Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Škoda 120L aditiva https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=14&t=32302 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Beykov [ 16.10.13, 18:29 ] |
Předmět příspěvku: | Škoda 120L aditiva |
Zdravím, jakožto začátečník uvažuji o koupi Škodověnky 120L. Chtěl bych se zeptat, jaká aditiva bych měl používat když natankuji jen Natural 95 a víš na Schellce a jiných pumpách. A v jakém poměru v litrech, to smísit s Naturalem 95. Předem díky za odpovědi, Tomáš K. |
Autor: | fatal [ 16.10.13, 18:31 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda 120L aditiva |
Aditivum potřebuješ pokud nemáš upravenou hlavu, což v drtivé většině není. To jen pro upřesnění. Koupíš to skoro na každé pumpě, dávkování je na etiketě. Dává se kolem 10ml na 10l benzínu, záleží na konkretním aditivu. Palivo s vyšším oktanovým číslem je naprosto zbytečné do stodvacítky tankovat, je dělaná na 90 oktanů. |
Autor: | Viky [ 16.10.13, 18:36 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda 120L aditiva |
Ja bych jeste doplnil, ze pokud ma 120ka puvodni hlavu, tak ma sedla ventilu natolik zhutneny, ze uz aditiva v podstate nepotrebujou. Problemy jsem mel jenom s druhovyrobni hlavou. |
Autor: | Jarda S. [ 16.10.13, 18:46 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda 120L aditiva |
Beykov píše: Zdravím,jakožto začátečník uvažuji o koupi Škodověnky 120L. co tě k tomu vede ? dneska už bych kupoval minimálně felicii fatal píše: Palivo s vyšším oktanovým číslem je naprosto zbytečné do stodvacítky tankovat, je dělaná na 90 oktanů. stejně mín jak 95 nekoupíš |
Autor: | 21lucas [ 16.10.13, 18:49 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda 120L aditiva |
skromnej dotaz, neresilo se tu neco podobneho tak 2 mesice zpatky ?? |
Autor: | Beykov [ 16.10.13, 18:58 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda 120L aditiva |
Jarda.S: Láska ke starým autům a můj nesplněný sen. Nad Felicií jsem také přemýšlel, ale potřebují nějaké auto které mě převeze z bodu A do bodu B. Navíc, levné povinné ručení a nenáročnost na opravy. Seřizování předstihu je pro mě hračka a tlakové zkoušky taky, jelikož jsme se to učili na praxi ve škole. Hold nejsem ten typ, který by byl na nějaké nové auta. Felicii ještě uznávám, ale víš už ne. |
Autor: | CROWACK [ 16.10.13, 19:06 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda 120L aditiva |
Bejkove, felicie 1.3 je to co potřebuješ, účel splní stejně, je jednodušší na opravy a pořád jich je všude tři prdele za minimální ceny narozdíl od 742...tu si sežeň následně jenom na bastlení, protože až si dáš filetu trochu do kupy tak na ni nebudeš muset šáhnout...z A do B na dnešních silnicích už taky není se 742 to pravé ořechové... Když budeš jezdit jako člověk, tak spotřeba bude o 2l nižší než u 742 a povinný ručení je ve stejné kategorii. |
Autor: | MATTESS [ 16.10.13, 19:19 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda 120L aditiva |
Ještě levnější povinko bude mít Š100 nebo P106 1,0 |
Autor: | škodovka [ 16.10.13, 19:31 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda 120L aditiva |
Se 742 se jezdí podstatně pohodlněji než ve felicii, navíc když máš všechno v pořádku a trochu se snažíš má i o dost menší spotřebu |
Autor: | slovacek.milos [ 16.10.13, 20:16 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda 120L aditiva |
Beykov píše: Jarda.S: Láska ke starým autům a můj nesplněný sen. Nad Felicií jsem také přemýšlel, ale potřebují nějaké auto které mě převeze z bodu A do bodu B. Navíc, levné povinné ručení a nenáročnost na opravy. Seřizování předstihu je pro mě hračka a tlakové zkoušky taky, jelikož jsme se to učili na praxi ve škole. Hold nejsem ten typ, který by byl na nějaké nové auta. Felicii ještě uznávám, ale víš už ne. mi to taky bere nedávno jsem se svezl se 125 na stk najeto 15.OOO km všechno jak nové, krásný pocit, beykov napiš jak se dělají tlakové zkoušky, jak se přesně seřizje předstih, |
Autor: | CROWACK [ 16.10.13, 20:34 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda 120L aditiva |
škodovka píše: Se 742 se jezdí podstatně pohodlněji než ve felicii, navíc když máš všechno v pořádku a trochu se snažíš má i o dost menší spotřebu Co to je o dost nižší spotřebu? Když jsem jezdil normálně, měl jsem s felicií 6,7, když jsem se trochu snažil tak 6.3 - mám toho dost odjeto i se 120 s 5Q a tam to šlo za sedm jenom na dálkách a opatrně, lehká noha, když jsem držel krok s provozem, bylo to víc. V zimě pocuky nebyl problém za 10. |
Autor: | škodovka [ 16.10.13, 20:52 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda 120L aditiva |
No já toho mám taky dost odjeto a když se trochu snažím jezdím se 105 kolem 5 a se 100 za cca 6.5,oproti tomu se mi s žádnou felicií nepodařilo dostat pod 7litrů, spíš k 8 |
Autor: | Beykov [ 16.10.13, 20:54 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda 120L aditiva |
Tlakové zkoušky přístrojem JT-230 nebo kompresiometrem? Předstih (pomocí žárovky): 1) Před seřízením předstihu seřídím vzdálenost kontaktů přerušovače 2) Pomocí klíče poté otáčím tak dlouho, než se mi rozepnou kontakty přerušovače, v této poloze poté změřím vzdálenost kontaktů přerušovače pomocí spárových měrek, popř. upravím pomocí šroubováku povolením nebo přitažením šroubku pevného kontaktu 3) Po seřízení kontaktů teprv přikročím k základnímu seřizování předstihu. 4) Nainstaluji kontrolní žárovku 5) Zapnu zapalování a žárovka musí svítit 6) Otáčím motorem ve směru otáčení až uvidím risku řemenice před stupnicí na bloku motoru. Poté otáčení zpomalím a po stupnici postupuji s napnutýma rukama, až do rozsvícení kontrolní žárovky (okamžik zážehu) 7) Ryska řemenice ukáže polohu předstihu na stupnici 6) Je-li předstih malý (než předepsaný) zvětšuji jej otáčení rozdělovače proti směru otáčení hřídele rozdělovače. Je-li předstih větší (než předepsaný) zmenšuji jen otáčení rozdělovače po směru otáčení hřídele rozdělovače. Musím si hlavně dávat pozor na změnu vzdálenosti kontaktů: Zvětšováním vzdálenosti kontaktů přerušovače předstih zvětšuji i předstih Zmenšováním vzdálenosti kontaktů přerušovače předstih zmenšuji i předstih Motorem vždy otáčím vpřed, chci-li zpět musím otočit minimálně o 90° KH, abych opět vymezil vůli v převodech |
Autor: | Viky [ 16.10.13, 21:09 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda 120L aditiva |
Hihi.. dobry no, tak 120ku si teda smis koupit. |
Autor: | 21lucas [ 16.10.13, 21:22 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Škoda 120L aditiva |
naucene fraze z knizky, tohle sem se taky ucil, a v dnesni dobe bych to uz bez napovedy asi nedal |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |