Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Zima, sníh, led a 742 s lehkym předkem https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=14&t=2242 |
Stránka 1 z 3 |
Autor: | Matthes [ 26.10.06, 20:04 ] |
Předmět příspěvku: | Zima, sníh, led a 742 s lehkym předkem |
Vsichni jiste zname suprove rozlozeni hmotnosti na napravy u rady 742. Nebylo by dobre dat na zimu do kufru nejakou zatez, aby se predni gumy zarezavaly do snehu (ledu, brecky ... ) Zas ale na druhou stranu by se zvysila hmotnost a tim se prodlouzila brzdna draha Mluvim o zatezi dejme tomu od 20kg do 50kg. Co vy na to zkuseni ridicove |
Autor: | ferrari [ 26.10.06, 20:39 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Zima, sníh, led a 742 s lehkym předkem |
Matthes píše: Vsichni jiste zname suprove rozlozeni hmotnosti na napravy u rady 742. Nebylo by dobre dat na zimu do kufru nejakou zatez, aby se predni gumy zarezavaly do snehu (ledu, brecky ... ) Zas ale na druhou stranu by se zvysila hmotnost a tim se prodlouzila brzdna draha Mluvim o zatezi dejme tomu od 20kg do 50kg. Co vy na to zkuseni ridicove Mne to super fungovalo nasledovne: vpredu nové zimné Matador MP55, vzadu takmer nové univerzál Matador MP4 |
Autor: | Lukas [ 26.10.06, 20:46 ] |
Předmět příspěvku: | |
no ja tam mivam kus panelu cca tech 25kg... ale jen tak narazove... Jak neco potrebuju odvezt, tak ho vyhodim a uz se mi nechce tahnout se s tim z5, tak zas jezdim tyden bez zavazi... Ale s tim zavazim ty predni kola lip berou do zatacky - to je pravda... |
Autor: | Peter50kw [ 26.10.06, 20:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
Na tych autach vzdy skor ustreli zadok. A ked zimne gumy, tak na vsetky kolesa. Ferrariho kombinacia je nebezpecna. |
Autor: | Lukas [ 26.10.06, 20:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
no me neustreloval zadek, ale predek sel porad rovne... je pravde ze sem mel vepredu OR34 a vzadu zimni. letos uz vsechny 4 zimni |
Autor: | Matthes [ 26.10.06, 21:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jj, ted budou, asi poprve za zivot 125L, zimni gumy na vsech 4 kolech Nokian HKPL NRW , tak sem zvedav Ale ten predek je stejne strasne lehkej vyzkousim treba lepidlo na zateplovaci polystyren (snad kolem 25kg), kufr mam vzdy prazdny, pouzijem ho tak jednou za uherskej rok Este podotykam ze 120L bude pres zimu odstavena |
Autor: | JohnDeere [ 27.10.06, 00:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ja nápodobne Matthes.... tento rok prvý krát Š 125L všetky 4 zimné... MP58 165/70 R13.. som zvedavý... už 6 rokov som zimu jazdil na letných OR-kách... (zozačiatku ešte na otcovej 120-ke)... Už sa teším.. a tom závaží do kufru tiež rozmýšľam... skúsim tam niečo hodiť.. zabehnem na nejaké veľké parkovisko a skúsim to popreháňať vo väčších rýchlostiach cez zákruty.. čo to spraví.. a potom sa rozhodnem |
Autor: | hans [ 27.10.06, 07:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
Loňskou zimu jsem absolvoval na zimních vzadu a letních vpředu a už to nechci zažít! Sice jsem se úplně vždycky rozjel, ale zatočit na sněhu nešlo... Naštěstí vždycky, když jsem vjel do protisměru, nic proti nejelo, ale bylo to dost o hubu... Takže letos už všechny 4 zimáky. A v kufru vozím permanentně nějaký díly a nářadí, tak to snad bude stačit. |
Autor: | Bukaj [ 27.10.06, 07:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
Peter50kw píše: Na tych autach vzdy skor ustreli zadok. A ked zimne gumy, tak na vsetky kolesa. Ferrariho kombinacia je nebezpecna. Budu oponovat: Zadek ustřeluje právě na předohrabech, protože je lehkej. U 742 je to obráceně - tam je spíš dobře, že je lehkej předek, důležitější je, aby zadek držel stopu a auto nešlo do hodin - tomu výborně odpovídá koncepce "All behind". Když auto "jen" odmítne zatočit, není to tak hrozné (a většinou ani následky), než když autu ustřelí zadek a tím se stane neovladatelné, neboť se roztočí... Proto jsou škodovky742 tak dobré na sněhu - drží stopu Prosím, nelinčovat mne za názor, že co nezatočí, je dobré... |
Autor: | Jarda S. [ 27.10.06, 07:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
Bukaj píše: Peter50kw píše: Na tych autach vzdy skor ustreli zadok. A ked zimne gumy, tak na vsetky kolesa. Ferrariho kombinacia je nebezpecna. Budu oponovat: Zadek ustřeluje právě na předohrabech, protože je lehkej. U 742 je to obráceně - tam je spíš dobře, že je lehkej předek, důležitější je, aby zadek držel stopu a auto nešlo do hodin - tomu výborně odpovídá koncepce "All behind". Když auto "jen" odmítne zatočit, není to tak hrozné (a většinou ani následky), než když autu ustřelí zadek a tím se stane neovladatelné, neboť se roztočí... Proto jsou škodovky742 tak dobré na sněhu - drží stopu Prosím, nelinčovat mne za názor, že co nezatočí, je dobré... zkus si ptřihnout ostrou zatáču trošku rychlejc a hodiny dáš at chceš neko ne |
Autor: | Lukas [ 27.10.06, 08:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
Sadra17 píše: zkus si ptřihnout ostrou zatáču trošku rychlejc a hodiny dáš at chceš neko ne proc by mel v zime v ostre zatacce trhat volantem a jeste pri rychel jizde? Jeste pri takove rade prijde k urazu... a kdyz ne on, tak jeho auto urcite |
Autor: | hans [ 27.10.06, 08:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
Lukas píše: Sadra17 píše: zkus si ptřihnout ostrou zatáču trošku rychlejc a hodiny dáš at chceš neko ne proc by mel v zime v ostre zatacce trhat volantem a jeste pri rychel jizde? Jeste pri takove rade prijde k urazu... a kdyz ne on, tak jeho auto urcite No proč asi, Sádra nám přece musí dokázat, že se naprosto mýlíme. I kdyby si na úkor toho měl rozbít hubu a skončit v sádře... |
Autor: | Matthes [ 27.10.06, 09:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
Sadra ma specialni verzi 120L s nahonem 4x4 |
Autor: | Nepér [ 27.10.06, 09:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
Motor na špatný straně... |
Autor: | Šemik [ 27.10.06, 10:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
Sice přes zimu s rapidem jezdit nebudem, ale kdyby náhodou jo, tak mám vpředu permanentně 2 velké goly, hever, povinnou výbavu, deku, lano, světlo, ... Můžu tam taky přihodit ohromnej kufr s nářadim. Kdyby to furt bylo málo, mohu tam ještě dát cca 10 kg náhr. dílu co mam teď za zadníma sedačkama... |
Stránka 1 z 3 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |