Autor |
Zpráva |
Waclav
Příspěvky: 567 Bydliště: Praha 8
|
Max Rychlost
Jakou nejvyšší rychlostí jste jely autem a kolik jste vytáhly ze své káry
_________________ Škoda Felicia 1.3 LXi LPG, 50KW, 1995
|
20.1.07, 12:37 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
20.1.07, 12:52 |
|
|
FEFE
Příspěvky: 183
|
Ja mam skodu 120
Ked som mal 4 prevodouku tak max - 140 km/h ale to uz hucalo ako besne a plyn na podlahe
a teraz mam 5 prevodouku a max - ledva ledva 120 mozno 125 km/h ale nestiha motor na tej 5 lebo max. otacky 3200 -3400 viacej nevitoci neviem ....
|
20.1.07, 12:53 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
FEFE píše: Ja mam skodu 120 Ked som mal 4 prevodouku tak max - 140 km/h ale to uz hucalo ako besne a plyn na podlahe a teraz mam 5 prevodouku a max - ledva ledva 120 mozno 125 km/h ale nestiha motor na tej 5 lebo max. otacky 3200 -3400 viacej nevitoci neviem ....
neskusal si s 5kvaltom dat maximalku na 4ke? 5ka je ekonom... to je len na drzanie rychlosti
maximalna rychlost sa drvivou vacsinou meria na stupni o jeden nizsom ako je pocet stupnov prevodovky (neratam nostalgie 4rychlostne skodesy a auta zo 70 rokov ) cize na 5 stupnovej je to na 4ke, na 6 stupnovej je to 5ka. ale nemusi to tak byt.
ked je auto sprevodovane velmi nakratko tak je mozno ze maximalka sa da dosiahnut aj na najnizsom kvalte...
napr. na R.Cliu III mam pri 80 na 4ke o 800 vyssie otacky ako na fave co je dost
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
Naposledy upravil deekay dne 20.1.07, 13:01, celkově upraveno 1
|
20.1.07, 12:56 |
|
|
FEFE
Příspěvky: 183
|
no jo ta 5 je ekonomicka, ale idem davat motor favorit 781.136 po GO tak uvidim co to spravi
|
20.1.07, 13:00 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
FEFE píše: :? no jo ta 5 je ekonomicka, ale idem davat motor favorit 781.136 po GO tak uvidim co to spravi
mm, favo ma tiez tu 5ku ekonom. takze pekne 4ka ja davam 4ku aj ked chcem zrychlit zo 120 na 140 napr.
bo na pjatke by som sa nedozil
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
20.1.07, 13:02 |
|
|
FEFE
Příspěvky: 183
|
no ale tu 4ku tiez nemozes tocit do aleluja
|
20.1.07, 13:06 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
FEFE píše: no ale tu 4ku tiez nemozes tocit do aleluja
no podla mna tych 150 je pri nejakych tych 4500-5000 otackach. Je jasne ze takto sa dlhodobo ist po dialnici neda
ale na akceleraciu je to obcas nevyhnutne. Rozbehnes sa a ked sa zaradis tak hop, 5ka.
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
20.1.07, 13:10 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
viz topic max. otáčky :
Zdarec, tak sem jel projet Rapida a po dostatečném ohřátí asi tak 3 hodinky sem si vyhlédnul takovou rovinku zakončenou sešupem - no prostě jako dělaný na test maximálky. Tak semto to rozjel a drtil za 4 na 6500 asi tak 160 podle tacháku, pak sem tam smahnul za 5 přehoup se na tom šíleným krpálu přes horizont a vytáh za 5 asi někde kolem tak těch 6500 z Rapouše podle tacháku odhadem tak 195km/h - no prostě bylo to za čárkama. Šílenej kravál od všeho, ale třeba volant jenom drčel. Jinak trochu strach a hlavně mě to nikdo nevěří. Tak až tady sem podle tabulky zjistil že to asi teda možný je, ale tachák stejně kecá - tak co vy na to.
Zatim čus Martin 007.
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
20.1.07, 13:57 |
|
|
David
Příspěvky: 554 Bydliště: Smiřice
|
Já jsem jel se svím formánkem po dálnici 170km/h to si mylím že je super.
_________________ Škoda fabia combi 1.2 TSI 63kw 1.10.2010
http://voltys.rajce.idnes.cz/Fabia/
|
20.1.07, 17:09 |
|
|
Ritchma
Příspěvky: 322
|
Tak takhle saxem ještě na starejch pneu (jiná velikost, odchylka na správnym rozměru to tachometrovejch 220+ udělá)
Fávem tachometrovejch necelejch 155kmh
Jinak mě vez jeden člověk vectrou starší 2,0 4x4 turbo cca 275ps a na tachu bylo 270+ nevim kolik to mohlo být reálných ale ty auta mizeli šílenou rychlostí.........
_________________ Škoda favorit 136LS 50kw - prodáno
Citroen saxo VTS 1,6 16v 88kw+ 900kg Schořelo
Audi A4 B5 1,8T
|
20.1.07, 17:20 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
125L max 150kmph real (cca 160tacho), musi byt dobra geo a musi byt siroke gumy pac jinak je to jak v rally, furt korigovat smer
Z kopce klidne pres 200kmph ale vuz by to asi nevydrzel
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
20.1.07, 17:24 |
|
|
elegant
Příspěvky: 1954 Bydliště: Bratislava
|
Škoda 120L, užovkové nápravy, eMko karoséria, 4Q, domček riadenie a šiel som 140 km/h (podľa tacho; 60 km/h mi ukazuje presne, tak neviem, či mi tých 140 presne ukazoval), keď som viezol so sebou 4 osoby (cca priemerná váha 70-80 kg). Šiel som samozrejme z kopca. Mi trocha lepilo, či sa za mnou nerozbehne nejaký náš slovenský policajný VW Passat, čo dokáže ísť 250 km/h , bo som to skúšal na dialnici.
_________________ R.I.P. Škoda 120L, r.v. 1979; eMko so srdcom užovky (motor a napravy) R.I.P. BMW e39 530i r.v. 2000 Just because I'm paranoid doesn't mean they aren't out to get me! viewtopic.php?t=18421
|
20.1.07, 19:27 |
|
|
Petan
Příspěvky: 15
|
Tak já jsem jel Octavií 1,9 TDI (červené DI) po německé dálnici 225, plně obsazeno a ještě to chtělo zrychlovat.
Svým favem jsem to ještě netestoval.
_________________ Favorit 136 L
|
20.1.07, 19:44 |
|
|
Lukas
Příspěvky: 1471 Bydliště: Karviná / přes týden Zábřeh na Moravě
|
takze...
jeste s 110R neco pres 130km/h
s Rapidem necelych 150km/h
s BMW e30 525 to bylo 190km/h
a jako spolujezdec v upravene Ibize 1,8GTI 210km/h
_________________ Škoda 110R r.v. 1972, rallye červená / - šlo do světa
Škoda RAPID 130 r.v. 1987 - rallye červená, Apolla /
Coupé club TW
|
20.1.07, 20:39 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 45 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|