Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 21.9.24, 10:31



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
 doklady a prepis kastle.... 
Autor Zpráva
Příspěvek doklady a prepis kastle....
chci koupit doklady, ale jsou v depozitu a nemaji STK, o auto prisel v italii (po nehode jej tam nechal...), bohuzel tam nechal i stitek, kastli mam s kupni smlouvou a kopii puvodniho TP, pujde to nejak legalne udelat? diky za odpoved


16.3.06, 21:33
Pspvek Reklama

   
Příspěvek Re: doklady a prepis kastle....
fanda píše:
chci koupit doklady, ale jsou v depozitu a nemaji STK, o auto prisel v italii (po nehode jej tam nechal...), bohuzel tam nechal i stitek, kastli mam s kupni smlouvou a kopii puvodniho TP, pujde to nejak legalne udelat? diky za odpoved


Níže uvedené se mi zdálo v noci z předpředvčerejška na předvčerejšek a uvádím to jen tak pro zajímavost. Text je emotivně zabarven, protože jsem nesvůj z toho, že by se mi to mohlo někdy stát. A teď k věci:

Předpoklady: Kastle je odhlášená. Kastlí se rozumí kompletní pojízdné auto. Majitel TP s tím musí souhlasit, bude se to konat pod jeho jménem, tzn je u toho nutný, nebo jeho plná moc

1.) Zajdi na STK s novou kastlí a TP, co má OTP a značky v depozitu. Uděláš technickou na měsíc, protože tam budeš mít 3 vážné závady: nesouhlasí motor, kastle, popř. barva. TK nech udělat na sebe (nového majitele)= údaje na protokolu jsou nového majitele.

2.) Zajdete na DI vyzvednout značky a OTP z depozitu. S sebou TP, protokol ze STK, původní + nový majitel, doklad o pov. ručení (uzavřené na číslo původní kastle - té co zůstala v Itálii), zrušený TP od nové kastle. Pracovnice DI vás upozorní, že to by jako nešlo, že STK byla udělána na jiném autě, že evidenčkou neprošlo, atd. Oponuj, že zákon vyžaduje předložit protokol z evidenční kontroly (součást protokolu technické kontroly), a nikde není řeč, že musí být evidenčka s kladným výsledkem a TK s kladným výsledkém máš, že jen na měsíc, nevadí. Až to akceptuje (někdy to trvá déle), a vydá doklady z depozitu, tak nech provést výměnu motoru kastle a barvy. S kastlí je to tak, že se v Moskv.. pardon v Bruselu rozhodli, že než přepsat něco tužkou v TP, tak je to lepší přepsat raznicí na kastli (zákonem zajištěný kšeft pro STK, jak k tomu přijdou jiné firmy?)*. Takže tě pošlou na STK, aby ti vyrazili VINko co máš v TP do nové kastle. Pak znova cesta na DI, tam to všechno opraví a na závěr na repete na STK, kde auto projde, protože je všechno v cajku.

3.) co se týče štítku, může být i vlastní výroby. Takže kus hliníkového plechu, raznici kladivo a jede se... Na štítku musí být všechny údaje, jako jsou na originálním. Štítek nesmí být graficky záměnný s originálním (asi kvůli autorským právům), což není problém dodržet :wink:

* To, že si tento úkon může udělat kdokoli nezávisle na vědomí DI, ponechávám stranou. Pravděpodobně i zloději aut mají na MD lobbysty.

Pokud od tebe vyberou poplatky a úkony neprovedou tak napiš maila a pošlu ti dopis, který z úřadu ty prachy vytáhne zpátky.

Hodně štěstí. 8)

Podobnou akci jsem taky absolvolal s Fakem ekotronikem přitaženým z NDR pro přihlášení na doklady 136L. Některé předpisy jsou absurdní až to bolí, navíc když se k tomu přidá i vlastní iniciativa pracovnic DI, která nemá nikde v zákoně oporu, tak je člověk úplně v koncích, navíc za urážku úředníka může být udělena pokuta. Příklad: motor 781.136 nemůžu nahradit motorem 781.135E, ovšem bloky záměnné jsou. Takže máme 2 možnosti, jak to vyřešit: 1) Ukecat na TK technika, ať do protokolu napíše poznámku, že blok (pouze blok) nesouhlasí, nebo 2) sundat Pierburg, nadat Lekr, sundat řídící jednotku nandat rozdělovač s bezkontaktem, místo katalyzátoru trubku a v téhle sestavě už technikovi nic jiného zbývat nebude. Po akci vše uvést do pův stavu. To znamená, že slovíčkaření s motorem a blokem motoru je naprostá hloupost, když sundání / nandání toho, co dělá z bloku motoru celý motor je práce max na 2 hodiny a všem je jasný, že si to tam zase vrátím. Navíc z hlediska papírování jsem z karburátorového 136L "udělal" ekotronika s řízeným katem, šlo tedy o ekologicky prospěšný skutek, tak nechápu, proč bych měl být popotahován.


