Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

130 vs. favorit - spotřeba
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=14&t=24348
Stránka 1 z 3

Autor:  SM [ 8.11.10, 11:40 ]
Předmět příspěvku:  130 vs. favorit - spotřeba

Zdarec.
Býválá 130ka s motorem z favorita(úplně vymlácený, žral olej, netáhl) mělas spotřebu lpg 8,5l/100km.
Favorit 135l(v dokonalém stavu) má spotřebu lpg 10l.
Čím to může být? Kamoši co měli škodovky i favority(nebo feldy) říkali, že u nich to samé...
Jedinný co mě napadá je jiný karbec nebo převodovka(u 130 jsem měl 4,22).
LPG - podtlakový, žádná stříkačka..
Dík za názory.

Autor:  CROWACK [ 8.11.10, 11:47 ]
Předmět příspěvku: 

spíš bych viděl rozdíl 135 a 136 - vyšší komprese..

Autor:  gokralik [ 8.11.10, 16:11 ]
Předmět příspěvku: 

Jestli to spíš nebude tím, že u té škodovky měl LPG uškrcené... když píšeš, že to nejelo ani netáhlo.

Možná záleží i na tom, jaké konstrukce (firmy) je reduktor, to může mít taky na spotřebu vliv.

Autor:  Kachnis [ 8.11.10, 20:47 ]
Předmět příspěvku: 

no ja bych videl rozdil v serizeni a kompresnim pomeru..135ka dost velkou cast vnitrni energie vyhodi vyfukem ven.

Autor:  SM [ 9.11.10, 07:27 ]
Předmět příspěvku: 

Chlapi, říkám, že motory jsou úplně stejné..:-) Rozdíl je jen v karoserii, převodovce.
Plyn je taky ten stejný... bohatost na 8 půlotáček... A ta škodovka nejela proto, že ten motor už byl tak vymlácený...
Ale ikdyž byl kdysi ten motor v pořádku tak pořád žrala těch 8litrů...
Asi zkusím dát do favorita karbec ze škodovky nebo jen klapku o větším průměru, protože tohle mi fakt nedá spát..:-)

Autor:  SM [ 9.11.10, 10:05 ]
Předmět příspěvku: 

Na kolik otáček máte nastavenou bohatost?

Autor:  darklord [ 9.11.10, 15:40 ]
Předmět příspěvku: 

no pockaj, ak mas rovnaky motor v skodovke aj v favorite tak treba brat ohlad na rozdielne prevodovky a v neposlednom rade aj hmotnosti tych aut...

Autor:  SM [ 9.11.10, 15:45 ]
Předmět příspěvku: 

Ano, proto se ptám, jestli na to může mít vliv převodovka? Další věc, že škodovka má podstatně větší valivý odpor... a stejně žere míň.

Autor:  darklord [ 9.11.10, 15:47 ]
Předmět příspěvku: 

no s tym valivym odporom by som si nebol az tak isty ;) a co sa tyka aerodymanickeho odporu tak tam si osobne myslim ze favo je na tom horsie. kazdopadne prevodovka a hmotnost auta budu mat najvecsi vplyv

Autor:  paži [ 9.11.10, 15:51 ]
Předmět příspěvku: 

taky bych řekl,že škodovka je aerodynamičtější

Autor:  Capricorn [ 9.11.10, 15:55 ]
Předmět příspěvku: 

Asi ne... http://www.martin-tlusty.euweb.cz/htm/CarAerodCz.htm :D

"(starší škodovky byly ještě horší: Fabia 2000 = 0,33, Felicia = 0,34-5, Favorit 1987 = 0.36, Garde = 0,40, Š120 = 0,42)"

Autor:  paži [ 9.11.10, 15:59 ]
Předmět příspěvku: 

Pocitově ano, u fáva mi vždycky přijde, že ten motor už dál nemůže překonávat odpor vzduchu :) a hlavně je to hnusný jak lednička, tak to vypadá tak nesportovně :lol:

Autor:  Capricorn [ 9.11.10, 16:01 ]
Předmět příspěvku: 

:D :D :D Nečekal jsem ani nic jiného od zadohrabů... :P :D :wink:

Imho mě se zadohraby taky nelíbí ale strefovat se do nich fakt potřebu nemám.. každému podle jeho gusta. :wink:

Autor:  paži [ 9.11.10, 16:05 ]
Předmět příspěvku: 

Tak já mám i předohrab, ale ten aspon jede :P

Autor:  Capricorn [ 9.11.10, 16:33 ]
Předmět příspěvku: 

paži: No to je sice možný, ale nějak mi uniká proč sem taháš tvé Suzuki, které sice předohrab je, ale kterého se tahle debata jak víme netýká. A už vůbec nerozumím tomu proč po zjištění objektivních hodnot aerodynamického odporu a toho že na tom je řada 742/743 hůře máš potřebu se do 781 strefovat po designové stránce. Že se ti Favorit nelíbí budiž, ale jak sám vidíš debata se tu vedla o tom které z aut je na tom lépe po stránce odporu vzduchu a hodnoty mluví jasně... to co se zdá nebo nezdá tobě je jen subjektivní.

Stránka 1 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/