ekologicka dan na favorit
Autor |
Zpráva |
exff
Příspěvky: 4
|
ekologicka dan na favorit
Zdravim bohuzel vsude ctu neco jineho tak bych byl velice rad kdyby mi nekdo vysvetlil jak to doopravdy je z ekologickou dani pri koupi favorita...
V inzeratech ctu ze nektere favority plnuji normu EURO 0 a nektere EURO 1. Je to tak ze favority vyrobene roku 92 a niz maji normu euro 0 tudiz prepis stoji 10 000kc a fatority vyrobene v roce 93 a vis maji normu EURO 1 takze prepis stoji 5 000kc?
predem diky za odpovedi...
|
8.5.09, 15:25 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
NOVON
Příspěvky: 1841 Bydliště: KOPŘIVNICE
|
Ano v podstatě máš pravdu.Fačka co mají karburátor EURO 0,fáčka co mají jednobodové vstřikování BMM EURO 1..
_________________ "AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..
|
8.5.09, 16:04 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11890 Bydliště: Český Těšín
|
A co neřízený katalyzátor, který byl dodáván na přání ke karburátoru?
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
8.5.09, 16:07 |
|
|
Ladin
Příspěvky: 322 Bydliště: Slavičín
|
gokralik píše: A co neřízený katalyzátor, který byl dodáván na přání ke karburátoru?
Já myslím,že je to hlavně o obsahu emisí a ne podle roku výroby,takže teoreticky pokud ten favál s kat. se vleze do limitu EURO 1,tak proč ne.
_________________ Škoda favorit GLXI Solitaire 94, 250 000 Km,BMM 50 Kw LPG Alfa romeo 156 2,4 JTDm (129 Kw) škoda Felicia 1,3 MPi http://moje.auto.cz/Ladi/favalek.html http://moje.auto.cz/Ladi/ala.html
|
8.5.09, 16:49 |
|
|
exff
Příspěvky: 4
|
Ladin: ja jsem prave myslel ze ty emise se vazou k roku vyroby... myslel jsem ze od 93 roku se vyrabeji favaly co maji ty emise mensi takze plni euro 1. Jen by me zajimalo jestli jen nektery nebo vsecko co jsou teda vyrobeny od 93 plni tu euro 1
|
8.5.09, 16:56 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
93 je zlomovej rok to se dělali oba typy
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
8.5.09, 16:59 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11890 Bydliště: Český Těšín
|
No kéžby se dívali na protokoly z emisí. To by daně platily ty dnešní pseudojeepy pánů podnikatelů a my, kteří máme emise jen nepatrně vyšší než nová auta bychom byli osvobozeni.
Bere se to podle vyjádření výrobce. Takže pokud ti škodovka řekne, že Favorit nemá ani prd, tak smůla. I kdyby vypouštěl do vzduchu čistý kyslík.
Jinak řečeno.
Favority karbec....10 000 kč.
Favority BMM ........5 000 kč.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
8.5.09, 17:05 |
|
|
exff
Příspěvky: 4
|
aha ok a rok vyroby 94 to uz jsou tutove ale jen ty "nove" co plni euro 1 nebo porad se vyrabeli ty stare i ty nove typy?
|
8.5.09, 17:06 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11890 Bydliště: Český Těšín
|
exff píše: aha ok a rok vyroby 94 to uz jsou tutove ale jen ty "nove" co plni euro 1 nebo porad se vyrabeli ty stare i ty nove typy?
Už by to měly být všechno stříkačky, tudíž euro 1.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
8.5.09, 17:09 |
|
|
NOVON
Příspěvky: 1841 Bydliště: KOPŘIVNICE
|
Jj,já mám formana 10/94 BMM 50kW a je to EURO 1,či-li 5000kč..
_________________ "AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..
|
9.5.09, 15:12 |
|
|
lopatoos
Příspěvky: 17 Bydliště: Opava
|
Co vím já...
KARBEC - EURO 0
ECOTRONIC ???
KARBEC + KAT ???
BMM - EURO 1
Škodovka se k tomu nechtěla vyjádřit, už se to řeší hodně dlouho, rozhodující jsou emisní normy, ty se zaváděly v určitých rocích jako povinné, tudíž auta vyráběné od určitého data musely normu splňovat. Celkem záhadou jsou mi karburátorové motory dělané od roku 93, a to jak 43kW tak 50kW, někde jsem slyšel že neřízený katalyzátor na euronormu 1 nedosahuje. Co ale nevím, je jestli se dělaly po roce 93 všechny karbece i s katalyzátorem, nebo byl jenom za příplatek. Někdo by nám mohl napsat vlastní zkušenost. Rozhodující je ale emisní záznam v TP, který mnohé vozy ani nemají, ačkoliv určitou normu splňují.
|
15.5.09, 14:51 |
|
|
Josef.Radocha
Dezertér 2
Příspěvky: 8497 Bydliště: Kvasiny - jak už bylo řečeno domov těch nej Škodovek
|
Měl jsem Favorita 1993 43Kw karbec a kat neměl čili euro 0.
_________________ V životě je nejhorší srážka s BLBCEM!!
RAPID 130 POWER FOREVER!!!
Vehiklů mám docela dost a ještě víc jsem jich vlastnil.
Karoserie COUPE je mým osudem!
|
15.5.09, 18:37 |
|
|
NOVON
Příspěvky: 1841 Bydliště: KOPŘIVNICE
|
LOPATOOS: Bohužel není rozhodující co máš v TP..Já mám BMM a v tp EHK 83.03 ,či-li EURO 2 ,ale právě na úřadě měli vyjadření Škody Auto,že žádný Favorit/Forman nesplňuje EURO 2, ani BMM..
_________________ "AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..
|
16.5.09, 15:46 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11890 Bydliště: Český Těšín
|
No já bych se taky divil, kdyby nějaký Favorit splňoval Euro 2, když ji neslňují ani Felicie. Prostě Karbec je Euro 0 a stříkačka Euro 1. Jestli vy si to nepletete s "čistotou výfukových plynů S2".
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
16.5.09, 22:56 |
|
|
NOVON
Příspěvky: 1841 Bydliště: KOPŘIVNICE
|
gokralik píše: No já bych se taky divil, kdyby nějaký Favorit splňoval Euro 2, když ji neslňují ani Felicie. Prostě Karbec je Euro 0 a stříkačka Euro 1. Jestli vy si to nepletete s "čistotou výfukových plynů S2".
Felicie MPi už má EURO 2..BMM ne..
_________________ "AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..
|
17.5.09, 19:57 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 30 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|