Autor |
Zpráva |
JannyMi
Příspěvky: 1140 Bydliště: Michalovce
|
Hlava
Mam jednu otazočku z čoho sa davali tvrdšie ventilove pružiny ? myslim favorit felicia
_________________ PEUGEOT PARTNER 1.9D DW8
|
16.12.13, 13:25 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
Re: Hlava
BMW S14 (E30 M3) ale drahe su ako svina a realny prinos na motore ktory neni urceny na cisto zavodne pouzitie pri vysokych pracovnych otackach je skorej zaporny.
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
16.12.13, 14:22 |
|
|
Lamač
Příspěvky: 6343 Bydliště: Snina
|
Re: Hlava
Čo si zas kde vyčítal,Janny?
_________________ Favo 135L,1990 http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/ https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima http://www.sptech.sk/
|
16.12.13, 14:37 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Re: Hlava
Jakou tam proboha plánuješ vačici že potřebuješ tvrdší pružiny?
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
16.12.13, 19:08 |
|
|
JannyMi
Příspěvky: 1140 Bydliště: Michalovce
|
Re: Hlava
nič neplanujem len tak informativne
_________________ PEUGEOT PARTNER 1.9D DW8
|
16.12.13, 20:57 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: Hlava
nahlas rozmýšlam
|
17.12.13, 16:22 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18280
|
Re: Hlava
Když už se tu řeší pružiny. Když nechám motor ležet pár let bez hnutí, jsou pružiny, které zůstaly ve zmáčknuté poloze, na vyhození nebo to stačí projet a vzpamatují se z toho?
|
17.12.13, 17:42 |
|
|
Lamač
Příspěvky: 6343 Bydliště: Snina
|
Re: Hlava
Dobrá otázka,teoreticky nejak tú charakteristiku pruženia zhoršia,ale ktovie že o koľko,oni sú dosť relativne silné..
_________________ Favo 135L,1990 http://jozo1009.rajce.idnes.cz/favo/ https://www.rajce.idnes.cz/jozo1009/album/favo-klima http://www.sptech.sk/
|
17.12.13, 18:34 |
|
|
MATTESS
Příspěvky: 5640 Bydliště: Plzeň
|
Re: Hlava
A není lepší motor sem tam protočit?
_________________ člen Coupé clubu TW fotky https://mattess00.rajce.idnes.cz/
|
17.12.13, 22:00 |
|
|
CROWACK
Příspěvky: 10232 Bydliště: kósek vod Jevička
|
Re: Hlava
fatal píše: Když už se tu řeší pružiny. Když nechám motor ležet pár let bez hnutí, jsou pružiny, které zůstaly ve zmáčknuté poloze, na vyhození nebo to stačí projet a vzpamatují se z toho? Teoreticky to vadi, prakticky nevadi...rozchozovali jsme stolety motory z pudy/sklepa a zazili s nimi spoustu veselych zavad, ale osezene pruziny nikdy. Protoceni nevim jestli necemu pomuze, mozna ze se prohodi stlacene pruziny, zustane otevreny jiny ventil...chce to ale protacet bez startovani, kdyz nastartujes a pak nenechas motor dukladne prohrat, prireznou ti krouzky ke vlozkam jako kdysi dedovi na 1000MB...
_________________ "Now Kato, warm up the silver hornet!" | crowack@jabber.org
|
17.12.13, 23:27 |
|
|
MATTESS
Příspěvky: 5640 Bydliště: Plzeň
|
Re: Hlava
Samozřejmě, že protočit klikou Nějak jsem předpokládal, že fatal má motor mimo auto (?)
_________________ člen Coupé clubu TW fotky https://mattess00.rajce.idnes.cz/
|
18.12.13, 11:59 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18280
|
Re: Hlava
Ano, ty ležící motory jsou mimo auto. Protočit je fajn nápad. Jenže bych na ten jeden motor nesměl úplně zapomenout...
|
20.12.13, 00:55 |
|
|
MATTESS
Příspěvky: 5640 Bydliště: Plzeň
|
Re: Hlava
Jak dlouho tam leží? Když mi kleknul motor v Š105, rychle jsem potřeboval přes víkend dát jiný. Jeden měl kamarád doma, venku v kopřivách ležel asi půl roku (přes zimu) a kupodivu motor běžel. Do svýho ležáka občas stříknu trošku oleje - má to nějaký smysl?
_________________ člen Coupé clubu TW fotky https://mattess00.rajce.idnes.cz/
|
20.12.13, 06:36 |
|
|
Peter50kw
Příspěvky: 1467 Bydliště: Košice
|
Re: Hlava
Motory, ktore desatrocia stali a niesu znutra hrdzave byvaju zalepene. Ak sa ich vobec podari nastartovat, tak obycajne kruzky netesnia a ventily viaznu. U dvojtaktu je lepsia sanca na uspesne prebudenie.
|
20.12.13, 17:27 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Re: Hlava
Já jsem kdysy myslím na vojně viděl, že do odstaveného auta, tedy motoru stříkli trošku nafty. Normálně vytáhli svíčky a injekční stříkačkou tam trošku nafty šlo. Nechali to přes noc a na druhý den to chytlo pěkně.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
Naposledy upravil varok dne 22.12.13, 18:08, celkově upraveno 1
|
21.12.13, 11:10 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|