Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Otáčkomer
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=14&t=22734
Stránka 1 z 1

Autor:  VAN3R [ 11.6.10, 21:41 ]
Předmět příspěvku:  Otáčkomer

Cauko........Bol by som stastny ak by ste mi vedeli pomoct ako nastavit alebo co urobit aby mi ukazoval otackomer co najpresnejsie..........Kupil som favorita a neviem ci tam namiesto otackomera boli hodiny alebo co ale otackomer neukazuje bohvie ako......pls poradte....Napr:vytacam motor do vysokych otacok a otackomer ukazuje okolo 2000 otacok......co moze byt problem?pls poradte

Autor:  gokralik [ 11.6.10, 22:45 ]
Předmět příspěvku: 

Vyměň ho. Ten už to má za sebou. On ani dobrý otáčkoměr není bůhví co, ukazuje s přesností 200ot/min.

Autor:  varok [ 12.6.10, 09:34 ]
Předmět příspěvku: 

Nejspíše je tam něco špatně zapojené, otáčkoměr je špatný typ, nebo je po něm. Jaký to je rok výroby?

Autor:  VAN3R [ 13.6.10, 07:20 ]
Předmět příspěvku: 

varok píše:
Nejspíše je tam něco špatně zapojené, otáčkoměr je špatný typ, nebo je po něm. Jaký to je rok výroby?


Je to skoda Favorit 136L 46kW 1989

Autor:  VAN3R [ 13.6.10, 07:27 ]
Předmět příspěvku: 

este sme skusali prehodit pristrojovu dosku z favorita 93 ale nepasuju konektory......

Autor:  hardb [ 13.6.10, 09:01 ]
Předmět příspěvku: 

jj kontakty jsou stejné jen do roku 92 ...

Autor:  VAN3R [ 13.6.10, 14:27 ]
Předmět příspěvku: 

a su do roku 92 tie nove pristrojove dosky co maju aj r.v 93 a 94?

Autor:  varok [ 13.6.10, 15:28 ]
Předmět příspěvku: 

Tak s tím otáčkoměrem pak nevím. Asi bude špatný. Budíky byly stejné od začátku výroby až do konce roku 92 a potom od začátku roku 93 až do konce byly ty novější černé. Tam byl rozdíl jen v otáčkoměru a palivoměru, jiný pro karbecy a jiný pro BMM, neboli vstřikování. Novější budíky od roku 93 jdou i do starého typu fáčka, ale musí se vyměnit konektory, popř. udělat redukce. Nový typ fáčka má ty konektory podobné, jen kulatější, ale jinak přeházené ty piny.

Autor:  hardb [ 13.6.10, 16:33 ]
Předmět příspěvku: 

varok píše:
Tak s tím otáčkoměrem pak nevím. Asi bude špatný. Budíky byly stejné od začátku výroby až do konce roku 92 a potom od začátku roku 93 až do konce byly ty novější černé. Tam byl rozdíl jen v otáčkoměru a palivoměru, jiný pro karbecy a jiný pro BMM, neboli vstřikování. Novější budíky od roku 93 jdou i do starého typu fáčka, ale musí se vyměnit konektory, popř. udělat redukce. Nový typ fáčka má ty konektory podobné, jen kulatější, ale jinak přeházené ty piny.


přesně tak, pokud by si tam chtěl ty nové budíky tak mám v pc dokument podle kterýho ty konektory přepájíš tak aby fungovaly

Autor:  VAN3R [ 13.6.10, 19:45 ]
Předmět příspěvku: 

hardb píše:
varok píše:
Tak s tím otáčkoměrem pak nevím. Asi bude špatný. Budíky byly stejné od začátku výroby až do konce roku 92 a potom od začátku roku 93 až do konce byly ty novější černé. Tam byl rozdíl jen v otáčkoměru a palivoměru, jiný pro karbecy a jiný pro BMM, neboli vstřikování. Novější budíky od roku 93 jdou i do starého typu fáčka, ale musí se vyměnit konektory, popř. udělat redukce. Nový typ fáčka má ty konektory podobné, jen kulatější, ale jinak přeházené ty piny.


přesně tak, pokud by si tam chtěl ty nové budíky tak mám v pc dokument podle kterýho ty konektory přepájíš tak aby fungovaly


ok....tak mi nejako posli ten dokument...... email: evo_rally@azet.sk tam medzi evo a rally je ta ciarka dole,nieco ako pomlcnik,ktory nieje v strede ale dole.....len tolko lebo to nevidno

Autor:  hardb [ 13.6.10, 20:18 ]
Předmět příspěvku: 

je to odeslané kukni se tam :) - evo_rally@azet.sk

Autor:  VAN3R [ 13.6.10, 21:05 ]
Předmět příspěvku: 

hardb píše:
je to odeslané kukni se tam :) - evo_rally@azet.sk


ok.prislo mi to......dakujem

Autor:  hardb [ 14.6.10, 06:11 ]
Předmět příspěvku: 

není za co :)

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/