17.3.06, 11:45

Příspěvky: 51
Bydliště: Písek
Příspěvek dodatek
Ten rozsáhlý text je odemě.
O. Starý


17.3.06, 11:50
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1311
Bydliště: okres Žďár nad Sázavou
Příspěvek Re: doklady a prepis kastle....
Anonymous píše:
fanda píše:
chci koupit doklady, ale jsou v depozitu a nemaji STK, o auto prisel v italii (po nehode jej tam nechal...), bohuzel tam nechal i stitek, kastli mam s kupni smlouvou a kopii puvodniho TP, pujde to nejak legalne udelat? diky za odpoved


Níže uvedené se mi zdálo v noci z předpředvčerejška na předvčerejšek a uvádím to jen tak pro zajímavost. Text je emotivně zabarven, protože jsem nesvůj z toho, že by se mi to mohlo někdy stát. A teď k věci:

Předpoklady: Kastle je odhlášená. Kastlí se rozumí kompletní pojízdné auto. Majitel TP s tím musí souhlasit, bude se to konat pod jeho jménem, tzn je u toho nutný, nebo jeho plná moc

1.) Zajdi na STK s novou kastlí a TP, co má OTP a značky v depozitu. Uděláš technickou na měsíc, protože tam budeš mít 3 vážné závady: nesouhlasí motor, kastle, popř. barva. TK nech udělat na sebe (nového majitele)= údaje na protokolu jsou nového majitele.

2.) Zajdete na DI vyzvednout značky a OTP z depozitu. S sebou TP, protokol ze STK, původní + nový majitel, doklad o pov. ručení (uzavřené na číslo původní kastle - té co zůstala v Itálii), zrušený TP od nové kastle. Pracovnice DI vás upozorní, že to by jako nešlo, že STK byla udělána na jiném autě, že evidenčkou neprošlo, atd. Oponuj, že zákon vyžaduje předložit protokol z evidenční kontroly (součást protokolu technické kontroly), a nikde není řeč, že musí být evidenčka s kladným výsledkem a TK s kladným výsledkém máš, že jen na měsíc, nevadí. Až to akceptuje (někdy to trvá déle), a vydá doklady z depozitu, tak nech provést výměnu motoru kastle a barvy. S kastlí je to tak, že se v Moskv.. pardon v Bruselu rozhodli, že než přepsat něco tužkou v TP, tak je to lepší přepsat raznicí na kastli (zákonem zajištěný kšeft pro STK, jak k tomu přijdou jiné firmy?)*. Takže tě pošlou na STK, aby ti vyrazili VINko co máš v TP do nové kastle. Pak znova cesta na DI, tam to všechno opraví a na závěr na repete na STK, kde auto projde, protože je všechno v cajku.

3.) co se týče štítku, může být i vlastní výroby. Takže kus hliníkového plechu, raznici kladivo a jede se... Na štítku musí být všechny údaje, jako jsou na originálním. Štítek nesmí být graficky záměnný s originálním (asi kvůli autorským právům), což není problém dodržet :wink:

* To, že si tento úkon může udělat kdokoli nezávisle na vědomí DI, ponechávám stranou. Pravděpodobně i zloději aut mají na MD lobbysty.

Pokud od tebe vyberou poplatky a úkony neprovedou tak napiš maila a pošlu ti dopis, který z úřadu ty prachy vytáhne zpátky.

Hodně štěstí. 8)

Podobnou akci jsem taky absolvolal s Fakem ekotronikem přitaženým z NDR pro přihlášení na doklady 136L. Některé předpisy jsou absurdní až to bolí, navíc když se k tomu přidá i vlastní iniciativa pracovnic DI, která nemá nikde v zákoně oporu, tak je člověk úplně v koncích, navíc za urážku úředníka může být udělena pokuta. Příklad: motor 781.136 nemůžu nahradit motorem 781.135E, ovšem bloky záměnné jsou. Takže máme 2 možnosti, jak to vyřešit: 1) Ukecat na TK technika, ať do protokolu napíše poznámku, že blok (pouze blok) nesouhlasí, nebo 2) sundat Pierburg, nadat Lekr, sundat řídící jednotku nandat rozdělovač s bezkontaktem, místo katalyzátoru trubku a v téhle sestavě už technikovi nic jiného zbývat nebude. Po akci vše uvést do pův stavu. To znamená, že slovíčkaření s motorem a blokem motoru je naprostá hloupost, když sundání / nandání toho, co dělá z bloku motoru celý motor je práce max na 2 hodiny a všem je jasný, že si to tam zase vrátím. Navíc z hlediska papírování jsem z karburátorového 136L "udělal" ekotronika s řízeným katem, šlo tedy o ekologicky prospěšný skutek, tak nechápu, proč bych měl být popotahován.



Zkus se příště přihlásit. Ale jinak super.

_________________
Škoda Felicia 1.3 MPi
Fiat GP 1.9 JTD
Škoda Roomster 1,2 TSI


17.3.06, 12:52
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 4 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 30 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz