Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

"Ťuňink" nebo vetarán? Poraďte...
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=14&t=3688
Stránka 1 z 1

Autor:  Serifus [ 20.2.07, 19:42 ]
Předmět příspěvku:  "Ťuňink" nebo vetarán? Poraďte...

Zdravím! Chci se zeptat, než začnu něco dělat s tim mým autíčkem, myslíte, že je lepší jít na veterána, nebo si jej vylepšit? Aby bylo takový více User Friendly :lol: El. stahování oken, vyhřívané sedačky, skla, zrcátka a pod.... :o

Autor:  ventYl [ 20.2.07, 19:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: "Ťuňink" nebo vetarán? Poraďte...

Serifus píše:
Zdravím! Chci se zeptat, než začnu něco dělat s tim mým autíčkem, myslíte, že je lepší jít na veterána, nebo si jej vylepšit? Aby bylo takový více User Friendly :lol: El. stahování oken, vyhřívané sedačky, skla, zrcátka a pod.... :o


V zavislosti od stavu podla mna. Ak je extra zachovale, ma vela povodnych dielov, tak dat motor a prevodovku dohromady, zriesit plecharinu, interier a tuning mozno tak 105L -> 105GL.

Ak to obsahuje kopu neoriginalnych dielov, plno vela samodomo poriesenych zalezitosti, ktore su nezvratne zmenene, tak by som to riesil na tuning.

Autor:  Viky [ 21.2.07, 07:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: "Ťuňink" nebo vetarán? Poraďte...

ventYl píše:
Serifus píše:
Zdravím! Chci se zeptat, než začnu něco dělat s tim mým autíčkem, myslíte, že je lepší jít na veterána, nebo si jej vylepšit? Aby bylo takový více User Friendly :lol: El. stahování oken, vyhřívané sedačky, skla, zrcátka a pod.... :o


V zavislosti od stavu podla mna. Ak je extra zachovale, ma vela povodnych dielov, tak dat motor a prevodovku dohromady, zriesit plecharinu, interier a tuning mozno tak 105L -> 105GL.

Ak to obsahuje kopu neoriginalnych dielov, plno vela samodomo poriesenych zalezitosti, ktore su nezvratne zmenene, tak by som to riesil na tuning.


105 muze byt veteran tak az za 10 let mozna, spis za vic, protoze jich je hodne. Do ty doby je predopisy EU davno odsoudi do srotu. Takze radim tuning.

Autor:  ventYl [ 21.2.07, 10:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: "Ťuňink" nebo vetarán? Poraďte...

Viky píše:
ventYl píše:
Serifus píše:
Zdravím! Chci se zeptat, než začnu něco dělat s tim mým autíčkem, myslíte, že je lepší jít na veterána, nebo si jej vylepšit? Aby bylo takový více User Friendly :lol: El. stahování oken, vyhřívané sedačky, skla, zrcátka a pod.... :o


V zavislosti od stavu podla mna. Ak je extra zachovale, ma vela povodnych dielov, tak dat motor a prevodovku dohromady, zriesit plecharinu, interier a tuning mozno tak 105L -> 105GL.

Ak to obsahuje kopu neoriginalnych dielov, plno vela samodomo poriesenych zalezitosti, ktore su nezvratne zmenene, tak by som to riesil na tuning.


105 muze byt veteran tak az za 10 let mozna, spis za vic, protoze jich je hodne. Do ty doby je predopisy EU davno odsoudi do srotu. Takze radim tuning.


Slusne povedane: Ked je raz to auto v solidnom stave a ma vsetky diely originalne, tak az patricne dobre aj vyzera, moze mi byt u prdele, kto mi co bude hovorit o tom, ze to veteran nie je, aj tak jazdi po vonku hafo zdemolovanych a polorozpadlych skodoviek.

Autor:  Serifus [ 21.2.07, 14:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: "Ťuňink" nebo vetarán? Poraďte...

Viky píše:
ventYl píše:
Serifus píše:
Zdravím! Chci se zeptat, než začnu něco dělat s tim mým autíčkem, myslíte, že je lepší jít na veterána, nebo si jej vylepšit? Aby bylo takový více User Friendly :lol: El. stahování oken, vyhřívané sedačky, skla, zrcátka a pod.... :o


V zavislosti od stavu podla mna. Ak je extra zachovale, ma vela povodnych dielov, tak dat motor a prevodovku dohromady, zriesit plecharinu, interier a tuning mozno tak 105L -> 105GL.

Ak to obsahuje kopu neoriginalnych dielov, plno vela samodomo poriesenych zalezitosti, ktore su nezvratne zmenene, tak by som to riesil na tuning.


105 muze byt veteran tak az za 10 let mozna, spis za vic, protoze jich je hodne. Do ty doby je predopisy EU davno odsoudi do srotu. Takze radim tuning.


No vono to s tim veteránem nebude tak hrozný. Ve středu jsem pozvanej na schůzi do klubu veteránů, kde mi o tom podaj info... takže bych zase nelámal hůl, než to budu vědět ofiko :wink:

Autor:  pajavlk [ 22.2.07, 18:30 ]
Předmět příspěvku: 

Já bych byl jedině pro veterána.Myslim si, že všechny auta EU do šrotu poslat nemůže už z historického důvodu.Jde jen o to, jaké budou podmínky a kdo bude jak vytrvalý jednat s úřadama.

Autor:  Serifus [ 23.2.07, 02:55 ]
Předmět příspěvku: 

Ještě jsem se ale nezmínil o tom, že jednou byla bouraná vzadu. Jel okolo Tatrovskej jeřáb a uvolnila se mu ta "noha", co ho podpírá, když něco zvedá. Teď mě nenapadá to správný slovo :) No a jak jel, asi 60 km/h a Škodovinka stála v odstavným pruhu, tak ta noha na ní spadla a jak jel dál, tak jí i dost rozpáral :cry: Je to teda už opravený, ale není to vše. Jednou nějak začala zadní náprava vydávat divné zvuky. Nikdo s tím nic nedělal, až ty zvuky vyvrcholili v to, že na křižovatce jí upadla zadní náprava. Zezpodu jsem jí na zvedáku ještě neviděl, tak nevím, jak moc je to dobře opravený, ale fakt nevim, jestli se má smysl pokoušet o veterána. Jinak ostatní díly jsou origoš z výroby. Krom zadného skla :lol:

Njn. Tatra nezná bratra...

Autor:  Dusche [ 23.2.07, 07:19 ]
Předmět příspěvku: 

mam pocit ze si znas Serifus dela neustale legraci. Ale diky, posledni dobou se tesim do prace, hned jak mam trosku volno ctu nejnovejsi prispevky (O:

Autor:  Martin [ 23.2.07, 07:23 ]
Předmět příspěvku: 

:lol:

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/