Škoda TechWeb https://skoda-techweb.cz/forum/ |
|
intercooled https://skoda-techweb.cz/forum/viewtopic.php?f=14&t=4844 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | slovacek.milos [ 17.5.07, 18:56 ] |
Předmět příspěvku: | intercooled |
víte někdo co to znamená, mám před barákem ford fokus, že mu z interkuléru teče olej, díky miloš |
Autor: | deekay [ 17.5.07, 19:01 ] |
Předmět příspěvku: | Re: intercooled |
slovacek.milos píše: víte někdo co to znamená, mám před barákem ford fokus, že mu z interkuléru teče olej, díky miloš pokial viem tak medzichladic turba alebo tak nieco |
Autor: | Drak [ 17.5.07, 19:04 ] |
Předmět příspěvku: | |
Mezichladič stlačenýho vzduchu od turba do sání, jestli mu z něho teče olej, tak je asi ruplej, nebo turbo háže tolik oleje, že už to z něho vytýká ven. |
Autor: | slovacek.milos [ 17.5.07, 19:08 ] |
Předmět příspěvku: | |
Drak píše: Mezichladič stlačenýho vzduchu od turba do sání, jestli mu z něho teče olej, tak je asi ruplej, nebo turbo háže tolik oleje, že už to z něho vytýká ven. draku prosím, mrknu do toho chladiče a pokud tam bude hodně oleje tak je to turbo v háji jak říkáš a jedná se po poškozené netěsné turbo, střelíš mi prosím cenu za repas turba ford fokus TD 66 kW? díky miloš |
Autor: | Drak [ 17.5.07, 19:28 ] |
Předmět příspěvku: | |
Zkus si turbo na funkci, nakopni to, zmačkni gumovou hadicu od turba k intercooleru, a dej tomu forsáž, turbo musí hadicu narovnat a přetlačit tě, nebo o to mít aspoň znatelnou snahu, to samý udělěj za coolerem, neměl by tam být znatelnej rozdíl, jinak je únik tlaku v chladiču, pak zkus ještě sundat hadicu z torba, polož ruku na výtlak a zas to osol, nesmí ti to tu ruku moc zasrat olejem, trocha je běžná, ale nesmí to prostě zablít moc, to udělěj na teplým motoru a na studeným zkus radiální vůli vrtulky, zase nesmí chodit moc. Jinak bych potřeboval eště rok výroby, kilowattově mi k tomu sedí jen 1.8 Turbo DI 1999<, Focus II 1.6 TDCi 2005< , v katalogu ale nic nemám, musel bych se na to poptat, řádově ale od 8.000,- do 20.000,- Repas ale nedoporučuju, jenom samý špatný zkušenosti. |
Autor: | slovacek.milos [ 18.5.07, 07:48 ] |
Předmět příspěvku: | |
Drak píše: Zkus si turbo na funkci, nakopni to, zmačkni gumovou hadicu od turba k intercooleru, a dej tomu forsáž, turbo musí hadicu narovnat a přetlačit tě, nebo o to mít aspoň znatelnou snahu, to samý udělěj za coolerem, neměl by tam být znatelnej rozdíl, jinak je únik tlaku v chladiču, pak zkus ještě sundat hadicu z torba, polož ruku na výtlak a zas to osol, nesmí ti to tu ruku moc zasrat olejem, trocha je běžná, ale nesmí to prostě zablít moc, to udělěj na teplým motoru a na studeným zkus radiální vůli vrtulky, zase nesmí chodit moc. Jinak bych potřeboval eště rok výroby, kilowattově mi k tomu sedí jen 1.8 Turbo DI 1999<, Focus II 1.6 TDCi 2005< , v katalogu ale nic nemám, musel bych se na to poptat, řádově ale od 8.000,- do 20.000,- Repas ale nedoporučuju, jenom samý špatný zkušenosti. draku díky trefils to, je prasklý ten interkulér, fouká to z toho chladiče, jsme to zkusili na tlamu a šlo to ven, ještě uděláme to turbo, i na ruku, ten chladič jsem našel na autokelly do 6000 a prosímtě střel cenu repasu turba, tady to dělají u moravské nové vsi se mi zdá něcp kolem 15000 díky miloš |
Autor: | Drak [ 18.5.07, 17:42 ] |
Předmět příspěvku: | |
Cenu už sem střílel výš, ale jestli byl prasklej ten chladič, tak turbo by nemuselo být, eštěs nenapsal ten rv a typ, ale na nejstarší mi ti sedělo 8 let dozadu a to by turbo mělo přežít, do repasu bych se moc nepouštěl, jenom samý nepříjemný zkušenosti, zkus ještě až budeš zkoušet, jestli to háže olej nejdřív se zapojeným odfukem z bloku a pak s odpojeným, jednou sem tak ze sebou vydrbal, zkoušel sem turbo, ruka od oleja, namontilo se nový za 45.000,- a olej to házelo vesele dál, protože z odfuku se pářilo jak ze sentinelu a šlo to přes turbo. |
Autor: | slovacek.milos [ 18.5.07, 18:33 ] |
Předmět příspěvku: | |
Drak píše: Cenu už sem střílel výš, ale jestli byl prasklej ten chladič, tak turbo by nemuselo být, eštěs nenapsal ten rv a typ, ale na nejstarší mi ti sedělo 8 let dozadu a to by turbo mělo přežít, do repasu bych se moc nepouštěl, jenom samý nepříjemný zkušenosti, zkus ještě až budeš zkoušet, jestli to háže olej nejdřív se zapojeným odfukem z bloku a pak s odpojeným, jednou sem tak ze sebou vydrbal, zkoušel sem turbo, ruka od oleja, namontilo se nový za 45.000,- a olej to házelo vesele dál, protože z odfuku se pářilo jak ze sentinelu a šlo to přes turbo. dobrá zkušenost stím odfukem, to turbo jsem pustil na bílý papírek ne do ruky at zákazník vidí co mu z toho leze za hnus, no na mě se to nabaluje samý šrot a ještě se musím stát jasnovědcem, neslyším nic jiného jen kolik bude stát oprava, miloš |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |