Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
130 vs. favorit - spotřeba https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=14&t=24348 |
Stránka 1 z 3 |
Autor: | SM [ 8.11.10, 11:40 ] |
Předmět příspěvku: | 130 vs. favorit - spotřeba |
Zdarec. Býválá 130ka s motorem z favorita(úplně vymlácený, žral olej, netáhl) mělas spotřebu lpg 8,5l/100km. Favorit 135l(v dokonalém stavu) má spotřebu lpg 10l. Čím to může být? Kamoši co měli škodovky i favority(nebo feldy) říkali, že u nich to samé... Jedinný co mě napadá je jiný karbec nebo převodovka(u 130 jsem měl 4,22). LPG - podtlakový, žádná stříkačka.. Dík za názory. |
Autor: | CROWACK [ 8.11.10, 11:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
spíš bych viděl rozdíl 135 a 136 - vyšší komprese.. |
Autor: | gokralik [ 8.11.10, 16:11 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jestli to spíš nebude tím, že u té škodovky měl LPG uškrcené... když píšeš, že to nejelo ani netáhlo. Možná záleží i na tom, jaké konstrukce (firmy) je reduktor, to může mít taky na spotřebu vliv. |
Autor: | Kachnis [ 8.11.10, 20:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
no ja bych videl rozdil v serizeni a kompresnim pomeru..135ka dost velkou cast vnitrni energie vyhodi vyfukem ven. |
Autor: | SM [ 9.11.10, 07:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
Chlapi, říkám, že motory jsou úplně stejné.. Rozdíl je jen v karoserii, převodovce. Plyn je taky ten stejný... bohatost na 8 půlotáček... A ta škodovka nejela proto, že ten motor už byl tak vymlácený... Ale ikdyž byl kdysi ten motor v pořádku tak pořád žrala těch 8litrů... Asi zkusím dát do favorita karbec ze škodovky nebo jen klapku o větším průměru, protože tohle mi fakt nedá spát.. |
Autor: | SM [ 9.11.10, 10:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
Na kolik otáček máte nastavenou bohatost? |
Autor: | darklord [ 9.11.10, 15:40 ] |
Předmět příspěvku: | |
no pockaj, ak mas rovnaky motor v skodovke aj v favorite tak treba brat ohlad na rozdielne prevodovky a v neposlednom rade aj hmotnosti tych aut... |
Autor: | SM [ 9.11.10, 15:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
Ano, proto se ptám, jestli na to může mít vliv převodovka? Další věc, že škodovka má podstatně větší valivý odpor... a stejně žere míň. |
Autor: | darklord [ 9.11.10, 15:47 ] |
Předmět příspěvku: | |
no s tym valivym odporom by som si nebol az tak isty a co sa tyka aerodymanickeho odporu tak tam si osobne myslim ze favo je na tom horsie. kazdopadne prevodovka a hmotnost auta budu mat najvecsi vplyv |
Autor: | paži [ 9.11.10, 15:51 ] |
Předmět příspěvku: | |
taky bych řekl,že škodovka je aerodynamičtější |
Autor: | Capricorn [ 9.11.10, 15:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
Asi ne... http://www.martin-tlusty.euweb.cz/htm/CarAerodCz.htm "(starší škodovky byly ještě horší: Fabia 2000 = 0,33, Felicia = 0,34-5, Favorit 1987 = 0.36, Garde = 0,40, Š120 = 0,42)" |
Autor: | paži [ 9.11.10, 15:59 ] |
Předmět příspěvku: | |
Pocitově ano, u fáva mi vždycky přijde, že ten motor už dál nemůže překonávat odpor vzduchu a hlavně je to hnusný jak lednička, tak to vypadá tak nesportovně |
Autor: | Capricorn [ 9.11.10, 16:01 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nečekal jsem ani nic jiného od zadohrabů... Imho mě se zadohraby taky nelíbí ale strefovat se do nich fakt potřebu nemám.. každému podle jeho gusta. |
Autor: | paži [ 9.11.10, 16:05 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tak já mám i předohrab, ale ten aspon jede |
Autor: | Capricorn [ 9.11.10, 16:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
paži: No to je sice možný, ale nějak mi uniká proč sem taháš tvé Suzuki, které sice předohrab je, ale kterého se tahle debata jak víme netýká. A už vůbec nerozumím tomu proč po zjištění objektivních hodnot aerodynamického odporu a toho že na tom je řada 742/743 hůře máš potřebu se do 781 strefovat po designové stránce. Že se ti Favorit nelíbí budiž, ale jak sám vidíš debata se tu vedla o tom které z aut je na tom lépe po stránce odporu vzduchu a hodnoty mluví jasně... to co se zdá nebo nezdá tobě je jen subjektivní. |
Stránka 1 z 3 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |