Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Škoda rapid 130-136 https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=14&t=27416 |
Stránka 1 z 6 |
Autor: | Rambo-x [ 31.8.11, 18:19 ] |
Předmět příspěvku: | Škoda rapid 130-136 |
Časem bych rád koupil ke svojí škodověnce ještě nějakého rapida,nejradši 135,ale ten typ už asi neseženu,kdyžtak i 130tku nebo 136tku. Chci se poradit,za kolik se dá sehnat zachovalé auto bez tjůningu(HLAVNĚ )a ve stavu abych do toho nemusel moc cpát a každý týden pod tím ležet,dále,jakou to má servisní náročnost,jak je to se spolehlivostí,spotřebou,jízdními vlastnostmi,jak těžko se shání náhradní díly,jaké jsou hlavní vrtochy,nejčastější poruchy,nebo naopak jaká jsou pozitiva oproti řadě 105/120. Slyšel jsem že zadní vlečené nápravy do 86 roku jsou nějaké slabé,že se prohýbají,rád bych se zeptal jestli je to jen blud nebo je na tom něco pravdy. Zatím koupě nepřipadá v úvahu,ne z důvodu peněz,nejdřív tak v prosinci,a to ještě jestli se mi povede dostavět druhou garáž,bez ní bych určitě nekupoval,to by bylo pro auto utrpení,rád bych ho koupil na jaro,na novou sezónu.......ale rád bych se už v předstihu dozvěděl co od toho auta čekat Díky za rady |
Autor: | paži [ 31.8.11, 18:57 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda rapid 130-136 |
všechno je už poruchový vzhledem k věku jaký ten auto má...dnes už jde jen o zachovalost jednotlivého kusu |
Autor: | Rambo-x [ 31.8.11, 19:15 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda rapid 130-136 |
No tak to mě je jasný,stejně jako i moje škodovka už má na svůj věk vrtochy,mě spíš zajímají přímé zkušenosti majitelů......na internetu se dá vyhledat cokoliv,ale slovům lidí co to auto vlastní se to nevyrovná |
Autor: | ventYl [ 31.8.11, 20:20 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda rapid 130-136 |
co sa pytas? ved je to prakticky rovnake auto. hranate budiky 87+ za vela nestoja, maju sice taky trocha modernejsi look, ale meraju ledabolo. hlinikova 136tka ma nejaky ten vykon a nie je tak nachylna na prehriatie ako 130tka. karosarinu novu budes zhanat problematicky, snad okrem prednych blatnikov, spojlera a svetlometov / koncovych svetiel, ktore budes zhanat rovnako obtiazne, ako na 120tku, 136tkove motorove diely este viac menej zozenies (to, co je zhodne s fakom / feldou). ak mas zadnu napravu v cajchu, tak je to celkom podohove zvezenie, ak nie, tak to plave snad horsie, ako 120tka, u 5kvaltu je trocha menej neznicitelny mechanizmus radenia a druhovyroba za vela nestoji. 136tka vie v dialnicnom / okreskovom rezime jazdit niekde okolo 6,5 - 7,5 / 100, v meste skor k tym 9tim. v zime + 1 liter. ak chces este nieco usetrit a riesit skor denne jazdenie, ako ulozenku, nechod do rapida, ale do sedanu 130-136. je tam trocha vyssia uzitkova hodnota a lepsie zozenies na vrakaci nahradne diely okolo karoserie. sedany 130 su pomerne bezne, 135/136 boli, ale je ich malo, su mozno aj vzacnejsie, ako rapidy. strojovo su sedany s coupe zhodne. |
Autor: | Rambo-x [ 31.8.11, 20:39 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda rapid 130-136 |
No nejradši bych bral rapida 135/136,škodovku sedan už mám,teď bych rád v dohledné době ještě přidal nějaké kupé......na denní ježdění by to tak moc nebylo,jako spotřebáka mám 120tku,to bych měl spíš víc na parádu a na výlety Jen otázka k celohliníkovému motoru rapid 135/136.....to by mělo být stejné konstrukce jako favorit nebo jsou tam nějaké rozdíly |
Autor: | MATTESS [ 31.8.11, 21:05 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda rapid 130-136 |
Snad od modelu 87 mají v podélných ramenech U výztuhu. Ale o nějakém velkém přínosu dost pochybuju. V poslední době, co jsem sledoval některé nákupy, byl cenový rozsah od 10ti do 50ti tis. Kč za uloženky. |
Autor: | Rambo-x [ 31.8.11, 21:57 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda rapid 130-136 |
Tak já nic jiného než slušný,originální stav neberu,takže říkáš že je třeba si na takové auto připravit ranec No tak mě je jasný že jdou koupit už od 5 000 korun,taky jsem takové inzeráty viděl,ale technický stav si docela dokážu živě představit.......pokud se rozhoupu ke koupi,tak beru jedině originální stav,bez tjůning úprav,to bych nepřežil nějaké hrablo na sníh a na střeše dvoumetrové vzletové křídlo,a v perfektím stavu,pokud možno bez větších investic |
Autor: | MATTESS [ 1.9.11, 06:07 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda rapid 130-136 |
Nemusí to být ranec, záleží, na co narazíš. I za těch 10 jsem viděl pěknou uloženku |
Autor: | Rambo-x [ 1.9.11, 12:01 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda rapid 130-136 |
No,dneska mě nasrala strašně jedna věc,děda ve vedlejší vsi měl jeden úplně výstavní kousek rapid 136(rv 1988)v pískové barvě,jediný majitel od koupi,pravidelně všechna péče,nástřiky spodku,absolutně bez koroze,v zimě neježděný,najeto 90 000,STK ještě na rok a půl......a on ho nechal sešrotovat,dneska jsem se to dozvěděl jak jsem se bavil s kamarádem že bych měl o rapida zájem,no to ve mě vzteky hrklo,stařecká demence se bouhužel projevila Ještě jsme se s kamarádem na to vrakoviště jeli,ale řekli nám že už ho sešrotovali před hodinou.....tvl,no tak to jsem se málem neudržel abych toho dědka nezaškrtil,protože fakt auto ve stavu co měl on se už jen tak nevidí,jak s tím vždycky jezdil na nákupy,to se jen lesko ty chromy a ten lak v tom se člověk viděl a jelo to jak koráb silnic Beztak teď půjde,a za celoživotní úspory koupí fobii 1,2 HTP |
Autor: | Hiro [ 1.9.11, 12:08 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda rapid 130-136 |
to je škoda no hold HTP nepotřebuje tu malou péči co 120 a rapidy. |
Autor: | Rambo-x [ 1.9.11, 12:18 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda rapid 130-136 |
No na to si schválně počkám a budu to sledovat co si dědek koupí.........teď bude nejspíš děda Honit Tři Písty,ostatně jako hodně důchodců co svoje pečlivě udržované naleštěné škodověnky dali hanebně ekologicky sešrotovat |
Autor: | john simple [ 1.9.11, 16:40 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda rapid 130-136 |
osobně si myslím, že to z toho vrakáče někam střelili |
Autor: | Rambo-x [ 1.9.11, 16:45 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda rapid 130-136 |
Je to možný,ale tam likvidujou auta opravdu rychle,kdysi jsem tam dával vectru a ani ne za půl dne už byla sešrotovaná,i když u toho auta co jsem tam dával já byla likvidace oprávněná,po vylítnutí do pole měla utržené obě nápravy a totálně zdemolovaný podvozek |
Autor: | Rambo-x [ 1.9.11, 17:17 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda rapid 130-136 |
Tak mám čerstvé zprávy,děda si prý ještě dnes koupil ojetou fobii první generace z bazaru,samozřejmě Honím Tři Písty........to je dnes asi největší důchodcovská móda,mít fobii HTP.....u nás ve vsi je takových důchodců taky víc než dost |
Autor: | john simple [ 1.9.11, 17:33 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda rapid 130-136 |
když nad tím popřemšlíš, kolik vydělají na šrotu a eventuelně nahradnich dílech a přitom zaplati za likvidaci plastu, provozních hmot atd a na druhé straně, za kolik ho můžou střelit jako celek ... |
Stránka 1 z 6 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |