Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

vaha
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=14&t=3858
Stránka 1 z 1

Autor:  Martin91 [ 6.3.07, 15:13 ]
Předmět příspěvku:  vaha

chtel bych se zeptat kolik muze vazit uplne hola kastla z favorita??

Autor:  roman heller [ 6.3.07, 15:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: vaha

Kalista píše:
chtel bych se zeptat kolik muze vazit uplne hola kastla z favorita??



Nevím ale v knize jak na to je prázdná hmotnost 136L 875kg.....136LX a LS 895kg.... :D

Autor:  Kristensen [ 6.3.07, 15:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: vaha

Kalista píše:
chtel bych se zeptat kolik muze vazit uplne hola kastla z favorita??


jsem ji vezl před pěti rokama do šrotu, byla to komplet kastle (5x dveře a kapota s blatníkama, nebyl to pouze skelet) a vážilo to nějak kolem 400 kg +- 30kg už si to moc nepamatuju

Autor:  slovacek.milos [ 6.3.07, 15:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: vaha

Kristensen píše:
Kalista píše:
chtel bych se zeptat kolik muze vazit uplne hola kastla z favorita??


jsem ji vezl před pěti rokama do šrotu, byla to komplet kastle (5x dveře a kapota s blatníkama, nebyl to pouze skelet) a vážilo to nějak kolem 400 kg +- 30kg už si to moc nepamatuju


jo do pěti metráků miloš

Autor:  Bukaj [ 6.3.07, 19:49 ]
Předmět příspěvku: 

Nevim, jestli to pomůže, ale stodvácový holý skelet váží cca 250Kg.
Fa bude možná o něco těžší... :roll:

Autor:  Dusche [ 7.3.07, 07:35 ]
Předmět příspěvku: 

vezl jsem uplne holej favo skelet do kovosrotu, odstrojenej uplne komplet, vse co slo odsroubovat slo dolu. Melo to 170 kg. Stodvaca ma logicky vic, je vetsi, tuzsi, a je ze silnejsiho plechu.

Autor:  Bukaj [ 7.3.07, 13:18 ]
Předmět příspěvku: 

Dusche píše:
vezl jsem uplne holej favo skelet do kovosrotu, odstrojenej uplne komplet, vse co slo odsroubovat slo dolu. Melo to 170 kg. Stodvaca ma logicky vic, je vetsi, tuzsi, a je ze silnejsiho plechu.


Fakt??? :shock:
Já myslel, že Fávo bylo oproti 120ce o dost vyztuženější... :roll: :?:

Autor:  Kristensen [ 7.3.07, 13:22 ]
Předmět příspěvku: 

Dusche píše:
vezl jsem uplne holej favo skelet do kovosrotu, odstrojenej uplne komplet, vse co slo odsroubovat slo dolu. Melo to 170 kg. Stodvaca ma logicky vic, je vetsi, tuzsi, a je ze silnejsiho plechu.




On se ale ptá na karoserii a ne skelet

Autor:  Dusche [ 7.3.07, 15:10 ]
Předmět příspěvku: 

bukaj> no Favorit bude mit asi propracovanejsi konstrukci a pri barierovem testu by dopadl lip, dano dobou vzniku.Ale jinak se desne krouti a jizda bez dodatecne vzpery mezi predni tlumice je jak kdyz slapnes hadovi na ocas + praskani podlahy vepredu pod napravnici. Z toho usuzuji ze je pouzito mensi mnozstvi materialu na vyrobu skeletu nez u stodvaci.

Autor:  Bukaj [ 7.3.07, 18:13 ]
Předmět příspěvku: 

Dusche píše:
bukaj> no Favorit bude mit asi propracovanejsi konstrukci a pri barierovem testu by dopadl lip, dano dobou vzniku.Ale jinak se desne krouti a jizda bez dodatecne vzpery mezi predni tlumice je jak kdyz slapnes hadovi na ocas + praskani podlahy vepredu pod napravnici. Z toho usuzuji ze je pouzito mensi mnozstvi materialu na vyrobu skeletu nez u stodvaci.


Aha!
To u 742 jsem ještě neviděl zkroucenou kastli, to je pravda...
...a to jsem viděl i škodovky, které pohromadě držel snad jen středový tunel :lol:
Toho Favorita asi dost šidili, i co jsem slyšel, když to bylo nové auto, který montovali trestanci a vojáci...
...a ta samospráva :roll:
...už se asi ani moc nedivím... :lol:

Autor:  Martin91 [ 7.3.07, 18:27 ]
Předmět příspěvku:  ....

hosi moc diky myslel jsem skelet jen jsem si nemohl vzpomenout jak se tomu nadava diky moc

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/