Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
KLON https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=14&t=3371 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | pro-race [ 27.1.07, 18:19 ] |
Předmět příspěvku: | KLON |
Mám v úmyslu inplantovat do motorového prostoru u Favorita motor 1,8 20V Turbo z Octavie .Vlastním celý agregát i s převodovkou a příslušenstvím.Tááákže.....Půjde to, nebo ne???? (Počítám s řezáním nosníků a hrubým zásahem do karoserie) Samozřejmě ne na silnici-jen na srazy a párty.Dík za názor .M |
Autor: | patrik-hp [ 27.1.07, 20:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
Zvláštní.?!Ty tam máš přes devět pětek koní a chceš tam dát 150 polomrtvých v hromadě železa.... Díky turbu nejsou úplně mrtvý |
Autor: | patrik-hp [ 27.1.07, 20:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
Promiň ...Jde tam dát podle mého i motor z letadla .....turbína,tak proč by tam nešel tenhle ingot... Ale u turbíny se musí odstranit zadní okno v pátejch dveřích a je tam málo místa k sezení...Ale pak těch cca 3000 koní je perfektně využitelnejch.Ani podpěrou co mají dragstery to nemusíš podpírat,ty vohně z ní tě podepřou dokonale. Ale jízdní vlastnosti jsou naprosto zničený...Ale tunning je tunning...kterej někdy nechápu |
Autor: | pro-race [ 28.1.07, 11:06 ] |
Předmět příspěvku: | |
patrik-hp píše: Zvláštní.?!Ty tam máš přes devět pětek koní a chceš tam dát 150 polomrtvých v hromadě železa.... Díky turbu nejsou úplně mrtvý Nchci to cpát do auta, se kterým normálně jezdím.Sehnal jsem očesanou kastli na kolech za flašku rumu . Byl bych velikej idiot, kdybych takovouhle ignorantskou stavbou ničil svýho Fanánka . |
Autor: | patrik-hp [ 28.1.07, 12:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jj.Dáš to tam.Budeš asi muset hodě vařit,páč ten motor je těžký..A nebude lepší použít fremu na převodovku,abys nemusel laborovat s kloubama na poloosy nebo vůbec z osama Nevím,možná,že vnitřní kloub z poloosy jde po nějáký úpravě dostat na hřídel poloosy Fáva.. |
Autor: | Jarda S. [ 28.1.07, 12:15 ] |
Předmět příspěvku: | |
nejlepší by bylo dát celej předek z oktávky |
Autor: | pro-race [ 28.1.07, 12:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
Sadra17 píše: nejlepší by bylo dát celej předek z oktávky No jo, ale na vraku chtěj za čtvrtku auta nekřesťanský peníze.A já bych chtěl, aby to z venku bylo co nejmíň pozat.To proto, až se s tím jednou postavím na sprint(jestli bůh dá) a vypálím někomu rybník |
Autor: | patrik-hp [ 28.1.07, 17:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
pro-race píše: Sadra17 píše: nejlepší by bylo dát celej předek z oktávky No jo, ale na vraku chtěj za čtvrtku auta nekřesťanský peníze.A já bych chtěl, aby to z venku bylo co nejmíň pozat.To proto, až se s tím jednou postavím na sprint(jestli bůh dá) a vypálím někomu rybník No jde o to,komu se postavíš Ale jó,někoho s tim určitě dostaneš hlavně nějaký v tvym objemu.Ale né aby tě spráskal objem menší,to bys učitě byl zklamán |
Autor: | pro-race [ 29.1.07, 11:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
