kdyby jsi dalfiltr z karbecu na BMM, to nevím. |
Autor: | michalkatka [ 11.5.10, 17:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
palivový filter nechcem pri nádrži, dám ho do motorového priestoru, filterbox použijem karbecový, takže aj filter, aj tak jazdím skoro stále na LPG, určite spravím aj odpojenie čerpadla, načo preháňať benzín stále dookola... |
Autor: | Ondras83 [ 11.5.10, 18:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
máš řj na klimatizaci? číslo: 441.0.4046-031.6 |
Autor: | michalkatka [ 11.5.10, 18:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
nie, nepotrebujem, všetky čidlá sú manuálne, RJ je tam hlavne kôli termostatu vo výparníku, teda nemá termostst, ale iba čidlo teploty a tým riadi teplotu, ja mám manuálny termostat takže to nieje treba... RJ motora si voľnobeh ukočíruje sama, nič iné tam nieje treba... |
Autor: | michalkatka [ 3.6.10, 12:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
teraz ešte zvažujem ako potiahnuť elektriku k nádrži... asi z kebeláže BMM vytiahnem iba potrebné fúzy a tie pripojím k pôvodnej inštalácii, palivomer by mal fungovať aj karbecový, alebo ho mám prehodiť |
Autor: | darklord [ 3.6.10, 12:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
a ako budes riesit cerpadlo? nema bmm cerpadlo nejak skombinovane s plavakom? |
Autor: | michalkatka [ 3.6.10, 12:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
už som to písal vyžšie, budem meniť celú nádrž |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |