Peter50kw píše:
Lukas píše:
Anonymous píše:
Tak to zacpani nadrze bych nedelal.Musi to byt strasna prace a hlavne budes met nadrz jen asi na19 litru coz je pekelne malo
.Nejjednodussi je vozit si sebou plny 5litrovy kanistr a je ti jedno kolik mas benzinu v nadrzi,k nejblizsi benzince dojedes vzdycky.
A jestli mas starsi typ palivomeru(bez kontrolky v budiku),skus ho vymenit za novejsi.Ty starsi udajne nemely brzdenou rucicku.
no nevim, ten palivomer s kontrolkou sem v Rapidu mel a rucicka litala stejne. Ted sem vymenil celou prostrojovku za tu obdelnikovo a dela to to same. Ja osobne to delam tak ze vim kolik mi to zere, pri kazdem tankovani si vynuluju denni pocitac kilometru a ridim se podle toho. No a ten palivomer tam mam spis jen tak orientacne. Ted uz dokonce vim ze kdyz nabeu 12 litru tak mi to s rezervou staci 2x do skoly a zpet. (jeden smer 36km)
Problem je ze polky nadrze su prepojene aj vrchom a benzin sa preleje hornou castou nadrze - zuzenie hadice len spomali vyrovnanie hladin v polkach. Palivomer je na pravej strane.
Pokud vím, tak nádrže jsou propojeny jenom dole, na nátrubku pravé nádrže je takový malý nátrubeček s palivovou hadičkou. Pak je tam ještě plnící hadíce. Ostatní hadičky jsou odvzdušňovací / zavzdušňovaci aby mohl jít ven vzduch když se tam cpe benzín (platí hlavně pro levou půlku).
Když jsem byl malý, taky jsem měl taky nutkání zjišťovat stav paliva v zatáčkách, ale jelikož to poskytovalo zcestné údaje, přestal jsem to sledovat a místo toho jsem koukal z okna, což se ukázalo výhodnější. Od té doby co jezdím na LPG, vím, že když ujedu 390 km, je nejvyšší čas natankovat.
P.S. Taky jste si všimli, že se pumpařům nechce v zimě ven? Buďto je LPG zavřené třeba když je v TV hokej a do přestávky je daleko a nechají člověka natankovat samoobslužně, nebo je fakt zavřené - naštěstí je v Písku konkurence. No vlastně je to kartel, ale z hlediska přístupu pumpařů k zákazníkovi má prvky konkurence.