Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Benzín
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=14&t=3410
Stránka 1 z 1

Autor:  Martin [ 30.1.07, 14:39 ]
Předmět příspěvku:  Benzín

Napište mi někdo, jak je to dneska s benzínem. Pokud liji do auta Special, tak musím dolévat aditiva nebo ne?
Táta natankoval místo Speciálu Natural. Stačí když tam naliji aditivo a můžu na to jezdit?

Autor:  Vašek Tábor [ 30.1.07, 15:03 ]
Předmět příspěvku: 

Pokud máš po ruce aditivum, dej ho tam. Ale jestli ho nemáš a bude to jen 1 nádrž, tak nedávej nic a je to. A příště si dávej pozor. Za 1 nádrž se nic nestane, znám borce co jezdí jen na natural a po 30tkm mu trošku klepou ventily.
Jinak do speciálu nedáváš nikdy nic, tam jsou aditiva už v ceně.

Autor:  Martin [ 30.1.07, 15:49 ]
Předmět příspěvku: 

Aditivum už táta koupil.

Autor:  slovacek.milos [ 30.1.07, 18:39 ]
Předmět příspěvku: 

já jsem zase slyšel že dokonale ochrání ventilová sedla 1 dl motorového oleje oleje na nádrž, vyzkoušely naše škodovky v německu, kde olovnatý benzin skončil už za komunistů miloš

Autor:  elegant [ 30.1.07, 18:49 ]
Předmět příspěvku: 

Tuším sa má liať najprv aditívum a potom benzín, takže asi to tam už nelej. Ale ak povie niekto skúsenejši, že všetko OK, tak kľudne lej.

Autor:  Jarda S. [ 30.1.07, 19:44 ]
Předmět příspěvku: 

elegant píše:
Tuším sa má liať najprv aditívum a potom benzín, takže asi to tam už nelej. Ale ak povie niekto skúsenejši, že všetko OK, tak kľudne lej.
auto se bude pšeliak naklánět "třepat" takže by se to mělo promíchat

Autor:  Jarda S. [ 30.1.07, 19:45 ]
Předmět příspěvku: 

jinak co je zač super 98 ? natural s aditivem ?

Autor:  Kachnis [ 31.1.07, 14:13 ]
Předmět příspěvku: 

super 98 je natural- bezolovnatej s o.č. 98...

Autor:  Šemik [ 1.2.07, 10:14 ]
Předmět příspěvku: 

Jak už jsem psal, otec jezdil se Š130L 1986 s normální hlavou snad 10 let na Natural 95 a nikdy do toho olovo nepřilil. A nebyly s tím žádné problémy. Nechci tím říct že to olovo je tam úplně k ničemu, já ho do Rapida leju, ale obejde se to v pohodě bez něj....

Autor:  Bukaj [ 1.2.07, 11:00 ]
Předmět příspěvku: 

Šemik píše:
Jak už jsem psal, otec jezdil se Š130L 1986 s normální hlavou snad 10 let na Natural 95 a nikdy do toho olovo nepřilil. A nebyly s tím žádné problémy. Nechci tím říct že to olovo je tam úplně k ničemu, já ho do Rapida leju, ale obejde se to v pohodě bez něj....


No, já bych neriskoval - viděl jsem dvě hlavy 120L po provozu na LPG - jedna 40 000Km, druhá asi 50 000Km.
Obě měly značně zaklepané výfukové ventily - ta se 40 000Km na LPG ještě šla, ale u té druhé byly ventily v úrovni sedel :shock:

Autor:  Šemik [ 1.2.07, 11:07 ]
Předmět příspěvku: 

Bukaj píše:
Šemik píše:
Jak už jsem psal, otec jezdil se Š130L 1986 s normální hlavou snad 10 let na Natural 95 a nikdy do toho olovo nepřilil. A nebyly s tím žádné problémy. Nechci tím říct že to olovo je tam úplně k ničemu, já ho do Rapida leju, ale obejde se to v pohodě bez něj....


No, já bych neriskoval - viděl jsem dvě hlavy 120L po provozu na LPG - jedna 40 000Km, druhá asi 50 000Km.
Obě měly značně zaklepané výfukové ventily - ta se 40 000Km na LPG ještě šla, ale u té druhé byly ventily v úrovni sedel :shock:


Wow... jak vypadala hlava od té naší 130 bohužel napsat, třebaže byla krátce měněná před jejím prodáním páč mi v té době bylo 8-9 let (jinak ta hlava nebyla měnená kvůli ventilům, ona praskla po prasknutí těsnění na německé dálnici cestou z itálie)

Autor:  Martin [ 1.2.07, 12:41 ]
Předmět příspěvku: 

No my máme ventily taky pořádně zaklepaný (museli jsme dokonce zvedat vahadla), už se chystám na tvrzený sedla.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/