Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Benzín https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=14&t=3410 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Martin [ 30.1.07, 14:39 ] |
Předmět příspěvku: | Benzín |
Napište mi někdo, jak je to dneska s benzínem. Pokud liji do auta Special, tak musím dolévat aditiva nebo ne? Táta natankoval místo Speciálu Natural. Stačí když tam naliji aditivo a můžu na to jezdit? |
Autor: | Vašek Tábor [ 30.1.07, 15:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
Pokud máš po ruce aditivum, dej ho tam. Ale jestli ho nemáš a bude to jen 1 nádrž, tak nedávej nic a je to. A příště si dávej pozor. Za 1 nádrž se nic nestane, znám borce co jezdí jen na natural a po 30tkm mu trošku klepou ventily. Jinak do speciálu nedáváš nikdy nic, tam jsou aditiva už v ceně. |
Autor: | Martin [ 30.1.07, 15:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
Aditivum už táta koupil. |
Autor: | slovacek.milos [ 30.1.07, 18:39 ] |
Předmět příspěvku: | |
já jsem zase slyšel že dokonale ochrání ventilová sedla 1 dl motorového oleje oleje na nádrž, vyzkoušely naše škodovky v německu, kde olovnatý benzin skončil už za komunistů miloš |
Autor: | elegant [ 30.1.07, 18:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
Tuším sa má liať najprv aditívum a potom benzín, takže asi to tam už nelej. Ale ak povie niekto skúsenejši, že všetko OK, tak kľudne lej. |
Autor: | Jarda S. [ 30.1.07, 19:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
elegant píše: Tuším sa má liať najprv aditívum a potom benzín, takže asi to tam už nelej. Ale ak povie niekto skúsenejši, že všetko OK, tak kľudne lej. |
Autor: | Jarda S. [ 30.1.07, 19:45 ] |
Předmět příspěvku: | |
jinak co je zač super 98 ? natural s aditivem ? |
Autor: | Kachnis [ 31.1.07, 14:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
super 98 je natural- bezolovnatej s o.č. 98... |
Autor: | Šemik [ 1.2.07, 10:14 ] |
Předmět příspěvku: | |
Jak už jsem psal, otec jezdil se Š130L 1986 s normální hlavou snad 10 let na Natural 95 a nikdy do toho olovo nepřilil. A nebyly s tím žádné problémy. Nechci tím říct že to olovo je tam úplně k ničemu, já ho do Rapida leju, ale obejde se to v pohodě bez něj.... |
Autor: | Bukaj [ 1.2.07, 11:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
Šemik píše: Jak už jsem psal, otec jezdil se Š130L 1986 s normální hlavou snad 10 let na Natural 95 a nikdy do toho olovo nepřilil. A nebyly s tím žádné problémy. Nechci tím říct že to olovo je tam úplně k ničemu, já ho do Rapida leju, ale obejde se to v pohodě bez něj.... No, já bych neriskoval - viděl jsem dvě hlavy 120L po provozu na LPG - jedna 40 000Km, druhá asi 50 000Km. Obě měly značně zaklepané výfukové ventily - ta se 40 000Km na LPG ještě šla, ale u té druhé byly ventily v úrovni sedel |
Autor: | Šemik [ 1.2.07, 11:07 ] |
Předmět příspěvku: | |
Bukaj píše: Šemik píše: Jak už jsem psal, otec jezdil se Š130L 1986 s normální hlavou snad 10 let na Natural 95 a nikdy do toho olovo nepřilil. A nebyly s tím žádné problémy. Nechci tím říct že to olovo je tam úplně k ničemu, já ho do Rapida leju, ale obejde se to v pohodě bez něj.... No, já bych neriskoval - viděl jsem dvě hlavy 120L po provozu na LPG - jedna 40 000Km, druhá asi 50 000Km. Obě měly značně zaklepané výfukové ventily - ta se 40 000Km na LPG ještě šla, ale u té druhé byly ventily v úrovni sedel Wow... jak vypadala hlava od té naší 130 bohužel napsat, třebaže byla krátce měněná před jejím prodáním páč mi v té době bylo 8-9 let (jinak ta hlava nebyla měnená kvůli ventilům, ona praskla po prasknutí těsnění na německé dálnici cestou z itálie) |
Autor: | Martin [ 1.2.07, 12:41 ] |
Předmět příspěvku: | |
No my máme ventily taky pořádně zaklepaný (museli jsme dokonce zvedat vahadla), už se chystám na tvrzený sedla. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |