130 vs. favorit - spotřeba
Autor |
Zpráva |
SM
Příspěvky: 441 Bydliště: ČR, Letovice
|
130 vs. favorit - spotřeba
Zdarec.
Býválá 130ka s motorem z favorita(úplně vymlácený, žral olej, netáhl) mělas spotřebu lpg 8,5l/100km.
Favorit 135l(v dokonalém stavu) má spotřebu lpg 10l.
Čím to může být? Kamoši co měli škodovky i favority(nebo feldy) říkali, že u nich to samé...
Jedinný co mě napadá je jiný karbec nebo převodovka(u 130 jsem měl 4,22).
LPG - podtlakový, žádná stříkačka..
Dík za názory.
_________________ Škoda 120L, r.v. 1987 (prodáno)
Škoda 130L, r.v. 1986 "silver style" , motor favorit, lpg
Škoda Forman r.v. 1992, 140tis. km, garážované, servisované
Ford Escort 1,6 16V 1996 silver (na prodej)
|
8.11.10, 11:40 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
spíš bych viděl rozdíl 135 a 136 - vyšší komprese..
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
8.11.10, 11:47 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11891 Bydliště: Český Těšín
|
Jestli to spíš nebude tím, že u té škodovky měl LPG uškrcené... když píšeš, že to nejelo ani netáhlo.
Možná záleží i na tom, jaké konstrukce (firmy) je reduktor, to může mít taky na spotřebu vliv.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
8.11.10, 16:11 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
no ja bych videl rozdil v serizeni a kompresnim pomeru..135ka dost velkou cast vnitrni energie vyhodi vyfukem ven.
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
8.11.10, 20:47 |
|
|
SM
Příspěvky: 441 Bydliště: ČR, Letovice
|
Chlapi, říkám, že motory jsou úplně stejné.. Rozdíl je jen v karoserii, převodovce.
Plyn je taky ten stejný... bohatost na 8 půlotáček... A ta škodovka nejela proto, že ten motor už byl tak vymlácený...
Ale ikdyž byl kdysi ten motor v pořádku tak pořád žrala těch 8litrů...
Asi zkusím dát do favorita karbec ze škodovky nebo jen klapku o větším průměru, protože tohle mi fakt nedá spát..
_________________ Škoda 120L, r.v. 1987 (prodáno)
Škoda 130L, r.v. 1986 "silver style" , motor favorit, lpg
Škoda Forman r.v. 1992, 140tis. km, garážované, servisované
Ford Escort 1,6 16V 1996 silver (na prodej)
|
9.11.10, 07:27 |
|
|
SM
Příspěvky: 441 Bydliště: ČR, Letovice
|
Na kolik otáček máte nastavenou bohatost?
_________________ Škoda 120L, r.v. 1987 (prodáno)
Škoda 130L, r.v. 1986 "silver style" , motor favorit, lpg
Škoda Forman r.v. 1992, 140tis. km, garážované, servisované
Ford Escort 1,6 16V 1996 silver (na prodej)
|
9.11.10, 10:05 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
no pockaj, ak mas rovnaky motor v skodovke aj v favorite tak treba brat ohlad na rozdielne prevodovky a v neposlednom rade aj hmotnosti tych aut...
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
9.11.10, 15:40 |
|
|
SM
Příspěvky: 441 Bydliště: ČR, Letovice
|
Ano, proto se ptám, jestli na to může mít vliv převodovka? Další věc, že škodovka má podstatně větší valivý odpor... a stejně žere míň.
_________________ Škoda 120L, r.v. 1987 (prodáno)
Škoda 130L, r.v. 1986 "silver style" , motor favorit, lpg
Škoda Forman r.v. 1992, 140tis. km, garážované, servisované
Ford Escort 1,6 16V 1996 silver (na prodej)
|
9.11.10, 15:45 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
no s tym valivym odporom by som si nebol az tak isty a co sa tyka aerodymanickeho odporu tak tam si osobne myslim ze favo je na tom horsie. kazdopadne prevodovka a hmotnost auta budu mat najvecsi vplyv
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
9.11.10, 15:47 |
|
|
paži
Příspěvky: 9032 Bydliště: Jihlava
|
taky bych řekl,že škodovka je aerodynamičtější
|
9.11.10, 15:51 |
|
|
Capricorn
Příspěvky: 1545 Bydliště: Olomoucký kraj
|
Asi ne... http://www.martin-tlusty.euweb.cz/htm/CarAerodCz.htm
"(starší škodovky byly ještě horší: Fabia 2000 = 0,33, Felicia = 0,34-5, Favorit 1987 = 0.36, Garde = 0,40, Š120 = 0,42)"
_________________ Favo 135 (G)LX '93
|
9.11.10, 15:55 |
|
|
paži
Příspěvky: 9032 Bydliště: Jihlava
|
Pocitově ano, u fáva mi vždycky přijde, že ten motor už dál nemůže překonávat odpor vzduchu a hlavně je to hnusný jak lednička, tak to vypadá tak nesportovně
|
9.11.10, 15:59 |
|
|
Capricorn
Příspěvky: 1545 Bydliště: Olomoucký kraj
|
_________________ Favo 135 (G)LX '93
Naposledy upravil Capricorn dne 9.11.10, 16:06, celkově upraveno 1
|
9.11.10, 16:01 |
|
|
paži
Příspěvky: 9032 Bydliště: Jihlava
|
Tak já mám i předohrab, ale ten aspon jede
|
9.11.10, 16:05 |
|
|
Capricorn
Příspěvky: 1545 Bydliště: Olomoucký kraj
|
paži: No to je sice možný, ale nějak mi uniká proč sem taháš tvé Suzuki, které sice předohrab je, ale kterého se tahle debata jak víme netýká. A už vůbec nerozumím tomu proč po zjištění objektivních hodnot aerodynamického odporu a toho že na tom je řada 742/743 hůře máš potřebu se do 781 strefovat po designové stránce. Že se ti Favorit nelíbí budiž, ale jak sám vidíš debata se tu vedla o tom které z aut je na tom lépe po stránce odporu vzduchu a hodnoty mluví jasně... to co se zdá nebo nezdá tobě je jen subjektivní.
_________________ Favo 135 (G)LX '93
|
9.11.10, 16:33 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 32 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|