|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 13 ] |
|
Autor |
Zpráva |
Jad
|
LPG/benzin
Jeden palivový dotaz. Mám u š120 pohon na LPG a benzin. Předchozí majitel se mi zmiňoval něco o tom, že tam jsou kvůli plynu měněný ventily za nějaký odolnější. V tom případě by se mělo dát bez starostí jezdit na Natural, ne? A nebylo by to dokonce lepší, lít tam Natural 95, když je kvůli vyššímu oktanovému číslu plynu nastaven trochu větší předstih? A ještě jedna věc - až skončí doba platnosti tlakové zkoušky plyn. bomby, tak se pak lahev dává někam na přezkoušení, nebo se musí měnit za novou? Díky za odpovědi.
|
19.1.06, 13:58 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12127 Bydliště: Tynec n.L.
|
Re: LPG/benzin
Jad píše: Jeden palivový dotaz. Mám u š120 pohon na LPG a benzin. Předchozí majitel se mi zmiňoval něco o tom, že tam jsou kvůli plynu měněný ventily za nějaký odolnější. V tom případě by se mělo dát bez starostí jezdit na Natural, ne? A nebylo by to dokonce lepší, lít tam Natural 95, když je kvůli vyššímu oktanovému číslu plynu nastaven trochu větší předstih? A ještě jedna věc - až skončí doba platnosti tlakové zkoušky plyn. bomby, tak se pak lahev dává někam na přezkoušení, nebo se musí měnit za novou? Díky za odpovědi. Musi se vymenit. Jeste navic se od te doby zmenily predpisy, takze vymenis pulku LPG vybaveni. Je to pekne naho*no. Osobne uvazuju o zruseni auta, az skonci nadrz, protoze dalsich 10 let to auto neprezije, tak je zbytecny tam davat novou nadrz.
|
19.1.06, 16:06 |
|
|
Jad
|
A jde to LPG potom zrusit - vymontovat, bombu zahodit a vyskrtnout z technicaku a provozovat auto akorat na benzin?
|
19.1.06, 16:19 |
|
|
RK
|
To by musely být jiný sedla ventilů a ne ventily. Ty potřebují olovo v benzínu kvůli mazání, když ho nemají tak se vydřou.To teda platí jak pro bezolovnatý benzín tak pro LPG. Z výroby sedla pro bezolovnatý benzín mají až motory 136.
|
19.1.06, 16:35 |
|
|
Luboš
Příspěvky: 286 Bydliště: ČR
|
Jad píše: A jde to LPG potom zrusit - vymontovat, bombu zahodit a vyskrtnout z technicaku a provozovat auto akorat na benzin?
Jít by to mělo, ale nejspíš se nevyhneš návštěvě na STK.
|
19.1.06, 20:31 |
|
|
Jiří Čech
Moderátor
Příspěvky: 933
|
RK píše: To by musely být jiný sedla ventilů a ne ventily. Ty potřebují olovo v benzínu kvůli mazání, když ho nemají tak se vydřou.To teda platí jak pro bezolovnatý benzín tak pro LPG. Z výroby sedla pro bezolovnatý benzín mají až motory 136.
S těmi sedly to není zase tak pravda, vypálí se i na 136...
Vymontovat LPG jde, ale musí zase projít technickou atd.
_________________ J.
|
19.1.06, 21:54 |
|
|
Luboš
Příspěvky: 286 Bydliště: ČR
|
Ale po výrazně delší době, že?
|
19.1.06, 23:18 |
|
|
Jiří Čech
Moderátor
Příspěvky: 933
|
Ani bych neřekl, ta doba je tak maximálně 2x tak dlouhá. Stačilo, aby se udělala pecka na kontaktech a z předstihu se udělal "zástih"...
_________________ J.
|
20.1.06, 07:41 |
|
|
Návštěvník
|
Luboš píše: Ale po výrazně delší době, že?
V pripade, ze se bavime o motorech 742.136, pak cast 136tek nema ventilovy sedla pro provoz na bezolovo
|
25.1.06, 09:21 |
|
|
Jiří Čech
Moderátor
Příspěvky: 933
|
Anonymous píše: Luboš píše: Ale po výrazně delší době, že? V pripade, ze se bavime o motorech 742.136, pak cast 136tek nema ventilovy sedla pro provoz na bezolovo
Správně, do 9/1989. Mám právě takové auto, ale na bezolovo jezdím trvale, tedy teď spíš nejezdím. O tom olovu jsem už psal někde ve svých článcích, mám dojem, že Paliva a maziva.
_________________ J.
|
25.1.06, 09:25 |
|
|
Nepér
|
jste mě vylekali, mám fa 136 11/1990, to už by mělo být v poho ne?
|
25.1.06, 12:10 |
|
|
Jiří Čech
Moderátor
Příspěvky: 933
|
Favority měly hlavy na Natural od začátku výroby všechny bez rozdílu, ale Š 136 s motorem vzadu ne. Motory 135 měly sedla na Natural všechny bez rozdílu v jakém autě byly namontovány.
_________________ J.
|
25.1.06, 15:30 |
|
|
radim kudrna
Příspěvky: 1 Bydliště: Háje pod Hradiskem
|
kdo seriózně poradí?
Vážení příznivci LPG pohonu,po 10 letech provozu mého starého favorita na Lpg jsem si pořídil slušnou ojetinu Felcii 1.3 MPI,50 kW,může mi někdo seriózně poradit,co si mám nechat namontovat,ale více jak 20 tisíc nemohu do montáže obětovat.Měl jsem klasické Lovato,a kromě výměny mebrán jsem neměl žádné problémy a to jsem ujel více než 200tis.km na plyn,díky za odpovědi a vaše názory,popř. čeho se mám vyvyrovat,díky,Radim Kudrna.
|
11.2.06, 18:48 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 13 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 27 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|