Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

odvzdusnovaci ventil ( pod kapotou )
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=14&t=23961
Stránka 1 z 2

Autor:  NewerEnder [ 2.10.10, 17:48 ]
Předmět příspěvku:  odvzdusnovaci ventil ( pod kapotou )

mam len otazku ked ventil uzavriem nepreteka obec ked ho otvorim akoby som odvzdusnoval tecu obe diery ak to tak ma byt naco to pokracuje dalsiou hadicou ked vlastne nepreteka...? ak sa pytam na hlupost alebo som to nejako zle sformuloval tak sa predom ospravedlnujem....ale este raz opakujem niesom mechanik......

Autor:  URU [ 2.10.10, 18:48 ]
Předmět příspěvku: 

protože tim ventilem odvzdušňuješ jak chladič, tak topení... prostě na co mít 2 odvzdušnovací ventily, když stačí 1, žejo :)

Autor:  novomi [ 3.10.10, 08:07 ]
Předmět příspěvku: 

Nějak jsem to pořád nepochopil, jak to má dělaný Bukaj, ten má 2 vývody za 10 cm.

Autor:  Matthes [ 3.10.10, 08:13 ]
Předmět příspěvku: 

No proste muze odvzdusnovat zvlast topeni i chladic. Semik to ma taky tak. Doted mi nikdo nerekl vyhodu. Podle me to je volovina a akorat zbytecna zatez pro auto.

Autor:  NewerEnder [ 4.10.10, 14:20 ]
Předmět příspěvku: 

cize je vsetko v poradecku ano ?

Autor:  Jarda S. [ 4.10.10, 14:27 ]
Předmět příspěvku: 

Matthes píše:
Doted mi nikdo nerekl vyhodu.


co když budeš mít ovzdušněnej chladič a neovzdušněný topení tak ti z chladiče zbytečně pude kapalina

Autor:  URU [ 4.10.10, 17:07 ]
Předmět příspěvku: 

sádra: tak vezmeš nějaký kleště a hadici mezi ventilem a chladičem smáčkneš... ale když máš 2 ventily, tak nemusíš hledat kleště :)

NewerEnder: jo.

Autor:  novomi [ 4.10.10, 17:30 ]
Předmět příspěvku: 

Sadra17 píše:
Matthes píše:
Doted mi nikdo nerekl vyhodu.


co když budeš mít ovzdušněnej chladič a neovzdušněný topení tak ti z chladiče zbytečně pude kapalina

Pořád to nechápu. Když je 1 ventil na oboje, tak snad to oboje taky odvzdušní, ne ?

Autor:  URU [ 4.10.10, 17:38 ]
Předmět příspěvku: 

novomi: taky že odvzdušní, ale sádra to myslí tak že jako v topení bude třeba víc vzduchu a v chladiči málo, takže chladič se odvzdušní hned a než se odvzdušní topení, tak z chladiče poteče chladicí směs...

Autor:  novomi [ 4.10.10, 17:51 ]
Předmět příspěvku: 

Jo tak. A jak poznám že už je odvzdušněný i topení. Já to mám vždycky otevřený dokuď to syčí. Právě že někdy to syčí a teče voda, to teda znamená že topení ještě potřebuje ?

Autor:  Hiro [ 4.10.10, 17:54 ]
Předmět příspěvku: 

já odzvdušnuju že pustím topení a jedu to projet :oops: :oops: dá se to tak? nebo tohle patí až od fanouše?

Autor:  CROWACK [ 4.10.10, 18:01 ]
Předmět příspěvku: 

Až fanouš, u 742 by se mělo odbublat od kufru na nastartovanej motor...zadek se odvzdušní termostatem ale vepředu ti zůstanou bubliny, je to dáno konstrukcí chladící soustavy...
nejlepší to dělal soused, natlakoval soustavu kompresorem a odcvrknul si to na zdechnutej studenej motor, pak to jenom protočil a zkontroloval hladinu.

Autor:  Hiro [ 4.10.10, 18:03 ]
Předmět příspěvku: 

sakra :roll: jsi mě nepotěšil :)

Autor:  venda [ 4.10.10, 18:43 ]
Předmět příspěvku: 

Matthes píše:
Podle me to je volovina a akorat zbytecna zatez pro auto.

Volovina to není. Odvzdušňovat zvlášť chladič a topení má něco do sebe. Navíc je dlouhá (dost často zpuchřelá) hadice ve žlábku jen možný zdroj potíží. A že je to zbytečná zátěž...tomu se musím jen pousmát

Autor:  darklord [ 4.10.10, 18:55 ]
Předmět příspěvku: 

no pani a neodvzdusnuje sa to nahodou zvlast kurenie a zvlast chladic? ja mam za to ze ten ventil ma dve rozne otvorene pozicie, podla toho na ktoru stranu sa otoci packa... (mal som ho vybraty ked som menil hadice a fukacim testom som prisiel k takemuto zaveru)

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/