Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 21.9.24, 17:55



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
 Budíky 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 567
Bydliště: Praha 8
Příspěvek Budíky
Zdravím. :-)
Jaký budíky bych mohl narvat do rapida? Z favorita mají stejný rozměr, takže bych jen přendal dráty ke kontrolkám a k budíkům a hotovo? Kdybych tam chtěl hodit novou palubovku, třeba z feldy taky by šla? Co tam je potřeba za upravy. Díky ;-)

_________________
Škoda Felicia 1.3 LXi LPG, 50KW, 1995


27.1.07, 22:17
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1954
Bydliště: Bratislava
Příspěvek 
Že vraj pasujú elektricky budíky z fava, ktoré má karburátor (prístrojovka nebere údaje z riadiacej jednotky). Náhon tachometru je ten istý a budíky podľa schémy. Ak dáš palivomer alebo teplomer z BMM, tak ich musíš nastaviť (vraj to ide, ale neviem ako; najlepšie je použiť z karburátorového).

Rozmerovo palubovka sa tam zmestí, ale ani ja som tu ešte nedostal odpoveď do akej mieri budeš musieť zmeniť úchyty. Odporúčam potom ešte dať volant a lucas z feldy.

_________________
R.I.P. Škoda 120L, r.v. 1979; eMko so srdcom užovky (motor a napravy) R.I.P.
BMW e39 530i r.v. 2000
Just because I'm paranoid doesn't mean they aren't out to get me!
viewtopic.php?t=18421


28.1.07, 00:11
Profil

Příspěvky: 433
Bydliště: Novosedlice(Okr. Teplice)
Příspěvek Re: Budíky
Waclav píše:
Zdravím. :-)
Jaký budíky bych mohl narvat do rapida? Z favorita mají stejný rozměr, takže bych jen přendal dráty ke kontrolkám a k budíkům a hotovo? Kdybych tam chtěl hodit novou palubovku, třeba z feldy taky by šla? Co tam je potřeba za upravy. Díky ;-)


ja jsem zkousel davat do skodovky palubku z fava ale musis kompletne predelat uchyty a sesadit volant asy o 6-8cm dolu.
nakonec jsem tam vratil tu ze skodovky.


28.1.07, 08:07
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4747
Bydliště: Černíky
Příspěvek 
Navíc bych si nebyl jist tim náhonem rychloměru - rozměrově sice pasuje, ale jiná převodovka - jiné převody - jiný převod tachometru... :roll:

_________________
Å 130 L 86 - cestovní limuzína
Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci
Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi
130LPG 130L 86 - denní vůz
1000MB MB 69, 1.8.68
Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... ;)
Škoda 742 Forever Team


28.1.07, 12:39
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 567
Bydliště: Praha 8
Příspěvek 
Tak to vypadá, že to nebude až tak jednoduchý co? :roll:
Co všechno by se teda muselo udělat? V případě výměny budíků za favoritácký :?:

_________________
Škoda Felicia 1.3 LXi LPG, 50KW, 1995


28.1.07, 17:13
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1954
Bydliště: Bratislava
Příspěvek 
Waclav píše:
Tak to vypadá, že to nebude až tak jednoduchý co? :roll:
Co všechno by se teda muselo udělat? V případě výměny budíků za favoritácký :?:

To by zaujmalo aj mňa, bo to aj ja plánujem urobiť. S tým náhonom na tacho vraj problém neni, bo čo som sledoval diskusie o tejto výmene, tak nikto sa nesťažoval na nejaku zvláštnú nepresnosť. Že vraj aj z feldy je dobré tacho, ale má iný závit. Rozhodne ma zaujma podrobnejšie palubovka, bo to ešte furt neviem, ako niektory borci upravovali.

_________________
R.I.P. Škoda 120L, r.v. 1979; eMko so srdcom užovky (motor a napravy) R.I.P.
BMW e39 530i r.v. 2000
Just because I'm paranoid doesn't mean they aren't out to get me!
viewtopic.php?t=18421


28.1.07, 17:47
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 587
Bydliště: Piešťany-SK
Příspěvek 
Budíky z karbecového Fava by mali šlapať po elektrickej stránke bez úprav. Náhon je tiež rovnaký. Na felďáckych už treba úpravy. V prvom rade náhon- tú šroubovaciu koncovku bowdenu treba vymeniť za tú "nacvakávaciu" z feldy. Teplomer a palivomer majú uplne iné hodnoty. Ja som to vyriešil predradnými odpormi do budíkov, ale hodnoty si už nepamätám. Dlho som nad tým laboroval, mal som to pokusne pospájané na stole a teplomer som testoval v rýchlovarnej kanvici a porovnával so skleným teplomerom. Palivomer sa mi aj tak nepodarilo uplne vyladiť, ukazuje aj po úprave trochu viac. Najideálnejšie riešenie by bolo asi prispôsobiť čidlo z feldy a vyrobiť nejaký hybrid plaváku felda/120.
Čo sa týka palubky, tak úchyty nepasujú vôbec žiadne. Jediné čo sedí, je šírka palubky. Presný postup nemám, treba pripasovávať, orezávať a zase pripasovávať, potom vyrobiť druhé úchyty, chvíľami som chcel ozaj hodiť flintu do žita. A to ešte nerátam prerobenie konektorov ku všetkým vypínačom.
Jediná relatívne bezproblémová časť sú lucasy. Tie tam idú v pohode, treba prerobiť iba konektory. Kvôli tej palubke som musel dať aj elektrické sťahovanie okien, lebo zavadzala kľučkám a nedali sa otvoriť. Celkovo treba mať pri tom nervy zo železa a nekonečnú trpezlivosť, lebo je s tým drb..ka ako sviňa, ale keď človek chce, všetko sa dá.Inak STK už mám za sebou a technik mi povedal že by síce mohol mať na to námietky, ale že je to pekne spravené, všetky vypinače aj budíky fungujú tak ako majú a na to koľko má to auto rokov je vo veľmi dobrom stave, tak to nechal tak. Záleží asi od toho akých máte technikov na STK. :wink:

_________________
EX Škoda 105S, r.v.1977- odchádza do automobilového neba:(
Škoda Forman 136GLX COMFORT LINE r.v.1994
Citroen Xantia Break 2.0HDi r.v.1999


29.1.07, 21:32
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 7 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz