Autor |
Zpráva |
Serifus
>>Ing. Ředitel Zeměkoule<<
Příspěvky: 2633 Bydliště: Praha
|
Prosím o radu JAK NA VETERÁNA :o)
Ahoj! Nevíte prosím někdo podrobnosti k tomu, jak udělat z auta veterána? Mám 22 let starou 105L. Ještě 3 roky a snad bych z ní mohl něco udělat. Jenže je hrozně prorezlá, tak mě zajímá, jestli nemáte nějaký odkazy, nebo snad přímo nevíte všechno okolo toho. Děkuju předem.
|
3.1.07, 17:53 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
Pridavam se taky ja jim mam starou 23let letos ji bude 24let. Taky ji za rozumny penize nikdo nechce. Sice už to není 1000Kč, ale ty 3000 taky neni zrovna hodně 10000 za ni nechci, ale třeba 7000 pri nejhorsim 5000 bych asi tak uvazoval. Jinak to je prave to, že tydle auta sou na hraně vraku a veterána. Takže mě i Serifa zajimají Vaše odpovědi... Dikas Martin.
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
3.1.07, 18:01 |
|
|
hans
von GLEXR
Příspěvky: 1246 Bydliště: Písek, v Plzni bylo krásně
|
Sakra Martine, jesi ta tvoje stopětka jede stejně jako vypadá, musíš jí kolem těch sedmi prodat. Z vlastní zkušenosti vim, že každý auto má svýho kupce, jenom se nenajde dycky hned... A šanci na solidní prodej u starý škodovky stoprocentně zvětšíš novou TK. Páč co já vim tak třeba řemeslníci a lesáci jdou v první řadě po červený a zelený nálepce, když sou nový, sou ochotný i platit... Ale takovýhleho auta je podle mě pro lesáky škoda, to já jenom kdyby ses jí potřeboval zbavit na rychlo...
_________________ 1) Fiat Doblo 263 Maxi Combi 1,6 JTD 2) Sarah - Škoda 105 S 3) Fiat Ducato 2,0 JTD - Arbeitwerk
Škoda 742 Forever Team
|
3.1.07, 18:27 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
No jede jede ma za sebou tech 140000 a jako nova zrovna není bohužel. Je to na ní znát páč papá vodu a olej asi 1litr na 4000km. Takže se uvidí. Jinak dik za moralni podporu. Dnes tady byl kupec prej za 3000Kč. Takže už se to lepší. Ale přijel ve 130GL za 5000Kč. No jo no.
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
3.1.07, 19:05 |
|
|
Lukas
Příspěvky: 1471 Bydliště: Karviná / přes týden Zábřeh na Moravě
|
nevim to uplne presne, ale zkusim tu hodit aspon trochu co sem za tu dobu pochytil...
auto musi byt starsi 25-ti let
nesmi byt nejak prekopane - myslim tim tuning atd. - proste co nejvic puvodni stav
jednodussi je, kdyz ses clenem nejakeho klubu veteranu, nebo tak neco. Ti lidi v tech klubech uz maji zkusenosti a kontakty na lidi co dela testace.
auto totiz musi projit testacni komisi - ta si auto prohledne, prodiskujete pripadne nejasnosti ( proc mas tam mas tohle, kdyz tam byvalo tohle atd.) Pokud to je O.K., tak pak tusim s nejakym formularem jedes do Prahy na MD, kde ti vydaji prukaz historickeho vozidla - (takova knizka -nahrazuje to maly technicak a jsou v tom fotky toho auta a zapisuji/valy se do toho jednotlive jizdy - ted se pry uz zapisovat nemusi) a veteranske znacky.
Auto na veteranskych cislech nemusi na STK a ME, ale prochazi v nejakem casovem obdobi testacema - tady uz si nejsem moc jistej. Z povinne ruceni se plati tusim 1/10, nebo 1/12 bezne sazby - to taky nevim presne.
Hlavne auto prihlasene na veteranskych cislech se NESMI pouzivat k beznemu provozu - myslim tim, ze nekdo bude mit 100-ku na veteranskych cislech a bude s tim jezdit denne do prace a na nakupy. Slouzi to jen pro setkani historickych vozidel, souteze techto aut atd...
ale ber tohle co sem tu psal 100% vazne. Sice se mezi veteranama pohybuju uz dost dlouho, ale sam zadneho nemam, tak sem to az tak nezjistoval, jak to chodi. A od 1.7.2006 se tam pry udalo dost zmen ale o tech uz fakt nemam paru, tak snad sem pomohl...
pres vikend to zkusim pozjistovat, jak to je presneji...
_________________ Škoda 110R r.v. 1972, rallye červená / - šlo do světa
Škoda RAPID 130 r.v. 1987 - rallye červená, Apolla /
Coupé club TW
|
3.1.07, 19:08 |
|
|
alssh
Příspěvky: 92 Bydliště: Kutáčov
|
nevím jestli na 105 přidělí V přece je jich stále hodně. tak to je i ze Š100. taky ji do V nedají Ale R-ko už jo, bylo přece trošklu vyjímečnější. Možná by se ti povedlo prosadit Garde ale nevím jestli se dělají tak dlouho
_________________ Felicie 1,3 MPI. A pořád je co dělat...
|
3.1.07, 19:25 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
No já jsem vloni na technické potkal jednoho veterána vyrobeného tipuju tak kolem roku 1920 (měl dřevěný kola) a byl na válcích co testujou brzdy a musel těm brzdám všelijak pomáhat.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
3.1.07, 20:44 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Cena 7000kč je velmi dobrá... Jistě se najde někdo kdo se ji ujme V ŽÁDNÉM případě ji ale neprodávej nějakým lesákům, zedníkům a pod Ty by ji jen zku***li
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
4.1.07, 10:45 |
|
|
Lukas
Příspěvky: 1471 Bydliště: Karviná / přes týden Zábřeh na Moravě
|
Martin píše: No já jsem vloni na technické potkal jednoho veterána vyrobeného tipuju tak kolem roku 1920 (měl dřevěný kola) a byl na válcích co testujou brzdy a musel těm brzdám všelijak pomáhat.
tak ono auto ktere by mohlo byt jako veteran muzes mit na normalnich civilnich cislech, ale pak musi absolvovat STK a ME jako kazde jine auto.
Ze by auto kluci s autama ne veteranskych cislech jezdili na STK a ME se mi fakt nezda. A na 100% vim, ze ani jeden z nich, co ma veteranske cisla nema na znacce tu cervenou a zelenou znamku...
_________________ Škoda 110R r.v. 1972, rallye červená / - šlo do světa
Škoda RAPID 130 r.v. 1987 - rallye červená, Apolla /
Coupé club TW
|
4.1.07, 14:41 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Tak možná, že chtěl jenom otestovat brzdy a technickou nedělal.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
4.1.07, 14:56 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
105ku na veterana nedas, je jich jeste moc...jinak nam bude v dubnu 27 let a sme kastli taky 105ka
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
4.1.07, 15:32 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
Kamarád se ptal na MBčko a je to problém i u něj - je jich prý ještě hodně a muselo by být v perfektním původním stavu, aby mu uznali V
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
5.1.07, 13:09 |
|
|
Luboš
Příspěvky: 286 Bydliště: ČR
|
Dvaadvacetiletá orezlá stopětka nemůže být veterán, nejdříve musí alespoň o rok či dva zestárnout a za pár desítek či stovek tisíc Kč zkrásnět. Více info třeba na http://www.fkhv.cz
|
7.1.07, 22:46 |
|
|
Serifus
>>Ing. Ředitel Zeměkoule<<
Příspěvky: 2633 Bydliště: Praha
|
Luboš píše: Dvaadvacetiletá orezlá stopětka nemůže být veterán, nejdříve musí alespoň o rok či dva zestárnout a za pár desítek či stovek tisíc Kč zkrásnět. Více info třeba na http://www.fkhv.cz
Díky. Vim, že musí mít >25 let. Ty stránky ale moc nepomůžou. Nikde jsem tam ty podmínky nenašel. A celý to diskuzní fórum mají zaSPAMované. Takže nicmoc Spíš nic, než moc
|
10.1.07, 01:50 |
|
|
Luboš
Příspěvky: 286 Bydliště: ČR
|
Fórum tam moc nežije, ale chce si to projít spíš oficiální materiály...
http://www.fkhv.cz/zobraz.php?co=technicka_komise
|
13.1.07, 00:44 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|