Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
el. stahování oken do FA https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=14&t=22866 |
Stránka 1 z 6 |
Autor: | hardb [ 23.6.10, 21:09 ] |
Předmět příspěvku: | el. stahování oken do FA |
zdravím všechny, dnes jsem si udělal zase malí výlet do místního kovošrotu a narazil jsem na Mitsubishi Galant bílé barvy jen nevím jaký to byl rok s elektrickým stahováním všech oken tak sem to vše vydělal ( ovládání, elektroinstalaci ze dveří a motorky ) jenže nevím jak zapojit hlavní ovládání všech oken to co bývá u řidiče ... zatím jsem přišel jen na ovládání stahování jen u jednotlivcích oken ... proto bych se rád zeptal jestli někdo nemá podobnou zkušenost se zapojením hledal jsem na netu všelijaká schémata ale moc jich nebylo, našel sem jedno jenže v tom se moc nevyznám http://www.mitsubishiclub.cz/graphics/m ... iagram.pdf je to na straně 120 podle počtu stránek v prohlížeči předem díky za pomoc |
Autor: | Jarda S. [ 23.6.10, 21:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
motorky fungujou tak že do nic pustíš proud a jedou jednim směrem a když pustíš proud opačně (prohodíš kabely) tak jedou druhým směrem a přepínačem to takhle prohazuješ |
Autor: | hardb [ 23.6.10, 21:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
j díky škoda nic moc do podrobna v tom schématu teda není no budu muset zase nad tím chvílí strávit (dnes asi tak do 16:00 do 20:49 ) ale aspon že tak to funguje ikdyž je mi divný to že je tam tolik kabelu a z nich jsou jen 3 kostry ... ( na tom hlavním ovládacím panelu jsou dva nástrčné konektory z nich má jeden 6 drátu -2 k motoru zbývající 4 jsou nejspší k motorku u řidiče a dalších konektor z 10 kabely na zbývajíc 3 motorky |
Autor: | 21lucas [ 24.6.10, 12:09 ] |
Předmět příspěvku: | |
do ostatnich dveri by meli stacit 2 kabely - jenom an obejiti puvodniho spinace |
Autor: | hardb [ 24.6.10, 15:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
no nakonec je to trošku jinak na vypínač vedou 4 kabely černý a modrý je kostra a pak modrý plusko, pak je tam ještě vždy hnědý a pomocí něj se ovládá od toho centrálního ovladače co je u řidiče. nakonec jsem vše zapojil tak at je to funkční a vše funguje jen mi vždy blbne (lupe) relé které je u všech ovládání tj spolujezdec a v zadu ve dveřích tím že sepnu vypínač u řidiče .... jinak z jednotlivcích ovladačů se motorek točí plynule bez zadrhávání ale to nevím čím to je a z celého svazku mi zbyli jen 4 dráty na kterých je bud 12V nebo 5V a nevím k čemu mají být ... |
Autor: | 21lucas [ 24.6.10, 15:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
podsviceni ? nebo neco podobneho |
Autor: | hardb [ 24.6.10, 15:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
jo to právě že nevím podsvícení tam je ale jaký drát to je nevím ( i když vím že těch variant tam moc není ) ale možná to mohlo být propojené z centrálem protože všechny kabely na ovládání mám obsazené a dané dobře .... jen mi pořád vrtá hlavou to proč se mi ty motorky netočí plynule a zasekávají se když je pouštím od toho centrálního vypínače takhle to dělají všechny krom řidičového motorku ale jak už jsem psal pokud zapnu ten motorek přímo tam kde je na to napojený vypínač tak jede plynule z tou zajímavostí že v kabeláži je nějakých 6 voltů ale pokud to zapnu v centrálním vypínači tak v kabeláži třeba u spolujezdce je tak 8 voltů ale pořád to kolísá jednou tam je 11V pák 6V ale relátko pořád cvaká - jestli blbý proud nebo čím to může být netuším .... |
Autor: | hardb [ 25.6.10, 18:02 ] |
Předmět příspěvku: | |
po eletrické stránce už to funguje (blblo to jen díky blbému zdroji energie) jen nevím jak uzpůsobit zvedání a s pouštění okna, doma mám i původní systém jenže se mi do dveří moc nevleze a bylo by složité vše uzpůsobit tak by to chtělo vyřešit způsob/systém na origo zvedací mechanismus co je ve favoritu jenže se mi nedaří v jeho realizování - vymyslet jednoduchý ale účinný chod mechanismu náhodou nevíte jak vypadá origo el. ovládání oken z favorita ?? jen tak pro motivaci ... |
Autor: | Jarda S. [ 25.6.10, 18:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
origo ve favoritu snad nikdy nebylo |
Autor: | hardb [ 25.6.10, 18:38 ] |
Předmět příspěvku: | |
tak to se el. otvírání oken dávalo až do felicii ?? |
Autor: | michalkatka [ 26.6.10, 07:17 ] |
Předmět příspěvku: | |
origo sa dávalo až do felicii, tam sa nahrádza celá tá koľajnica za koľajnicu s motorom, u feldy je tam aj také blbé lanko... |
Autor: | hardb [ 26.6.10, 07:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
aha takže jediná možnost jak to uzpůsobyt tak je použít kompletní stahování z toho auta ze kterého se to vymontuje ... popřípadě nějak upravit to origo z favorita - nějak tam připevnit kladečky a ty lanovody ... |
Autor: | michalkatka [ 26.6.10, 10:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
buď celý mechanizmus, ale to je zložitejšie, najlepšie ten motorček s prevodovkou napasovať na Favo mechanizmus, takže žiadne lanká ani kladky, takto ide prispôsobiť aj origo Felda motorček. |
Autor: | hardb [ 26.6.10, 10:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
tak to souhlasím jenže to už jsem zkoušel ... od motorku vede buben který je ze silonu, a sou v něm drážky na dvě lanka tak že se vždy jedno navíjí druhé odvíjí (logicky) ale jak to vše udělat nevím .... vyfotím ten motorek a ten puvodní mechanizmus co mě tak napadlo tak by to bylo dobrý ale pracny a sice že by místo toho silonového bubnu bylo ozubené kolečko které by pasovalo do nějakého řetázku a v určitém poměru zubů by bylo i ozubeny kolečko na origo favo mechanismu a nějaké napínací zařízení jenže by to bylo pracny na výrobu ale zase učiné ... |
Stránka 1 z 6 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |