Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Nadrz
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=14&t=239
Stránka 1 z 1

Autor:  balki [ 22.2.06, 23:14 ]
Předmět příspěvku:  Nadrz

Ahoj,
neda sa nieco urobit s tou nadrzou aby mi proste neukazovalo raz plnu nadrz a raz prazdnu, myslim to prelievanie v zakrutach. Rozmyslal som ze zapcham tu druhu nadrz v ktorej nie je plavak a tym zamedzim aby sa benzin do nej nedostal a ostal v tej nadrzi kde je aj plavak.
Alebo ak mate nejaky iny napad alebo skusenost napiste mi

Autor:  vopaje [ 22.2.06, 23:49 ]
Předmět příspěvku: 

Nepíšeš o jaké auto jde, ale asi 105-130.Podle mého to není dobrý nápad a to -méně benzínu./pokud ti to nevadí/
Jde o dvě nádoby dole spojené a jedině tam dát silnější propoj, aby se hladiny rychleji vyrovnaly.

Autor:  Návštěvník [ 22.2.06, 23:51 ]
Předmět příspěvku: 

Tak to zacpani nadrze bych nedelal.Musi to byt strasna prace a hlavne budes met nadrz jen asi na19 litru coz je pekelne malo :) .Nejjednodussi je vozit si sebou plny 5litrovy kanistr a je ti jedno kolik mas benzinu v nadrzi,k nejblizsi benzince dojedes vzdycky.
A jestli mas starsi typ palivomeru(bez kontrolky v budiku),skus ho vymenit za novejsi.Ty starsi udajne nemely brzdenou rucicku.

Autor:  Peter50kw [ 24.2.06, 09:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nadrz

balki píše:
Ahoj,
neda sa nieco urobit s tou nadrzou aby mi proste neukazovalo raz plnu nadrz a raz prazdnu, myslim to prelievanie v zakrutach. Rozmyslal som ze zapcham tu druhu nadrz v ktorej nie je plavak a tym zamedzim aby sa benzin do nej nedostal a ostal v tej nadrzi kde je aj plavak.
Alebo ak mate nejaky iny napad alebo skusenost napiste mi
Nadrz je len jedna a hadica je tam nato aby si ju mohol plne vyjazdit. Skor by som si vedel predstavit riesenie nejakym elektrickym obvodom, ktory by spomalil reakcie rucicky. Dobra sprava je ze na tie udaje sa da zvyknut a neodcitat stav palivomeru v zatacke.

Autor:  michalkatka [ 24.2.06, 13:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: Nadrz

balki píše:
Ahoj,
neda sa nieco urobit s tou nadrzou aby mi proste neukazovalo raz plnu nadrz a raz prazdnu, myslim to prelievanie v zakrutach. Rozmyslal som ze zapcham tu druhu nadrz v ktorej nie je plavak a tym zamedzim aby sa benzin do nej nedostal a ostal v tej nadrzi kde je aj plavak.
Alebo ak mate nejaky iny napad alebo skusenost napiste mi


jednoduché riešenie je do tej hadice vložiť niečo čo bude brzdiť prietok mezdi nádržami, ( hadicu sploštiť, hrozí poškodenie, alebo tam vložiť nejakú redukciu a zmenšiť svetlosť prierezu ) daj si z nejakého odolného materiálu vysústružiť valec z vonkajším priemerom vnútra hadice a v spodnej časti valca vyvŕtaj cca 8mm dieru, aby tade mohol benzín pretekať. Cez 8mm dieru v zákrute pretečie mimimálne množstvo paliva. Nevýhodou tohoto riešenia je že pri tankovaní do plna musíš počkať kým benzín pretečie do druhej nádrže. Kamarátovi sme to robili a nakoľko tankuje vždy za max 500sk nikdy ho to nezdržovalo... ( teraz už má iné auto )

Autor:  Návštěvník [ 25.2.06, 03:25 ]
Předmět příspěvku: 

takovyto problemy bych chtel mit, toto bych resil az jako posledni pri 100procntnim stavu vozu :D :D

Autor:  Lukas [ 25.2.06, 17:05 ]
Předmět příspěvku: 

Anonymous píše:
Tak to zacpani nadrze bych nedelal.Musi to byt strasna prace a hlavne budes met nadrz jen asi na19 litru coz je pekelne malo :) .Nejjednodussi je vozit si sebou plny 5litrovy kanistr a je ti jedno kolik mas benzinu v nadrzi,k nejblizsi benzince dojedes vzdycky.
A jestli mas starsi typ palivomeru(bez kontrolky v budiku),skus ho vymenit za novejsi.Ty starsi udajne nemely brzdenou rucicku.


no nevim, ten palivomer s kontrolkou sem v Rapidu mel a rucicka litala stejne. Ted sem vymenil celou prostrojovku za tu obdelnikovo a dela to to same. Ja osobne to delam tak ze vim kolik mi to zere, pri kazdem tankovani si vynuluju denni pocitac kilometru a ridim se podle toho. No a ten palivomer tam mam spis jen tak orientacne. Ted uz dokonce vim ze kdyz nabeu 12 litru tak mi to s rezervou staci 2x do skoly a zpet. (jeden smer 36km)

Autor:  Peter50kw [ 27.2.06, 10:03 ]
Předmět příspěvku: 

Lukas píše:
Anonymous píše:
Tak to zacpani nadrze bych nedelal.Musi to byt strasna prace a hlavne budes met nadrz jen asi na19 litru coz je pekelne malo :) .Nejjednodussi je vozit si sebou plny 5litrovy kanistr a je ti jedno kolik mas benzinu v nadrzi,k nejblizsi benzince dojedes vzdycky.
A jestli mas starsi typ palivomeru(bez kontrolky v budiku),skus ho vymenit za novejsi.Ty starsi udajne nemely brzdenou rucicku.


no nevim, ten palivomer s kontrolkou sem v Rapidu mel a rucicka litala stejne. Ted sem vymenil celou prostrojovku za tu obdelnikovo a dela to to same. Ja osobne to delam tak ze vim kolik mi to zere, pri kazdem tankovani si vynuluju denni pocitac kilometru a ridim se podle toho. No a ten palivomer tam mam spis jen tak orientacne. Ted uz dokonce vim ze kdyz nabeu 12 litru tak mi to s rezervou staci 2x do skoly a zpet. (jeden smer 36km)
Problem je ze polky nadrze su prepojene aj vrchom a benzin sa preleje hornou castou nadrze - zuzenie hadice len spomali vyrovnanie hladin v polkach. Palivomer je na pravej strane.

Autor:  Oldřich Starý [ 27.2.06, 14:31 ]
Předmět příspěvku: 

Peter50kw píše:
Lukas píše:
Anonymous píše:
Tak to zacpani nadrze bych nedelal.Musi to byt strasna prace a hlavne budes met nadrz jen asi na19 litru coz je pekelne malo :) .Nejjednodussi je vozit si sebou plny 5litrovy kanistr a je ti jedno kolik mas benzinu v nadrzi,k nejblizsi benzince dojedes vzdycky.
A jestli mas starsi typ palivomeru(bez kontrolky v budiku),skus ho vymenit za novejsi.Ty starsi udajne nemely brzdenou rucicku.


no nevim, ten palivomer s kontrolkou sem v Rapidu mel a rucicka litala stejne. Ted sem vymenil celou prostrojovku za tu obdelnikovo a dela to to same. Ja osobne to delam tak ze vim kolik mi to zere, pri kazdem tankovani si vynuluju denni pocitac kilometru a ridim se podle toho. No a ten palivomer tam mam spis jen tak orientacne. Ted uz dokonce vim ze kdyz nabeu 12 litru tak mi to s rezervou staci 2x do skoly a zpet. (jeden smer 36km)
Problem je ze polky nadrze su prepojene aj vrchom a benzin sa preleje hornou castou nadrze - zuzenie hadice len spomali vyrovnanie hladin v polkach. Palivomer je na pravej strane.


Pokud vím, tak nádrže jsou propojeny jenom dole, na nátrubku pravé nádrže je takový malý nátrubeček s palivovou hadičkou. Pak je tam ještě plnící hadíce. Ostatní hadičky jsou odvzdušňovací / zavzdušňovaci aby mohl jít ven vzduch když se tam cpe benzín (platí hlavně pro levou půlku).
Když jsem byl malý, taky jsem měl taky nutkání zjišťovat stav paliva v zatáčkách, ale jelikož to poskytovalo zcestné údaje, přestal jsem to sledovat a místo toho jsem koukal z okna, což se ukázalo výhodnější. Od té doby co jezdím na LPG, vím, že když ujedu 390 km, je nejvyšší čas natankovat.
P.S. Taky jste si všimli, že se pumpařům nechce v zimě ven? Buďto je LPG zavřené třeba když je v TV hokej a do přestávky je daleko a nechají člověka natankovat samoobslužně, nebo je fakt zavřené - naštěstí je v Písku konkurence. No vlastně je to kartel, ale z hlediska přístupu pumpařů k zákazníkovi má prvky konkurence. :shock:

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/