Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Hlava
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=14&t=32512
Stránka 1 z 2

Autor:  JannyMi [ 16.12.13, 13:25 ]
Předmět příspěvku:  Hlava

Mam jednu otazočku z čoho sa davali tvrdšie ventilove pružiny ?
myslim favorit felicia

Autor:  darklord [ 16.12.13, 14:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: Hlava

BMW S14 (E30 M3) ale drahe su ako svina a realny prinos na motore ktory neni urceny na cisto zavodne pouzitie pri vysokych pracovnych otackach je skorej zaporny.

Autor:  Lamač [ 16.12.13, 14:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: Hlava

Čo si zas kde vyčítal,Janny?

Autor:  CROWACK [ 16.12.13, 19:08 ]
Předmět příspěvku:  Re: Hlava

Jakou tam proboha plánuješ vačici že potřebuješ tvrdší pružiny?

Autor:  JannyMi [ 16.12.13, 20:57 ]
Předmět příspěvku:  Re: Hlava

nič neplanujem len tak informativne

Autor:  slovacek.milos [ 17.12.13, 16:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: Hlava

nahlas rozmýšlam :wink:

Autor:  fatal [ 17.12.13, 17:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: Hlava

Když už se tu řeší pružiny. Když nechám motor ležet pár let bez hnutí, jsou pružiny, které zůstaly ve zmáčknuté poloze, na vyhození nebo to stačí projet a vzpamatují se z toho?

Autor:  Lamač [ 17.12.13, 18:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: Hlava

Dobrá otázka,teoreticky nejak tú charakteristiku pruženia zhoršia,ale ktovie že o koľko,oni sú dosť relativne silné..

Autor:  MATTESS [ 17.12.13, 22:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: Hlava

A není lepší motor sem tam protočit?

Autor:  CROWACK [ 17.12.13, 23:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: Hlava

fatal píše:
Když už se tu řeší pružiny. Když nechám motor ležet pár let bez hnutí, jsou pružiny, které zůstaly ve zmáčknuté poloze, na vyhození nebo to stačí projet a vzpamatují se z toho?

Teoreticky to vadi, prakticky nevadi...rozchozovali jsme stolety motory z pudy/sklepa a zazili s nimi spoustu veselych zavad, ale osezene pruziny nikdy. Protoceni nevim jestli necemu pomuze, mozna ze se prohodi stlacene pruziny, zustane otevreny jiny ventil...chce to ale protacet bez startovani, kdyz nastartujes a pak nenechas motor dukladne prohrat, prireznou ti krouzky ke vlozkam jako kdysi dedovi na 1000MB...

Autor:  MATTESS [ 18.12.13, 11:59 ]
Předmět příspěvku:  Re: Hlava

Samozřejmě, že protočit klikou :wink: Nějak jsem předpokládal, že fatal má motor mimo auto (?)

Autor:  fatal [ 20.12.13, 00:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: Hlava

Ano, ty ležící motory jsou mimo auto. Protočit je fajn nápad. Jenže bych na ten jeden motor nesměl úplně zapomenout...

Autor:  MATTESS [ 20.12.13, 06:36 ]
Předmět příspěvku:  Re: Hlava

Jak dlouho tam leží? Když mi kleknul motor v Š105, rychle jsem potřeboval přes víkend dát jiný. Jeden měl kamarád doma, venku v kopřivách ležel asi půl roku (přes zimu) a kupodivu motor běžel.
Do svýho ležáka občas stříknu trošku oleje - má to nějaký smysl?

Autor:  Peter50kw [ 20.12.13, 17:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: Hlava

Motory, ktore desatrocia stali a niesu znutra hrdzave byvaju zalepene. Ak sa ich vobec podari nastartovat, tak obycajne kruzky netesnia a ventily viaznu. U dvojtaktu je lepsia sanca na uspesne prebudenie.

Autor:  varok [ 21.12.13, 11:10 ]
Předmět příspěvku:  Re: Hlava

Já jsem kdysy myslím na vojně viděl, že do odstaveného auta, tedy motoru stříkli trošku nafty. Normálně vytáhli svíčky a injekční stříkačkou tam trošku nafty šlo. Nechali to přes noc a na druhý den to chytlo pěkně.

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/