Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
vaha https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=14&t=3858 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Martin91 [ 6.3.07, 15:13 ] |
Předmět příspěvku: | vaha |
chtel bych se zeptat kolik muze vazit uplne hola kastla z favorita?? |
Autor: | roman heller [ 6.3.07, 15:25 ] |
Předmět příspěvku: | Re: vaha |
Kalista píše: chtel bych se zeptat kolik muze vazit uplne hola kastla z favorita?? Nevím ale v knize jak na to je prázdná hmotnost 136L 875kg.....136LX a LS 895kg.... |
Autor: | Kristensen [ 6.3.07, 15:26 ] |
Předmět příspěvku: | Re: vaha |
Kalista píše: chtel bych se zeptat kolik muze vazit uplne hola kastla z favorita?? jsem ji vezl před pěti rokama do šrotu, byla to komplet kastle (5x dveře a kapota s blatníkama, nebyl to pouze skelet) a vážilo to nějak kolem 400 kg +- 30kg už si to moc nepamatuju |
Autor: | slovacek.milos [ 6.3.07, 15:55 ] |
Předmět příspěvku: | Re: vaha |
Kristensen píše: Kalista píše: chtel bych se zeptat kolik muze vazit uplne hola kastla z favorita?? jsem ji vezl před pěti rokama do šrotu, byla to komplet kastle (5x dveře a kapota s blatníkama, nebyl to pouze skelet) a vážilo to nějak kolem 400 kg +- 30kg už si to moc nepamatuju jo do pěti metráků miloš |
Autor: | Bukaj [ 6.3.07, 19:49 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nevim, jestli to pomůže, ale stodvácový holý skelet váží cca 250Kg. Fa bude možná o něco těžší... |
Autor: | Dusche [ 7.3.07, 07:35 ] |
Předmět příspěvku: | |
vezl jsem uplne holej favo skelet do kovosrotu, odstrojenej uplne komplet, vse co slo odsroubovat slo dolu. Melo to 170 kg. Stodvaca ma logicky vic, je vetsi, tuzsi, a je ze silnejsiho plechu. |
Autor: | Bukaj [ 7.3.07, 13:18 ] |
Předmět příspěvku: | |
Dusche píše: vezl jsem uplne holej favo skelet do kovosrotu, odstrojenej uplne komplet, vse co slo odsroubovat slo dolu. Melo to 170 kg. Stodvaca ma logicky vic, je vetsi, tuzsi, a je ze silnejsiho plechu. Fakt??? Já myslel, že Fávo bylo oproti 120ce o dost vyztuženější... |
Autor: | Kristensen [ 7.3.07, 13:22 ] |
Předmět příspěvku: | |
Dusche píše: vezl jsem uplne holej favo skelet do kovosrotu, odstrojenej uplne komplet, vse co slo odsroubovat slo dolu. Melo to 170 kg. Stodvaca ma logicky vic, je vetsi, tuzsi, a je ze silnejsiho plechu. On se ale ptá na karoserii a ne skelet |
Autor: | Dusche [ 7.3.07, 15:10 ] |
Předmět příspěvku: | |
bukaj> no Favorit bude mit asi propracovanejsi konstrukci a pri barierovem testu by dopadl lip, dano dobou vzniku.Ale jinak se desne krouti a jizda bez dodatecne vzpery mezi predni tlumice je jak kdyz slapnes hadovi na ocas + praskani podlahy vepredu pod napravnici. Z toho usuzuji ze je pouzito mensi mnozstvi materialu na vyrobu skeletu nez u stodvaci. |
Autor: | Bukaj [ 7.3.07, 18:13 ] |
Předmět příspěvku: | |
Dusche píše: bukaj> no Favorit bude mit asi propracovanejsi konstrukci a pri barierovem testu by dopadl lip, dano dobou vzniku.Ale jinak se desne krouti a jizda bez dodatecne vzpery mezi predni tlumice je jak kdyz slapnes hadovi na ocas + praskani podlahy vepredu pod napravnici. Z toho usuzuji ze je pouzito mensi mnozstvi materialu na vyrobu skeletu nez u stodvaci. Aha! To u 742 jsem ještě neviděl zkroucenou kastli, to je pravda... ...a to jsem viděl i škodovky, které pohromadě držel snad jen středový tunel Toho Favorita asi dost šidili, i co jsem slyšel, když to bylo nové auto, který montovali trestanci a vojáci... ...a ta samospráva ...už se asi ani moc nedivím... |
Autor: | Martin91 [ 7.3.07, 18:27 ] |
Předmět příspěvku: | .... |
hosi moc diky myslel jsem skelet jen jsem si nemohl vzpomenout jak se tomu nadava diky moc |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |