Autor |
Zpráva |
NewerEnder
Tydýt
Příspěvky: 218 Bydliště: Žilina
|
odvzdusnovaci ventil ( pod kapotou )
mam len otazku ked ventil uzavriem nepreteka obec ked ho otvorim akoby som odvzdusnoval tecu obe diery ak to tak ma byt naco to pokracuje dalsiou hadicou ked vlastne nepreteka...? ak sa pytam na hlupost alebo som to nejako zle sformuloval tak sa predom ospravedlnujem....ale este raz opakujem niesom mechanik......
_________________ Škoda Rapid 136
|
2.10.10, 17:48 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
URU
Příspěvky: 2108 Bydliště: Táborsko
|
protože tim ventilem odvzdušňuješ jak chladič, tak topení... prostě na co mít 2 odvzdušnovací ventily, když stačí 1, žejo
_________________ Rapid 136 ´89 135GLi ´89 Octavia SLX TDI - spotřebák Octavia 4X4 TURBO
|
2.10.10, 18:48 |
|
|
novomi
Příspěvky: 4270 Bydliště: kousek od Tábora
|
Nějak jsem to pořád nepochopil, jak to má dělaný Bukaj, ten má 2 vývody za 10 cm.
_________________ Škoda 120 L r.v. 1988 - 167 000 KM Opel Vectra Sedan 1.6 16V r.v. 1996 - 268 000 KM BMW E46 320D 110 kw touring r.v. 2002 - 266 000 KM
|
3.10.10, 08:07 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
No proste muze odvzdusnovat zvlast topeni i chladic. Semik to ma taky tak. Doted mi nikdo nerekl vyhodu. Podle me to je volovina a akorat zbytecna zatez pro auto.
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
3.10.10, 08:13 |
|
|
NewerEnder
Tydýt
Příspěvky: 218 Bydliště: Žilina
|
cize je vsetko v poradecku ano ?
_________________ Škoda Rapid 136
|
4.10.10, 14:20 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27229 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Matthes píše: Doted mi nikdo nerekl vyhodu.
co když budeš mít ovzdušněnej chladič a neovzdušněný topení tak ti z chladiče zbytečně pude kapalina
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
4.10.10, 14:27 |
|
|
URU
Příspěvky: 2108 Bydliště: Táborsko
|
sádra: tak vezmeš nějaký kleště a hadici mezi ventilem a chladičem smáčkneš... ale když máš 2 ventily, tak nemusíš hledat kleště
NewerEnder: jo.
_________________ Rapid 136 ´89 135GLi ´89 Octavia SLX TDI - spotřebák Octavia 4X4 TURBO
|
4.10.10, 17:07 |
|
|
novomi
Příspěvky: 4270 Bydliště: kousek od Tábora
|
Sadra17 píše: Matthes píše: Doted mi nikdo nerekl vyhodu. co když budeš mít ovzdušněnej chladič a neovzdušněný topení tak ti z chladiče zbytečně pude kapalina
Pořád to nechápu. Když je 1 ventil na oboje, tak snad to oboje taky odvzdušní, ne ?
_________________ Škoda 120 L r.v. 1988 - 167 000 KM Opel Vectra Sedan 1.6 16V r.v. 1996 - 268 000 KM BMW E46 320D 110 kw touring r.v. 2002 - 266 000 KM
|
4.10.10, 17:30 |
|
|
URU
Příspěvky: 2108 Bydliště: Táborsko
|
novomi: taky že odvzdušní, ale sádra to myslí tak že jako v topení bude třeba víc vzduchu a v chladiči málo, takže chladič se odvzdušní hned a než se odvzdušní topení, tak z chladiče poteče chladicí směs...
_________________ Rapid 136 ´89 135GLi ´89 Octavia SLX TDI - spotřebák Octavia 4X4 TURBO
|
4.10.10, 17:38 |
|
|
novomi
Příspěvky: 4270 Bydliště: kousek od Tábora
|
Jo tak. A jak poznám že už je odvzdušněný i topení. Já to mám vždycky otevřený dokuď to syčí. Právě že někdy to syčí a teče voda, to teda znamená že topení ještě potřebuje ?
_________________ Škoda 120 L r.v. 1988 - 167 000 KM Opel Vectra Sedan 1.6 16V r.v. 1996 - 268 000 KM BMW E46 320D 110 kw touring r.v. 2002 - 266 000 KM
|
4.10.10, 17:51 |
|
|
Hiro
Příspěvky: 3206 Bydliště: Havířov
|
já odzvdušnuju že pustím topení a jedu to projet dá se to tak? nebo tohle patí až od fanouše?
_________________ Škoda 120L, 1987 - studentské auto, EDIT: už to není studentské auto. Udržuji vůz v pojízdně chátrajícím stavu Dacia Dokker, 2015 - rodinné auto
|
4.10.10, 17:54 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Až fanouš, u 742 by se mělo odbublat od kufru na nastartovanej motor...zadek se odvzdušní termostatem ale vepředu ti zůstanou bubliny, je to dáno konstrukcí chladící soustavy...
nejlepší to dělal soused, natlakoval soustavu kompresorem a odcvrknul si to na zdechnutej studenej motor, pak to jenom protočil a zkontroloval hladinu.
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
4.10.10, 18:01 |
|
|
Hiro
Příspěvky: 3206 Bydliště: Havířov
|
sakra jsi mě nepotěšil
_________________ Škoda 120L, 1987 - studentské auto, EDIT: už to není studentské auto. Udržuji vůz v pojízdně chátrajícím stavu Dacia Dokker, 2015 - rodinné auto
|
4.10.10, 18:03 |
|
|
venda
Příspěvky: 756
|
Matthes píše: Podle me to je volovina a akorat zbytecna zatez pro auto.
Volovina to není. Odvzdušňovat zvlášť chladič a topení má něco do sebe. Navíc je dlouhá (dost často zpuchřelá) hadice ve žlábku jen možný zdroj potíží. A že je to zbytečná zátěž...tomu se musím jen pousmát
|
4.10.10, 18:43 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
no pani a neodvzdusnuje sa to nahodou zvlast kurenie a zvlast chladic? ja mam za to ze ten ventil ma dve rozne otvorene pozicie, podla toho na ktoru stranu sa otoci packa... (mal som ho vybraty ked som menil hadice a fukacim testom som prisiel k takemuto zaveru)
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
4.10.10, 18:55 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|