Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Nadrz https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=14&t=239 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | balki [ 22.2.06, 23:14 ] |
Předmět příspěvku: | Nadrz |
Ahoj, neda sa nieco urobit s tou nadrzou aby mi proste neukazovalo raz plnu nadrz a raz prazdnu, myslim to prelievanie v zakrutach. Rozmyslal som ze zapcham tu druhu nadrz v ktorej nie je plavak a tym zamedzim aby sa benzin do nej nedostal a ostal v tej nadrzi kde je aj plavak. Alebo ak mate nejaky iny napad alebo skusenost napiste mi |
Autor: | vopaje [ 22.2.06, 23:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nepíšeš o jaké auto jde, ale asi 105-130.Podle mého to není dobrý nápad a to -méně benzínu./pokud ti to nevadí/ Jde o dvě nádoby dole spojené a jedině tam dát silnější propoj, aby se hladiny rychleji vyrovnaly. |
Autor: | Návštěvník [ 22.2.06, 23:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak to zacpani nadrze bych nedelal.Musi to byt strasna prace a hlavne budes met nadrz jen asi na19 litru coz je pekelne malo .Nejjednodussi je vozit si sebou plny 5litrovy kanistr a je ti jedno kolik mas benzinu v nadrzi,k nejblizsi benzince dojedes vzdycky. A jestli mas starsi typ palivomeru(bez kontrolky v budiku),skus ho vymenit za novejsi.Ty starsi udajne nemely brzdenou rucicku. |
Autor: | Peter50kw [ 24.2.06, 09:56 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Nadrz |
balki píše: Ahoj, neda sa nieco urobit s tou nadrzou aby mi proste neukazovalo raz plnu nadrz a raz prazdnu, myslim to prelievanie v zakrutach. Rozmyslal som ze zapcham tu druhu nadrz v ktorej nie je plavak a tym zamedzim aby sa benzin do nej nedostal a ostal v tej nadrzi kde je aj plavak. Alebo ak mate nejaky iny napad alebo skusenost napiste mi |
Autor: | michalkatka [ 24.2.06, 13:26 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Nadrz |
balki píše: Ahoj, neda sa nieco urobit s tou nadrzou aby mi proste neukazovalo raz plnu nadrz a raz prazdnu, myslim to prelievanie v zakrutach. Rozmyslal som ze zapcham tu druhu nadrz v ktorej nie je plavak a tym zamedzim aby sa benzin do nej nedostal a ostal v tej nadrzi kde je aj plavak. Alebo ak mate nejaky iny napad alebo skusenost napiste mi jednoduché riešenie je do tej hadice vložiť niečo čo bude brzdiť prietok mezdi nádržami, ( hadicu sploštiť, hrozí poškodenie, alebo tam vložiť nejakú redukciu a zmenšiť svetlosť prierezu ) daj si z nejakého odolného materiálu vysústružiť valec z vonkajším priemerom vnútra hadice a v spodnej časti valca vyvŕtaj cca 8mm dieru, aby tade mohol benzín pretekať. Cez 8mm dieru v zákrute pretečie mimimálne množstvo paliva. Nevýhodou tohoto riešenia je že pri tankovaní do plna musíš počkať kým benzín pretečie do druhej nádrže. Kamarátovi sme to robili a nakoľko tankuje vždy za max 500sk nikdy ho to nezdržovalo... ( teraz už má iné auto ) |
Autor: | Návštěvník [ 25.2.06, 03:25 ] |
Předmět příspěvku: | |
takovyto problemy bych chtel mit, toto bych resil az jako posledni pri 100procntnim stavu vozu |
Autor: | Lukas [ 25.2.06, 17:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
Anonymous píše: Tak to zacpani nadrze bych nedelal.Musi to byt strasna prace a hlavne budes met nadrz jen asi na19 litru coz je pekelne malo .Nejjednodussi je vozit si sebou plny 5litrovy kanistr a je ti jedno kolik mas benzinu v nadrzi,k nejblizsi benzince dojedes vzdycky. A jestli mas starsi typ palivomeru(bez kontrolky v budiku),skus ho vymenit za novejsi.Ty starsi udajne nemely brzdenou rucicku. no nevim, ten palivomer s kontrolkou sem v Rapidu mel a rucicka litala stejne. Ted sem vymenil celou prostrojovku za tu obdelnikovo a dela to to same. Ja osobne to delam tak ze vim kolik mi to zere, pri kazdem tankovani si vynuluju denni pocitac kilometru a ridim se podle toho. No a ten palivomer tam mam spis jen tak orientacne. Ted uz dokonce vim ze kdyz nabeu 12 litru tak mi to s rezervou staci 2x do skoly a zpet. (jeden smer 36km) |
Autor: | Peter50kw [ 27.2.06, 10:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
Lukas píše: Anonymous píše: Tak to zacpani nadrze bych nedelal.Musi to byt strasna prace a hlavne budes met nadrz jen asi na19 litru coz je pekelne malo .Nejjednodussi je vozit si sebou plny 5litrovy kanistr a je ti jedno kolik mas benzinu v nadrzi,k nejblizsi benzince dojedes vzdycky. A jestli mas starsi typ palivomeru(bez kontrolky v budiku),skus ho vymenit za novejsi.Ty starsi udajne nemely brzdenou rucicku. no nevim, ten palivomer s kontrolkou sem v Rapidu mel a rucicka litala stejne. Ted sem vymenil celou prostrojovku za tu obdelnikovo a dela to to same. Ja osobne to delam tak ze vim kolik mi to zere, pri kazdem tankovani si vynuluju denni pocitac kilometru a ridim se podle toho. No a ten palivomer tam mam spis jen tak orientacne. Ted uz dokonce vim ze kdyz nabeu 12 litru tak mi to s rezervou staci 2x do skoly a zpet. (jeden smer 36km) |
Autor: | Oldřich Starý [ 27.2.06, 14:31 ] |
Předmět příspěvku: | |
Peter50kw píše: Lukas píše: Anonymous píše: Tak to zacpani nadrze bych nedelal.Musi to byt strasna prace a hlavne budes met nadrz jen asi na19 litru coz je pekelne malo .Nejjednodussi je vozit si sebou plny 5litrovy kanistr a je ti jedno kolik mas benzinu v nadrzi,k nejblizsi benzince dojedes vzdycky. A jestli mas starsi typ palivomeru(bez kontrolky v budiku),skus ho vymenit za novejsi.Ty starsi udajne nemely brzdenou rucicku. no nevim, ten palivomer s kontrolkou sem v Rapidu mel a rucicka litala stejne. Ted sem vymenil celou prostrojovku za tu obdelnikovo a dela to to same. Ja osobne to delam tak ze vim kolik mi to zere, pri kazdem tankovani si vynuluju denni pocitac kilometru a ridim se podle toho. No a ten palivomer tam mam spis jen tak orientacne. Ted uz dokonce vim ze kdyz nabeu 12 litru tak mi to s rezervou staci 2x do skoly a zpet. (jeden smer 36km) Pokud vím, tak nádrže jsou propojeny jenom dole, na nátrubku pravé nádrže je takový malý nátrubeček s palivovou hadičkou. Pak je tam ještě plnící hadíce. Ostatní hadičky jsou odvzdušňovací / zavzdušňovaci aby mohl jít ven vzduch když se tam cpe benzín (platí hlavně pro levou půlku). Když jsem byl malý, taky jsem měl taky nutkání zjišťovat stav paliva v zatáčkách, ale jelikož to poskytovalo zcestné údaje, přestal jsem to sledovat a místo toho jsem koukal z okna, což se ukázalo výhodnější. Od té doby co jezdím na LPG, vím, že když ujedu 390 km, je nejvyšší čas natankovat. P.S. Taky jste si všimli, že se pumpařům nechce v zimě ven? Buďto je LPG zavřené třeba když je v TV hokej a do přestávky je daleko a nechají člověka natankovat samoobslužně, nebo je fakt zavřené - naštěstí je v Písku konkurence. No vlastně je to kartel, ale z hlediska přístupu pumpařů k zákazníkovi má prvky konkurence. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |