Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
favoritem do chorvatska https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=14&t=2258 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Návštěvník [ 28.10.06, 12:09 ] |
Předmět příspěvku: | favoritem do chorvatska |
chlapi laká mně strašně zkusit to do chorvatska favoritem chci slyšet nazory a klidně to kritizujte a pojdte do toho - vydrží to tu cestu nebo ne.RISK ???!!!!MUJ OSOBNI NAZOR ŽE BY TO MNĚL V POHODĚ VYDRŽET VAŠE ZKUŠENOSTI: |
Autor: | Šemik [ 28.10.06, 12:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nu, jestli vydrží nebo ne záleží především na jeho tech. stavu, o kterém se tu v nejmenším nezmiňuješ, takže těžko říct... |
Autor: | Jarda S. [ 28.10.06, 13:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
známej tam byl s jedničkovým golfem |
Autor: | DJ HOVI [ 28.10.06, 15:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ćau,mi sme tam s ním byly 2x po sobě,ve 4 lidech a naloženej,a jak si to mastil po dálnici!!! A bylo to úplně bez závad,v poho!! Záleží v jakým to máš technickým stavu!!! Ale jinak to neni problém. |
Autor: | Kikan [ 28.10.06, 15:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
Já si myslím že pokud tě auto poslouchá, tak to není žádný problém. |
Autor: | elegant [ 28.10.06, 15:57 ] |
Předmět příspěvku: | |
My sme tiež boli 2x s formanom 136 BMM v chorvátsku v poho. Prvý krát, tak to bol nový a potom sme išli druhý krát keď mal rok. Rozhodne skontroluj si hadice, či nie sú popraskané a či to niekde neteče. Zober aj nejaké dôležité náhradné dieli. Aj napríklad nabíjačka na autobatériu môže sa hodiť. Skontroluj alternátor, či je v poriadku. Nezabudni si aj nejaké vhodné náradie. My sme boli tento rok a otcovým známim na felde, cca r.v. 99, vyskočil jeden ventil na motore. Naozaj všetko radšej skontroluj. To auto má už svoje roky a potencialne môže nejaka blbosť sa vyskytnúť. |
Autor: | slovacek.milos [ 28.10.06, 18:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
přinejhorším ho tam necháš a dojedeš stopem |
Autor: | kozina [ 28.10.06, 18:21 ] |
Předmět příspěvku: | |
[quote="slovacek.milos"]přinejhorším ho tam necháš a dojedeš stopem[/quote] tak dnes jsem byl v eurocaru adival se na auta a na favorit nedam dopustit tak to ne nenecham ho tam |
Autor: | pajavlk [ 28.10.06, 20:23 ] |
Předmět příspěvku: | Já bych se toho nebál |
Já bych tam s tim normálně jel.Záleží co mu je a není.Sám určitě víš o kladech a záporech svého auta.Každopádně před takovouhle delší jízdou to chce důkladnou kontrolu (hadice, brzdy, dobíjení, atd) a pak směle vyrazit na cestu. |
Autor: | JohnDeere [ 28.10.06, 20:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
elegant píše: My sme tiež boli 2x s formanom 136 BMM v chorvátsku v poho. Prvý krát, tak to bol nový a potom sme išli druhý krát keď mal rok. Rozhodne skontroluj si hadice, či nie sú popraskané a či to niekde neteče. Zober aj nejaké dôležité náhradné dieli. Aj napríklad nabíjačka na autobatériu môže sa hodiť. Skontroluj alternátor, či je v poriadku. Nezabudni si aj nejaké vhodné náradie. My sme boli tento rok a otcovým známim na felde, cca r.v. 99, vyskočil jeden ventil na motore. Naozaj všetko radšej skontroluj. To auto má už svoje roky a potencialne môže nejaka blbosť sa vyskytnúť. Myslím, že ak si myslí, že je autíčko v dobrom stave... aj do Číny by som šiel.. cez Ural:)).. a ten vyskočený ventil... to podľa mňa nemôžeš ovplyvniť... ak sa to má stať, tak sa stane... nemôžeš skontrolovať na aute všetko:) |
Autor: | MAJO [ 28.10.06, 21:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
Myslím si že v pohode, ak ho máš v dobrom stave a poriadne všetko skontroluješ. Ja som mal tiež poriadne bobky keď som išiel na 105 do Mníchova a nakonec to bolo v pohode, šlapala ako hodinky. A to ešte na ďalší rok si to zopakovala dvakrát a motor som mal vtedy pred GO, najazdených 150000 km. Všetci ma vtedy považovali za riadneho kamikadze.' |
Autor: | ferrari [ 29.10.06, 12:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
Podľa mňa to záleží na nasledovných faktoroch (zoradil som ich podľa dôležitosti): 1. Stav chladiacej sústavy a motora 2. Celkový stav auta 3. Kontrola pred cestou 4. Schopnosť niekoho z posádky odstrániť drobné závady 5. náhradné diely vezené so sebou Ja som bol na otcovej Š130 (r.v. 88, 230 000 km, 120 tkový motor) v Chorvátsku (tak 700 km po diľniciach), v Poľsku, vo Viedni a nemal som najmenšie problémy...mal som so sebou dôležité ND, stále som sledoval teplotu. |
Autor: | Pšenda [ 29.10.06, 18:29 ] |
Předmět příspěvku: | |
Já bych se toho vůbec nebál, ká se chystám v létě jet do Chorvatska Škodou 100L. |
Autor: | Kikan [ 29.10.06, 20:58 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jak jsem psal. Pokud se na auto můžeš spolehnout, tak jeď. I s úplně novým autem můžeš jet daleko a něco se ti vysere. Jsou věci které ovlivníš a věci které ne. Já když jedu někde daleko, tak v každém případě mám sebou kreditku. |
Autor: | Peter50kw [ 29.10.06, 21:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
Co by sa mu malo stat? Ved je to cca 1000 km tam a 1000 spat. To by malo vydrzat bez problemov kazde auto v troska slusnom stave. Hlavne si daj pozor aby ti dobre fungoval spinac chladica. V sezone byvaju velke kolony - pripadne si ho vyved na vypinac. Skontroluj, ci mas dost oleja a vody v chladici, ak mas problem s brzdami, pripadne napravami daj vsetko do poriadku - volne capy, vybite homokineticke klby, popraskany klinak, nevyvazene kolesa, deravy vyfuk, sviecky, rozdelovac a nemusis mat obavy. Ak mas vsetko v poriadku, 2000 km nieje az tak vela aby si mohol ocakavat problemy. Ak mas rachotinu, ktora ta necha v stychu 3x do roka, tak na to radsej zabudni. Este nezabudni na lekarnicku, vystraznu vestu. Nahradne ziarovky kupis na kazdej pumpe. |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |