Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Škoda Octavia 2.0 MPI Ambiente Climatronic https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=14&t=31287 |
Stránka 1 z 3 |
Autor: | Miky Shade [ 11.2.13, 22:59 ] |
Předmět příspěvku: | Škoda Octavia 2.0 MPI Ambiente Climatronic |
Motor: 2.0 MPI ( 85 kW ) Karoserie: sedan Palivo: benzín Prosím vás máte nikdo zkušenosti s tímto vozem potřeboval bych vědět pro a proti a vlastně každý názor je k něčemu dobrý. Právě se rozhoduji o koupi má najeto kolem 120000 Km. je to klasický sedan a je vyrobena roku 2002. Chtěl bych se dozvědět o dostupnosti náhradních dílu, provozních nákladech, a spolehlivosti motoru. Po hledání a čtení recenzí na internetu jsem se toho moc nedozvěděl a tak se obracím na vás. Dík za každý názor.... |
Autor: | CrazyMan [ 11.2.13, 23:08 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda Octavia 2.0 MPI Ambiente Climatronic |
prej je to líná mrcha co jsem slyšel.. napiš Ondras83 ten ji tuším má ale v kombíku |
Autor: | Jarda S. [ 11.2.13, 23:17 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda Octavia 2.0 MPI Ambiente Climatronic |
motor nenadchne ale neurazí |
Autor: | Haluska_ML [ 11.2.13, 23:20 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda Octavia 2.0 MPI Ambiente Climatronic |
tunu to ma farar v plnej vybave ale ma ju na LPG, je snou velmi spokojny a už dosť dlho ju ma... okrem bežnych veci zatial na nej nič važnejšieho neriešil... |
Autor: | škodovka [ 11.2.13, 23:59 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda Octavia 2.0 MPI Ambiente Climatronic |
Ja tu v te motorizaci jel jen nekolikrat, ale pocity jsem z toho nemel nejlepsi..zere a nejede |
Autor: | Miky Shade [ 12.2.13, 07:02 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda Octavia 2.0 MPI Ambiente Climatronic |
Takže říkáte radši nebrat ?? |
Autor: | ventYl [ 12.2.13, 10:11 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda Octavia 2.0 MPI Ambiente Climatronic |
ten motor je povodom z 80. rokov, ked sa montoval u VW/OOOO do kde-coho. Sluzil na pociatku 90. rokov ako zakladna motorizacia pre A80 a A100, ale este so vstrekovanim Bosch Motronic. Hovori sa, ze tam to nebola az taka tragedia, zrejme kvoli emisnym normam a kratsej prevodovke. V O bude plnit asi E2, u Audi mal asi len E1. Co do spolahlivosti, tak motor samotny je tazky poctivy liatinak. Pokial sa v nom meni olej a dava sa pozor na rozvody musi s prehladom nalietat statisice km. Na to, ze je to u octavie "vrcholna" motorizacia to nebude nijako brutalne zive a nebude to asi ani dialnicny special (na to ovsem octavia nema ani podvozok), ale mal by pouzitelne zaberat od celkom nizkych otacok. V 80tkach zral niekde od 7,5 kombi do 12 cisto mestskej prevadzky v zime na velmi kratke trasy (ak je v dobrom stave, povedal by som, ze aj menej). Ako bude zrat u O zalezi od odstupnovania prevodovky. Potom Climatronic. U toho si treba dat pozor na to, ci reaguje na stlacanie tlacidiel. Niektore maju problem so studenymi spojmi a potom reaguju moc neochotne. VW/Skoda climatronic je trocha chudobnejsi, ako sudobe climatronicy montovane do Audi, ale mne to sic jednozonove, ale vyhovuje. Ak mermo mocou chces Octaviu, ale "silnu", tak ale moc na vyber nemas. Bud tuto 2.0, posledne 1.8 atmosfery s prepracovanym sanim (ktore ale tiez nie su ziadna vyhra, pretoze to treba tocit aby to vobec nejako islo), alebo 1.8T. Takze bud zmen model, alebo ak je to za dobre peniaze a vo velmi dobrom stave a nechces to ako kundolap a rejsing mešin, ine ti moc neostava. (Snad este 1. 74kW, ak sa to do octavie da zohnat, ale to je zas olejnicka motor). Paleta benzinovych motorov co sa tam montovala je prevazne dost zalostna. |
Autor: | darklord [ 12.2.13, 10:18 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda Octavia 2.0 MPI Ambiente Climatronic |
Nebrat. je to VW |
Autor: | ventYl [ 12.2.13, 11:07 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda Octavia 2.0 MPI Ambiente Climatronic |
co si ma kupit bavoraka, co mu zhnije pred ocami? (aplikovana rovnaka logika) |
Autor: | darklord [ 12.2.13, 11:08 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda Octavia 2.0 MPI Ambiente Climatronic |
Nie. Chranboh. Radsej by som mu odporucil hocakeho frantika ktoeho zozenie za rovnake prachy ako danu oktaviu. |
Autor: | Sotek [ 12.2.13, 17:43 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda Octavia 2.0 MPI Ambiente Climatronic |
Jestli je to ten samý motor co se dával i do Fabie, tak aspon pro Fabii nebyl špatný. Akorát trpěl podvozek díky váze motoru. Jinak je to prý solidní držák co ve Fabii jede a spotřeba na objem OK, jak v Oktávce nevím. Ale všechno se odvíjí jenom od toho, kolik za auto máš dát... |
Autor: | ferrari [ 12.2.13, 18:22 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda Octavia 2.0 MPI Ambiente Climatronic |
No čo už je len dobré na ťažkom liatinovom benzínovom 2,0l motore v aute z kategórie "malý automobi", ako bezpochyby Fabia je? Navyše s biednym výkonom... Do Fobie mali dať radšej tú 1,6 74kW...ale to by brala kšefty určené pre Polo, že ano |
Autor: | Sotek [ 13.2.13, 08:05 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda Octavia 2.0 MPI Ambiente Climatronic |
Beru to podle postřehů majitelů těchto motorů. Jako negativa uvádějí špatná servisovatelnost, nekultivovaný chod při stání, trošku větší spotřebu na krátké trasy a trpící podvozek díky váze motoru. Jinak opravdu chválí jak se s tím motorem jezdí. 115koní je znát, docela velký krouťák, i spotřeba celkem OK a že je to docela držák. Je to takový 1.9SDI taky papírově žádná sláva ale je to pracant... Ale taky by asi byla vhodnější 1.6MPI |
Autor: | Ondras83 [ 19.2.13, 18:10 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda Octavia 2.0 MPI Ambiente Climatronic |
ten kroutak tam je akorat nizko polozenej, proto to taha hezky od spoda, ale tak do 3 tisic, pak je zivejsi i felda BMM... drzak nevim, kolem 150 tisic zacinaj zrat olej... kdyz se na to slape, tak to docela jede, ale taky to dost zere...ale nevim, ted nedavno jsem jel v passatu 2,8 147kw (bez turba) a na pocit to jelo jak svine, pak clovek zpomali za kamionem a chce pruznost a prask..jak tam neda 3jku a netoci to aspon na 5 tisic, tak to taky nejede...jak rikam, turbo je turbo... me hrozne stve, ze v tom mym aute, v jakym je krasnym stavu to kurvi ten motor... |
Autor: | ferrari [ 20.2.13, 05:58 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda Octavia 2.0 MPI Ambiente Climatronic |
OT - presne taká bola moja 306ka Super stav, ale nachuja motor, totálne nuda, 1,9D v Megane je živší... |
Stránka 1 z 3 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |