Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Ekonomer favorit https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=14&t=23611 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | SM [ 30.8.10, 20:10 ] |
Předmět příspěvku: | Ekonomer favorit |
Zdarec, jen mě tak napadlo, že když mám doma nevyužitý ekonoměr, tak si ho hodím ještě na favorita.. Sice jsem dřív po zkušenostech ze 130 ekonoměr zavrhl, ale mám nápad.. Na 130 jsem přeřízl vepředu hadici od posilovače a přes origo Tčko napojil ekonoměr, který sice funguje jak má, ale hadici jsem roztrojkou snížil průřez a tím pořádně snížil účinek.. tak jsem to převrtával na větší průměr ale pořád je to horší než původně... tak od té doby jsem si říkal, že to za to nestojí.. Teď mě ale napadlo, že kdybych se napojil na nějakou "nebrzdovou" hadici (u favorita) nebo se navrtal rovnou do svodů, tak bych se vyhnul účinku jako u 130ky a mohlo by vše fungovat jak má.... bude..?? Né, že bych na ekonoměr nějak dal, ale chtěl jsem si dodělat nějaký tuzing.. Dík za názory. |
Autor: | Ondras83 [ 30.8.10, 22:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
máme to na fáčku na podtlakovce co jde do posilovače, tušim, teď si přesně nevzpomínám, jestli táta dokonce nedával pod karbec nějakej mezikus... ale je to bez tý trisky, strašně to vybruje a rafička mlátí do dorazu, takže jet buď bez plynu nebo nadodraz....no je to ja ho**o |
Autor: | john simple [ 31.8.10, 06:30 ] |
Předmět příspěvku: | |
já jsem ekonoměr splašil na vrakáči. Téčko je domácí výroby, průřez na posilovač nezměněn. Na jednom ekonoměru mi ručička vibrovala, na druhém drží OK a chodí taky celkem OK. A protože mám dost těžkou nohu, je více v červeném poli než v zeleném |
Autor: | michalkatka [ 31.8.10, 11:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
na Fačku by som ekonomer pripojil k ovládaniu podtlakovky pre rozdeľovač, to je vyústenie priamo pod klapkami... |
Autor: | Capricorn [ 31.8.10, 11:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
michalkatka: Podtlaková regulace má snímací otvor podtlaku těsně nad klapkou (v klidové poloze tedy při volnoběhu). Pracuje v částečném zatížení a pokud by byla pod klapkou pak by regulace byla činná i při volnoběhu což být nesmí respektive neměla by. |
Autor: | michalkatka [ 31.8.10, 11:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
vlastne áno máš pravdu alebo na saní zo zadu je vývod pre voľnobežný vzduch, ale tam je do sania tryska... osobne by som to napojil tak ako je ovládanie LPG reduktora, to jest priamo podtlak v saní... |
Autor: | SM [ 31.8.10, 12:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
No, takze mi staci, když si do svodů navrtám další zloděj...? |
Autor: | michalkatka [ 31.8.10, 12:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
ak tam už náhodou LPG máš tak stačí dať "T" ale ak nechceš vŕtať tak kľudne aj s vývodu na posilovač, ale del vy som to čo najbližšie k saniu... |
Autor: | SM [ 31.8.10, 12:56 ] |
Předmět příspěvku: | |
Kvuli lpg už jsem jednou sani navrtával, takže není problém to udělat ještě jednou...Tčko na takovou trubičku, na to bych se vybodl.. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |