Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

benzín
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=14&t=2437
Stránka 1 z 1

Autor:  Rihovec [ 11.11.06, 22:38 ]
Předmět příspěvku:  benzín

Ahoj chci se zeptat mám 105l chci zkusit míchat special a tech.benzin 1:1+aditivum napište názor díky Tom

Autor:  Matthes [ 11.11.06, 22:50 ]
Předmět příspěvku: 

Chudak auto

Autor:  Rihovec [ 11.11.06, 23:26 ]
Předmět příspěvku: 

proč?

Autor:  Nepér [ 11.11.06, 23:40 ]
Předmět příspěvku: 

Neni technickej benzín dražší, než natural 95?

Autor:  Matthes [ 11.11.06, 23:42 ]
Předmět příspěvku: 

Proc chces jezdit na tuhle kombinaci :shock: Jesi z financnich duvodu, udelej si LPG
Motor je delanej na beznin, ne technickej benzin, co emise, jaky aditivum tam pridas? na ochranu ventilovych sedel? to preci neni plnohodnotna nahrada ...

Autor:  kiteman [ 11.11.06, 23:46 ]
Předmět příspěvku: 

Protože do kotle /který je na hnědé,nebo černé/ uhlí můžeš dát koks,ale jak bude kotel po čase vypadat.

Autor:  Rihovec [ 11.11.06, 23:49 ]
Předmět příspěvku: 

dík za váš názor jsem rád že jste mne přesvěčili abych to nedělal moc díky

Autor:  spartra [ 12.11.06, 07:44 ]
Předmět příspěvku: 

ha dovlil, bych si nesouhlasit. subjektivní dojem, že na tento mix, auto lépe jelo 8)
jo samotnej techničákje k prdu, hůř to startuje a chcípá :roll:
musí se přenastavit předstih a karburátor, by to neklepalo 8)

Autor:  slovacek.milos [ 12.11.06, 15:29 ]
Předmět příspěvku: 

v pohodě padesát na padesát mírně doseřídit a nic se neděje, samozřejmě pokud bys měl techničák ještě kupovat tak je to blbost, LPG taky ventily a sedla nijak nechrání, jezdíme i na lihobenzin a taky v pohodě jezdím i na metylester klidně 12 korun na sto kilometrů miloš

Autor:  Jarda S. [ 12.11.06, 18:14 ]
Předmět příspěvku: 

táta ho dřív prej lil do fichtla protože byl levnější ale zo bylo za komunistů :lol: :lol:

Autor:  Pech. [ 12.11.06, 20:02 ]
Předmět příspěvku: 

kurví se sedla ventilů

Autor:  ferrari [ 12.11.06, 20:53 ]
Předmět příspěvku: 

Ja som takto dlho, dlho jazdil na Š110LS a bez akýchkoľvek problémov (a bez akýchkoľvek citeľných rozdielov vo výkone). Robil som to ako píšeš: cca 1:1 s nromálnym aditivovaným benzínom (bolo paradoxne škodovici jedno, či 91 al 93 al 95 al 96 okt.), samozrejme som doplňoval aditívum....vtedy stál benzín 21 Sk/l a techničák som mal za 10 Sk/l. Nemal som ani najmenší problém...potom otec kúpil Š 120, tá klepala aj na 96 ku, takže som s techničákom skončil (a medzičasom ho nejako prestali predávať, tak bol definitívny koniec starým dobnrým časom...)kamarát takto jazdil na Š100, potom aj na Š105...bez problémov.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/