Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
Škoda 130 1,9TDI https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=14&t=4192 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | Matthes [ 29.3.07, 19:46 ] |
Předmět příspěvku: | Škoda 130 1,9TDI |
http://www.live4ride.org/index.php?kam=auto&id=3 Doufam ze tu este nikde nebyla, ale zajimavej tuning Radsi to nedavam do fun koutku, aby to hned nezapadlo v zapomeni ... hhe |
Autor: | Kristensen [ 29.3.07, 19:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
No tak nad provedenýma prácema klobouk dolu obvzlášť teda ten motor, už jsem toho viděl hodně v šáde ale ropu ještě ne. Akorát teda aby se bál s tím na silnici i když asi to je dost extrem takže béňa spíš budou čumět jak telata než se rozčilovat. |
Autor: | Drak [ 29.3.07, 20:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
Viděl sem 1,6D z dvojkovýho golfa a bylo tam celkem málo místa, při tomhle motoru už musí být údržba celkem pěkná drbačka, ale klobouk dule, vypadá to dobře. |
Autor: | Martin 007 [ 29.3.07, 20:00 ] |
Předmět příspěvku: | |
Furt mě není jasný co na to říká původní pětikvalt |
Autor: | deekay [ 29.3.07, 20:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
Magnifico |
Autor: | Matthes [ 29.3.07, 20:03 ] |
Předmět příspěvku: | |
No tak benga snad neresme, kdyztak mas prdly lanko k zamku kapoty Ja bych se chtel v budnocnu o neco pokusit, ale je otazkou kterej motor uzit. Ale nejdriv dat vlecku a tak ... Nepoznate nekdo jesi ma obyc vleckovy poloosy nebo löbra? |
Autor: | jindra [ 29.3.07, 22:20 ] |
Předmět příspěvku: | |
Nepoznate nekdo jesi ma obyc vleckovy poloosy nebo löbra? jaký je v tom rozdíl |
Autor: | Bukaj [ 29.3.07, 22:54 ] |
Předmět příspěvku: | |
Já myslel, že Löbra měly jen první Garde, když ještě nikdo ze socialistického svazu neuměl vyrobit homokineťák ... ...a Novější Gardovky a všechny pozdější modely s vlečkou už měly poloosy socalistické (české???) |
Autor: | Viky [ 30.3.07, 05:52 ] |
Předmět příspěvku: | |
jindra píše: Nepoznate nekdo jesi ma obyc vleckovy poloosy nebo löbra? jaký je v tom rozdíl Pokud vim, tak zatimco ceske hridele maji unasec na prevodovce z jednoho kusu, tak loebra maji montovany z nekolika. Takze tohle vypada na klasicke ceske. Naprava konstrukcne vypada na mix 130LR a L/A, protoze pricka pod prevodovkou nenese sikmy rameno. |
Autor: | Serifus [ 30.3.07, 10:32 ] |
Předmět příspěvku: | |
Hezký. Škoda, že s tím nesmí na silnici... |
Autor: | Matthes [ 30.3.07, 14:53 ] |
Předmět příspěvku: | |
No udajne mely löbra skutecne jen garde, ale je k tomu malo podkladu Hlavne prej dokazou prenaset vetsi kroutak, ale je otazkou, jesi to k necemu je kdyz prevodovka je porad stejna |
Autor: | patrik-hp [ 30.3.07, 22:44 ] |
Předmět příspěvku: | |
No docela mě překvapilo jak to nejede .Sem myslel,že to bude rychlejší. Ale s designem si vyhrál...to jo.Až na ten černej rezistin na podvozku...To není až tak do detajlu pěkné...Ale lak jako z praku...hezká barva..jj. |
Autor: | Matthes [ 31.3.07, 08:26 ] |
Předmět příspěvku: | |
Predpokladam ze je to tim, ze prevodovka je delana na vysokootackovej benzinovej motor a ropak ma mensi tocky ale i tak 160 je dost a to zrychleni |
Autor: | Kristensen [ 31.3.07, 09:23 ] |
Předmět příspěvku: | |
Já pořád přemýšlím nad tím dát do svýho převodovku z ropáka to by pak dle propočtů mělo jet 250km/h jenže si myslím že by se to asi neutáhlo. |
Autor: | Jarda S. [ 31.3.07, 10:55 ] |
Předmět příspěvku: | |
Matthes píše: Predpokladam ze je to tim, ze prevodovka je delana na vysokootackovej benzinovej motor a ropak ma mensi tocky ale i tak 160 je dost a to zrychleni to jo ale ropák by měl mýt větší krouťák |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |