Škoda TechWeb
https://skoda-techweb.cz/forum/

Škoda 130 1,9TDI
https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=14&t=4192
Stránka 1 z 2

Autor:  Matthes [ 29.3.07, 19:46 ]
Předmět příspěvku:  Škoda 130 1,9TDI

http://www.live4ride.org/index.php?kam=auto&id=3

Doufam ze tu este nikde nebyla, ale zajimavej tuning :shock:
Radsi to nedavam do fun koutku, aby to hned nezapadlo v zapomeni ... hhe :)

Autor:  Kristensen [ 29.3.07, 19:55 ]
Předmět příspěvku: 

No tak nad provedenýma prácema klobouk dolu obvzlášť teda ten motor, už jsem toho viděl hodně v šáde ale ropu ještě ne. Akorát teda aby se bál s tím na silnici i když asi to je dost extrem takže béňa spíš budou čumět jak telata než se rozčilovat.

Autor:  Drak [ 29.3.07, 20:00 ]
Předmět příspěvku: 

Viděl sem 1,6D z dvojkovýho golfa a bylo tam celkem málo místa, při tomhle motoru už musí být údržba celkem pěkná drbačka, ale klobouk dule, vypadá to dobře.

Autor:  Martin 007 [ 29.3.07, 20:00 ]
Předmět příspěvku: 

Furt mě není jasný co na to říká původní pětikvalt :lol: :lol: :lol:

Autor:  deekay [ 29.3.07, 20:03 ]
Předmět příspěvku: 

Magnifico :P :P :P :P :P :P

Autor:  Matthes [ 29.3.07, 20:03 ]
Předmět příspěvku: 

No tak benga snad neresme, kdyztak mas prdly lanko k zamku kapoty :)
Ja bych se chtel v budnocnu o neco pokusit, ale je otazkou kterej motor uzit. Ale nejdriv dat vlecku a tak ... :)

Nepoznate nekdo jesi ma obyc vleckovy poloosy nebo löbra?

Autor:  jindra [ 29.3.07, 22:20 ]
Předmět příspěvku: 

Nepoznate nekdo jesi ma obyc vleckovy poloosy nebo löbra?

jaký je v tom rozdíl :?: :roll:

Autor:  Bukaj [ 29.3.07, 22:54 ]
Předmět příspěvku: 

Já myslel, že Löbra měly jen první Garde, když ještě nikdo ze socialistického svazu neuměl vyrobit homokineťák :lol: ...
...a Novější Gardovky a všechny pozdější modely s vlečkou už měly poloosy socalistické (české???)

Autor:  Viky [ 30.3.07, 05:52 ]
Předmět příspěvku: 

jindra píše:
Nepoznate nekdo jesi ma obyc vleckovy poloosy nebo löbra?

jaký je v tom rozdíl :?: :roll:


Pokud vim, tak zatimco ceske hridele maji unasec na prevodovce z jednoho kusu, tak loebra maji montovany z nekolika. Takze tohle vypada na klasicke ceske. Naprava konstrukcne vypada na mix 130LR a L/A, protoze pricka pod prevodovkou nenese sikmy rameno.

Autor:  Serifus [ 30.3.07, 10:32 ]
Předmět příspěvku: 

Hezký. Škoda, že s tím nesmí na silnici... :?

Autor:  Matthes [ 30.3.07, 14:53 ]
Předmět příspěvku: 

No udajne mely löbra skutecne jen garde, ale je k tomu malo podkladu :( Hlavne prej dokazou prenaset vetsi kroutak, ale je otazkou, jesi to k necemu je kdyz prevodovka je porad stejna :?

Autor:  patrik-hp [ 30.3.07, 22:44 ]
Předmět příspěvku: 

No docela mě překvapilo jak to nejede :wink: :D .Sem myslel,že to bude rychlejší. :wink: :D Ale s designem si vyhrál...to jo.Až na ten černej rezistin na podvozku...To není až tak do detajlu pěkné...Ale lak jako z praku...hezká barva..jj.

Autor:  Matthes [ 31.3.07, 08:26 ]
Předmět příspěvku: 

Predpokladam ze je to tim, ze prevodovka je delana na vysokootackovej benzinovej motor a ropak ma mensi tocky :) ale i tak 160 je dost a to zrychleni :)

Autor:  Kristensen [ 31.3.07, 09:23 ]
Předmět příspěvku: 

Já pořád přemýšlím nad tím dát do svýho převodovku z ropáka to by pak dle propočtů mělo jet 250km/h jenže si myslím že by se to asi neutáhlo.

Autor:  Jarda S. [ 31.3.07, 10:55 ]
Předmět příspěvku: 

Matthes píše:
Predpokladam ze je to tim, ze prevodovka je delana na vysokootackovej benzinovej motor a ropak ma mensi tocky :) ale i tak 160 je dost a to zrychleni :)


to jo ale ropák by měl mýt větší krouťák :wink:

Stránka 1 z 2 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/