patrik-hp píše: pro-race píše: Sadra17 píše: nejlepší by bylo dát celej předek z oktávky No jo, ale na vraku chtěj za čtvrtku auta nekřesťanský peníze.A já bych chtěl, aby to z venku bylo co nejmíň pozat.To proto, až se s tím jednou postavím na sprint(jestli bůh dá) a vypálím někomu rybník No jde o to,komu se postavíš Ale jó,někoho s tim určitě dostaneš hlavně nějaký v tvym objemu.Ale né aby tě spráskal objem menší,to bys učitě byl zklamán Na loňský Tuning párty v Hradci, jsme se strašně natlemili borcům v Porsche Carrera Turbo,Lamborgini Gallardo, AC Cobře a pár podobnejm, když si je tam podal borec v "embéčků .Jedinení, kdo ho dokázali porazit, byli Porsche Carrera Turbo II. a Dodge Viper GTS.Měl v tom "embasu" místo zadních sedaček motor Tatra V8.Jediný, jak to bylo poznat z venku, bylo to, že byl ve předu náporák, v prolisech na zadní kapotě byly vidět, pro Škodováka neznámý věci a zpod motorovýho prostoru vykukovalo cosi...................velikýho.Jo a zadní gumy taky o něčem vypovídaly...R14255/45 Prostě brutal.Měl normálně štěkou zamatlaný zadní okna, aby tam nebylo vidět a celý auto bylo z venku takový pobouchaný a ošuntělý. |
Autor: | patrik-hp [ 29.1.07, 17:16 ] |
Předmět příspěvku: | |
pro-race píše: patrik-hp píše: pro-race píše: Sadra17 píše: nejlepší by bylo dát celej předek z oktávky No jo, ale na vraku chtěj za čtvrtku auta nekřesťanský peníze.A já bych chtěl, aby to z venku bylo co nejmíň pozat.To proto, až se s tím jednou postavím na sprint(jestli bůh dá) a vypálím někomu rybník No jde o to,komu se postavíš Ale jó,někoho s tim určitě dostaneš hlavně nějaký v tvym objemu.Ale né aby tě spráskal objem menší,to bys učitě byl zklamán Na loňský Tuning párty v Hradci, jsme se strašně natlemili borcům v Porsche Carrera Turbo,Lamborgini Gallardo, AC Cobře a pár podobnejm, když si je tam podal borec v "embéčků .Jedinení, kdo ho dokázali porazit, byli Porsche Carrera Turbo II. a Dodge Viper GTS.Měl v tom "embasu" místo zadních sedaček motor Tatra V8.Jediný, jak to bylo poznat z venku, bylo to, že byl ve předu náporák, v prolisech na zadní kapotě byly vidět, pro Škodováka neznámý věci a zpod motorovýho prostoru vykukovalo cosi...................velikýho.Jo a zadní gumy taky o něčem vypovídaly...R14255/45 Prostě brutal.Měl normálně štěkou zamatlaný zadní okna, aby tam nebylo vidět a celý auto bylo z venku takový pobouchaný a ošuntělý. No ale ty budeš mít nejspíš asi tahací předek a ten podle fyzikálních automobilových zákonů nepřenese výkon tak,jako tlačící zadek.A ten motor není zázrak...I když budeš mít navrch tím,že to auto bude lehké...nevím... uvidíš.Ale přeu ti,abys ty křápy v tom milionovym kabátě alespoň potrápil,když už né porazil |
Autor: | pro-race [ 29.1.07, 18:27 ] |
Předmět příspěvku: | |
patrik-hp píše: pro-race píše: patrik-hp píše: pro-race píše: Sadra17 píše: nejlepší by bylo dát celej předek z oktávky No jo, ale na vraku chtěj za čtvrtku auta nekřesťanský peníze.A já bych chtěl, aby to z venku bylo co nejmíň pozat.To proto, až se s tím jednou postavím na sprint(jestli bůh dá) a vypálím někomu rybník No jde o to,komu se postavíš Ale jó,někoho s tim určitě dostaneš hlavně nějaký v tvym objemu.Ale né aby tě spráskal objem menší,to bys učitě byl zklamán Na loňský Tuning párty v Hradci, jsme se strašně natlemili borcům v Porsche Carrera Turbo,Lamborgini Gallardo, AC Cobře a pár podobnejm, když si je tam podal borec v "embéčků .Jedinení, kdo ho dokázali porazit, byli Porsche Carrera Turbo II. a Dodge Viper GTS.Měl v tom "embasu" místo zadních sedaček motor Tatra V8.Jediný, jak to bylo poznat z venku, bylo to, že byl ve předu náporák, v prolisech na zadní kapotě byly vidět, pro Škodováka neznámý věci a zpod motorovýho prostoru vykukovalo cosi...................velikýho.Jo a zadní gumy taky o něčem vypovídaly...R14255/45 Prostě brutal.Měl normálně štěkou zamatlaný zadní okna, aby tam nebylo vidět a celý auto bylo z venku takový pobouchaný a ošuntělý. No ale ty budeš mít nejspíš asi tahací předek a ten podle fyzikálních automobilových zákonů nepřenese výkon tak,jako tlačící zadek.A ten motor není zázrak...I když budeš mít navrch tím,že to auto bude lehké...nevím... uvidíš.Ale přeu ti,abys ty křápy v tom milionovym kabátě alespoň potrápil,když už né porazil Tenhle motor není zázrak????Fakt je´, že zadohrab by byl fajnovější, ale s tím motorem jsi mě fakt dostal.Jednavosma dvacetiventil Turbo, se mi zdá vcelku good |
Autor: | patrik-hp [ 30.1.07, 18:39 ] |
Předmět příspěvku: | |
pro-race píše: patrik-hp píše: pro-race píše: patrik-hp píše: pro-race píše: Sadra17 píše: nejlepší by bylo dát celej předek z oktávky No jo, ale na vraku chtěj za čtvrtku auta nekřesťanský peníze.A já bych chtěl, aby to z venku bylo co nejmíň pozat.To proto, až se s tím jednou postavím na sprint(jestli bůh dá) a vypálím někomu rybník No jde o to,komu se postavíš Ale jó,někoho s tim určitě dostaneš hlavně nějaký v tvym objemu.Ale né aby tě spráskal objem menší,to bys učitě byl zklamán Na loňský Tuning párty v Hradci, jsme se strašně natlemili borcům v Porsche Carrera Turbo,Lamborgini Gallardo, AC Cobře a pár podobnejm, když si je tam podal borec v "embéčků .Jedinení, kdo ho dokázali porazit, byli Porsche Carrera Turbo II. a Dodge Viper GTS.Měl v tom "embasu" místo zadních sedaček motor Tatra V8.Jediný, jak to bylo poznat z venku, bylo to, že byl ve předu náporák, v prolisech na zadní kapotě byly vidět, pro Škodováka neznámý věci a zpod motorovýho prostoru vykukovalo cosi...................velikýho.Jo a zadní gumy taky o něčem vypovídaly...R14255/45 Prostě brutal.Měl normálně štěkou zamatlaný zadní okna, aby tam nebylo vidět a celý auto bylo z venku takový pobouchaný a ošuntělý. No ale ty budeš mít nejspíš asi tahací předek a ten podle fyzikálních automobilových zákonů nepřenese výkon tak,jako tlačící zadek.A ten motor není zázrak...I když budeš mít navrch tím,že to auto bude lehké...nevím... uvidíš.Ale přeu ti,abys ty křápy v tom milionovym kabátě alespoň potrápil,když už né porazil Tenhle motor není zázrak????Fakt je´, že zadohrab by byl fajnovější, ale s tím motorem jsi mě fakt dostal.Jednavosma dvacetiventil Turbo, se mi zdá vcelku good Zdání klame Ale pro civil dobrý... a pro tunning ideální Spolehlivostí ovšem moc neoplívá.Rád se potkává ,trhají se ventily a to i nové,sací podotýkám ale ke katastrofě naprosto bezpečně s pístem na padrť,ojnicí do L a válci do BŽ, když tomu dáváš kouř,no a bez turba je to jako diesel Nejede Tak že žádná motorařina Ale u diesela je to jiné Ten nikdy bez tý foukačky pořádně nepojede A nebo ano,ale místo nafty na éter Ale to jsou moje zkušennosti,někdo ho má velice rád a tak mu ho nebudu hanit.Ani nemám zájem...Tak že to čti jen tak jedním okem.. O.K. ? na rallyekrosu mu 500 k. funguje a v rallý těch 300 občas taky,už to je vychytané za tu dobu...Tak že můžeš být klidný... |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |