Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
škoda ferat https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=14&t=22855 |
Stránka 1 z 4 |
Autor: | hany26 [ 22.6.10, 22:11 ] |
Předmět příspěvku: | škoda ferat |
mýty a fámy o počtu kusů .co kdo víte dejte k dobru.Prototyp je jen jeden a byl jeden.nevíte někdo jestli si filmaři tenkrád dělali nějaké nahradní repliky na natáčení????? pěkné foto taky možno přidat. |
Autor: | MATTESS [ 23.6.10, 09:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
Původním názvem Škoda Supersport. Něco z naší návštěvy depozitáře v roce 2008 http://img.skoda-virt.cz/forum_upload/7 ... -53_10.jpg http://img.skoda-virt.cz/forum_upload/7 ... -50_92.jpg http://img.skoda-virt.cz/forum_upload/7 ... -43_74.jpg http://img.skoda-virt.cz/forum_upload/7 ... -12_20.jpg http://img.skoda-virt.cz/forum_upload/7 ... 7-01_9.jpg http://img.skoda-virt.cz/forum_upload/7 ... -51_42.jpg Původní vzhled (asi všichni znají) http://img.skoda-virt.cz/forum_upload/7 ... 7-42_2.jpg |
Autor: | varok [ 23.6.10, 10:39 ] |
Předmět příspěvku: | |
Četl jsem jednou nějakou knížku od kamaráda z práce, o autech, které se sériově nevyráběli a zůstalo jen u prototypu. Původní vůz byl myslím škoda 1100GTX OHC, nebo tak nějak ne? Byl bílý a mě se moc nelíbil. Potom prý pan Teodor Pištěk navrhl ten černý typ, hlavně pro film. Ten už se mi docela líbí. Motoricky to myslím bylo lepší než fáčko nejsilnější verze, tedy 136x 50kW karburátor. |
Autor: | MATTESS [ 23.6.10, 11:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
varok : MATTESS píše: Původním názvem Škoda Supersport. Dle info z auta5p.eu Škoda Super Sport 1100 "Ferat", Československo 1971 Dvoumístné sportovní kupé, motor vzadu a pohon zadních kol. Vývojová studie, korosérie z plastů s odklopnou střední částí, motor Škoda 110 L Rallye. Původně bílý vůz byl v roce 1981 doplněn zadním spojlerem, přelakován na černo a hrál ve filmu "Upír z Feratu". Řadový čtyřválec s rozvodem OHV, objem 1107 cm³, vrtání 72 mm a zdvih 68 mm, komprese 10,4, výkon 55 kW (75 koní) při 6250 ot/min, točivý moment 83 Nm při 5250 ot/min. Čtyřstupňová převodovka, rozvor 2500 mm, rozvor 1310/1300 mm, vnější rozměry 4060x1640x1220 mm, hmotnost 898 kg, maximální rychlost 180 km/h a zrychlení na stovku za 15,3 s. 1100GT je něco jiného http://web.daves.cz/index2.php?ses_web=2&ses_id_la ng=0&order=poradi,item&item=366 |
Autor: | chemer [ 23.6.10, 11:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
Je to ale fakt směšný, že autu s takovými parametry se u nás říkalo supersport. |
Autor: | Viky [ 23.6.10, 11:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
Konstrukcne to supersport byl, jenom do toho nebyl poradnej motor. |
Autor: | chemer [ 23.6.10, 11:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
O to víc mě to fascinuje. |
Autor: | 21lucas [ 23.6.10, 11:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
nacpat tam neco novejsiho treba 1,2 TSI to by bylo zihadlo |
Autor: | MATTESS [ 23.6.10, 12:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
a vylepšit nápravy |
Autor: | Kachnis [ 23.6.10, 15:36 ] |
Předmět příspěvku: | |
kazdopadne v tu dobu se jeste vyvijeli Auta ne auta jako dneska |
Autor: | varok [ 23.6.10, 15:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
Souhlasím s Kachnisem. V 80. létech byly na silnicích škodovky 120 a podobné s výkonem např. 50koní. S tím, že to mělo motor silnější motor než fáčko jsem se ale trefil. Sice menší obsah, ale výkonem lepší. Aha, já myslel že ta škoda 1100 GTX byl ten supersport, ze kterého se potom udělal Ferat. Tak to jsem si popletl, to bylo jen supersport 1100GT, ne GTX. |
Autor: | deekay [ 23.6.10, 16:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
Keby u nas nebol zasrany komunizmus, a bol volny priestor pre sikovnych a podnikavych ludi, boli by dnes ceskoslovenske auta niekde uplne inde (...no dobre, ceske, my sme mali akurat debilny taz ) vsade naokolo v kapitalistickych krajinach sa vyrabali realne sportove auta... |
Autor: | Ondras83 [ 23.6.10, 18:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
tady by byly taky...dyk v tý době už byl motor 1,8 nebo 2,0 z RS, nápravy ze 130 RS nebo 200 RS, kastle z feratu...to by nebyl supersport? |
Autor: | Ondras83 [ 23.6.10, 18:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
deekay píše: Keby u nas nebol zasrany komunizmus, a bol volny priestor pre sikovnych a podnikavych ludi, boli by dnes ceskoslovenske auta jo chlapče nejenom auta...například traktory Fendt, využívající převodovku Vario, která se teďka už fláká snad do každýho stroje, co má jednu nápravu s menšíma a druhou s většíma kolama, tak tu převodovku vymyslel taky čech....a mnoho dalších, dřív sem si toho pamatoval dost, ale teď mě nic nenapadá...co třeba Ferdinand Porsche? |
Autor: | Jarda S. [ 23.6.10, 19:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
třeba mikrovlná truba je taky českej vynález |
Stránka 1 z 4 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |