Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

DRUHY BENZINU
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=14&t=3424
Stránka 1 z 2

Autor:  Kachnis [ 31.1.07, 15:01 ]
Předmět příspěvku:  DRUHY BENZINU

ten dotaz o par radku niz me natuknul k tomu, abych napsal jak to s tema benzinama je....

NORMAL = NATURAL 91 - BEZOLOVNATY
SUPER 95 = NATURAL 95 - BEZOLOVNATY
SUPER 98 = NATURAL 98 - BEZOLOVNATY
SPECIAL = 91 OKTANU S NAHRAZKOU OLOVA

potom se vyskytujou jeste takovy ty lepsi benziny

V-POWER 95 =95 OKTANU S RUZNYMI ADITIVY KTERE MOTORU JEN PROSPEJOU, NEOBSAHUJE NAHRAZKU OLOVA
V-POWER RACING = V-POWER CO MA 100 OKTANU
BLUE OKTAN 100 (nebo tak nejak) = 100 oktanu,aditiva...NEOBSAHUJE NAHRAZKU OLOVA

DO VOZU s 100/110/105/120 PATRI SPECIAL

DO VOZU S110LS (R) / 120ls / 130 PATRI NATURAL 95 + NAHRAZKA OLOVA. NAHRAZKA SE LIJE PRVNI, PROTOZE JE JI VZDY MALY MNOZSTVI A POTREBUJEM ABY SE DO NADRZE SPLACHLO VSECHNO.

POKUD DO SKODOVKY NALIJETE BEZOLOVNATEJ BEZ NAHRAZKY OLOVA, NA JEDNU NEBO 2 NADRZE SE NIC NESTANE..

Autor:  Matthes [ 31.1.07, 15:19 ]
Předmět příspěvku: 

Pozor, tady u jedny maly pumpy maj treba na stojanu napsano NORMAL a je to natural s aditivem :) :shock:


Do techto vozu patri skutecne special, ale ja osobne pozoruji zlepseni kultury chodu motoru na natural 95 s aditivem :D

Autor:  Kachnis [ 31.1.07, 15:59 ]
Předmět příspěvku: 

vychazim z toho co znam a z knizky automobilova paliva... v plzni na onu taky meli benzin super uni...hold co benzinka to original...

Autor:  euromen [ 31.1.07, 17:06 ]
Předmět příspěvku: 

kámoš mi nabízí 98 oktanovej benzín (surovej bez žádnejch aditiv) pozná se to na chodu motoru 120ky? samo že s olovo aditivama

Autor:  Matthes [ 31.1.07, 17:18 ]
Předmět příspěvku: 

euromen píše:
kámoš mi nabízí 98 oktanovej benzín (surovej bez žádnejch aditiv) pozná se to na chodu motoru 120ky? samo že s olovo aditivama


To nema vyznam, ani tu 95 uplne nevyuziju. Jede to lip ale neni to porad dokonaly :) Nebrat :D

Autor:  euromen [ 31.1.07, 22:41 ]
Předmět příspěvku: 

Matthes píše:
euromen píše:
kámoš mi nabízí 98 oktanovej benzín (surovej bez žádnejch aditiv) pozná se to na chodu motoru 120ky? samo že s olovo aditivama


To nema vyznam, ani tu 95 uplne nevyuziju. Jede to lip ale neni to porad dokonaly :) Nebrat :D

myslel sem si to

Autor:  Šemik [ 1.2.07, 10:12 ]
Předmět příspěvku: 

To je zajímavý :shock: NORMAL býval kdysi (ještě za ČSSR zrušen) olovnatý benzín o oktanovém čísle 80, ne :?:

Autor:  elegant [ 1.2.07, 10:46 ]
Předmět příspěvku: 

Ja berem zvyčajne 95 s aditívom olova na OMV. Ale rozdiel oproti 91 s aditívom nevidím.

Autor:  Bukaj [ 1.2.07, 10:56 ]
Předmět příspěvku: 

Šemik píše:
To je zajímavý :shock: NORMAL býval kdysi (ještě za ČSSR zrušen) olovnatý benzín o oktanovém čísle 80, ne :?:

To ano, ale v západní evropě je jako NORMAL označen NATURAL 91
Slovo SPECIAL máme jen u nás :) a NATURAL také není příliš rozšířené označení...
Jako SUPER je zase oznašen náš NATURAL 98, tak si vyber :lol:

Autor:  Viky [ 2.2.07, 08:07 ]
Předmět příspěvku: 

elegant píše:
Ja berem zvyčajne 95 s aditívom olova na OMV. Ale rozdiel oproti 91 s aditívom nevidím.

Ja sem mel S130, ktera jela na Blue Octans (100) o poznani lip nez treba na Natural 95, ale bylo to tim, ze ten motor byl rozstelovanej a mel dost vysokej predstih. Nicmene... pokud vim, tak na vysokooktanovej benzin by melo platit zhruba stejny nastaveni predstihu jako pro LPG. Akorat je tu ten problem, ze na normalni litinovy hlave ze skodovky je 100oktanovej benzin stejna destrukce, jako LPG, asi by to chtelo tohle aplikovat jenom na motorech s upravenou hlavou pro LPG.

Autor:  pajavlk [ 25.2.07, 11:34 ]
Předmět příspěvku: 

Viky píše:
elegant píše:
Ja berem zvyčajne 95 s aditívom olova na OMV. Ale rozdiel oproti 91 s aditívom nevidím.

Ja sem mel S130, ktera jela na Blue Octans (100) o poznani lip nez treba na Natural 95, ale bylo to tim, ze ten motor byl rozstelovanej a mel dost vysokej predstih. Nicmene... pokud vim, tak na vysokooktanovej benzin by melo platit zhruba stejny nastaveni predstihu jako pro LPG. Akorat je tu ten problem, ze na normalni litinovy hlave ze skodovky je 100oktanovej benzin stejna destrukce, jako LPG, asi by to chtelo tohle aplikovat jenom na motorech s upravenou hlavou pro LPG.


Úprava hlavy pro LPG? V čem to spočívá? Mám auto na LPG, ale o tomhle nevím. Taky by mě zajímalo jestli má význam "vylepšovat" motor kvalitnějšíma benzínama - V-Power a tak, když mám motor na LPG, což není pro motor úplně to pravé.

Autor:  Jarda S. [ 25.2.07, 11:35 ]
Předmět příspěvku: 

pajavlk píše:
Viky píše:
elegant píše:
Ja berem zvyčajne 95 s aditívom olova na OMV. Ale rozdiel oproti 91 s aditívom nevidím.

Ja sem mel S130, ktera jela na Blue Octans (100) o poznani lip nez treba na Natural 95, ale bylo to tim, ze ten motor byl rozstelovanej a mel dost vysokej predstih. Nicmene... pokud vim, tak na vysokooktanovej benzin by melo platit zhruba stejny nastaveni predstihu jako pro LPG. Akorat je tu ten problem, ze na normalni litinovy hlave ze skodovky je 100oktanovej benzin stejna destrukce, jako LPG, asi by to chtelo tohle aplikovat jenom na motorech s upravenou hlavou pro LPG.


Úprava hlavy pro LPG? V čem to spočívá? Mám auto na LPG, ale o tomhle nevím. Taky by mě zajímalo jestli má význam "vylepšovat" motor kvalitnějšíma benzínama - V-Power a tak, když mám motor na LPG, což není pro motor úplně to pravé.


jiný sedla ventilů

Autor:  pajavlk [ 25.2.07, 11:41 ]
Předmět příspěvku: 

Aha, tak to určitě při té přestavbě ty firmy nedělaj. No pokud bych byl někdy nucen vyměňovat hlavu, tak vím, co tam dát.

Autor:  Kachnis [ 25.2.07, 19:04 ]
Předmět příspěvku: 

s tim 100 oktanovym a nicenim jak na LPG je to uplne stejne jako s naturalem95.. taky do nej musite dolejvat aditivum...takze zadnej problem neni.prijedu na benzinku, mrsknu do auta aditiva podle toho kolik budu tankovat a splachnu to benzinem...

Autor:  Jarda S. [ 25.2.07, 19:07 ]
Předmět příspěvku: 

že bych to taky zkusil :)

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/